„Hitachi“ stiprina bendradarbiavimą su Kauno technologijos universitetu

Publikuota: 2014 m. gegužės 15 d. ketvirtadienis

Gegužės 15 d. Kauno technologijos universitete (KTU) prasideda dvi dienas truksiantys intensyvių branduolinės inžinerijos kursų antrosios dalies užsiėmimai. Kursų tikslas – teikti pagalbą rengiant kvalifikuotus inžinierius, kurių ateityje prireiks Baltijos šalims. Tai – pirmieji kursai Europoje, organizuojami pagal jungtinę bendrovės „Hitachi“ ir Tokijo Technologijų Instituto (TTI) programą.

Taikiam branduolinės energetikos panaudojimui skirtos studijos TIT buvo pradėtos vykdyti dar 1956-asiais. Šias studijas baigę studentai šiandien Japonijoje ir kitose šalyse užima svarbias pareigas branduolinės energetikos srityje akademinėse institucijose, pramonės įmonėse, valstybės institucijose.

Į intensyvių branduolinės inžinerijos kursų antrosios dalies užsiėmimus užsiregistravo daugiau nei 260 dalyvių. Tarp jų – ne tik studentai, bet ir Visagino atominės elektrinės, Ignalinos atominės elektrinės, Lietuvos energetikos instituto, VMTI Fizinių ir technologijos mokslų centro, Radioaktyviųjų atliekų tvarkymo agentūros specialistai. Kursuose dalyvauja dėstytojai ir studentai iš Latvijos bei Estijos.

Intensyvūs branduolinės inžinerijos kursai yra tęstinis Lietuvos ir Japonijos universitetų bei „Hitachi“ bendradarbiavimo rezultatas. Pirmojoje kursų dalyje, kurie vyko 2013 m. spalio 14-18 dienomis buvo sulaukta per 200 dalyvių.

KTU, TIT ir „Hitachi“ atstovai aptarė ir kitas bendradarbiavimo formas stiprinant žmogiškųjų išteklių rengimą energetikos srityje. Dar šiais metais KTU studentai dalyvaus Japonijoje organizuojamoje specialioje programoje skirtoje branduolinės inžinerijos studentų rengimui. Programos metu KTU studentai galės tiesiogiai konsultuotis su TIT profesoriais, atliks praktinius tyrimus Fukušimos prefektūroje, lankysis atominėje elektrinėje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »