Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Publikuota: 2017 m. gruodžio 11 d. pirmadienis

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. Kauno technologijos universitetas (KTU) su partneriais iš Italijos, Ispanijos, Graikijos ir Austrijos dalyvauja projekte „Video games 4 teachers“ (liet. „Vaizdo žaidimai mokyme“), kurio metu kuriama elektroninė mokymosi medžiaga yra grindžiama vaizdo žaidimų naudojimu. Ateityje ji bus laisvai prieinama internete visiems mokytojams, norintiems vaizdo žaidimus taikyti savo pamokose.

KTU Informatikos fakultetas (IF) su užsienio partneriais dalinsis patirtimi, žiniomis ir resursais, rinks informaciją apie edukacinius žaidimus, aplikacijas, kurs metodinę mokymosi medžiagą, kuria naudotis bus galima nemokamai.

Lapkritį Florencijoje, Italijoje, vyko pirmasis šio tarptautinio projekto partnerių susitikimas, kurio metu projekto komandos nariai pristatė savo institucijas, vykdomas veiklas, įgyvendinamus projektus.

Prieinama visiems

Projekto dalyviai tikisi, kad ši medžiaga bus itin naudinga būsimiems mokytojams, norintiems edukacinius vaizdo žaidimus taikyti savo pamokose.

„Šio projekto metu su dar keturiais Europoje įsteigtais universitetais žadame sukurti mokymosi priemones mokytojams, kurių pagalba jie galės mokytis vaizdo žaidimų bei mobiliųjų programėlių kūrimo ir taikymo savo švietimo modelyje. Tokiu būdu mokytojai galės perduoti žinias mokiniams“, – apie numatomus projekto rezultatus pasakojo KTU IF projektų vadovė Vida Drąsutė.

Du metus truksiančio projekto rezultatas, anot V. Drąsutės, turės apčiuopiamą vertę, nes bendradarbiaujantys universitetai sukurtą išsamią metodologinę medžiagą patalpins atviroje, nemokamoje ir inovatyvioje internetinėje platformoje, kuri bus prieinama visiems.

Sukurta metodologinė ir elektroninio mokymosi medžiaga bus pateikta ne tik anglų, bet ir lietuvių, ispanų, italų, graikų ir austrų kalbomis.

100 švietimui pritaikytų vaizdo žaidimų

„Projekto tikslas yra ištirti dabartinę situaciją vaizdo žaidimų srityje, todėl kiekvienas partneris turės išanalizuoti po dvidešimt rinkoje jau egzistuojančių edukacinės paskirties vaizdo žaidimų ir mobiliųjų programėlių“, – pasakojo V. Drąsutė.

Visi universitetai bendromis jėgomis išanalizuos net 100 produktų – 50 vaizdo žaidimų ir 50 mobiliųjų programėlių. V. Drąsutės teigimu, gautos šių žaidimų apžvalgos, atliktos pagal nustatytus kriterijus, tolimesnėje projekto eigoje taps pagrindu metodologinei ir elektroninei mokymosi medžiagai sukurti.

„Naudosime tiek nemokamus, tiek komercinius vaizdo žaidimus ir mobiliąsias programėles, sukurtas užsienio ir Lietuvos kūrėjų. Mes patys žaidimų nekursime, tačiau pateiksime labai aiškią metodinę medžiagą ateities mokytojams, norintiems savo pamokose taikyti sužaidybinimo elementus, remiantis atrinktais pavyzdiniais žaidimais“, – sakė KTU IF projektų vadovė.

Tikslinė grupė – ateities mokytojai

Projekto rezultatai bus skirti įvairių švietimo institucijų bei departamentų mokytojams, lektoriams, tyrėjams ir profesoriams, besidomintiems vaizdo žaidimų pritaikymu inovatyviuose mokymo metoduose.

„Suteiksime būsimiems mokytojams būtinus įgūdžius, kompetencijas ir priemones, kad būtų galima veiksmingai išnaudoti vaizdo žaidimus švietime“, – pasakojo V.Drąsutė.

Projekte dalyvauja tarptautiniai partneriai iš Taikomujų mokslų universiteto (Austrija), Graikijos atvirojo universiteto, Valensijos universiteto (Ispanija), „Xano Channel“ asociacijos bendruomenės vystymuisi (Ispanija) ir projektą administruojančios tarptautinių projektų planavimo ir valdymo asociacijos „Pixel“ (Italija). Projektą remia Europos Komisija.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

SMK pristatė naujausią nacionalinio masto iniciatyvą Lietuvos jaunimui „Kūrėjų karta“

Tarptautinėje mokymosi, žinių ir karjeros planavimo parodoje „Studijos 2017“ SMK pristatė naujausią nacionalinio masto iniciatyvą Lietuvos jaunimui „Kūrėjų karta“. skaityti »

Ekspertai: Lietuvos mokslo taryba diskriminuoja socialinius mokslus

Lietuvos mokslo tarybos (LMT) keliami reikalavimai eliminuoja šalies socialinių mokslų atstovus iš mokslo tyrimų finansavimo. skaityti »

KTU studijų prorektorė J. Šiugždinienė: konkuruodami tarpusavyje, pralaimime kovą tarptautinėje aukštojo mokslo erdvėje

Jau visi pavargo nuo diskusijų apie universitetų susijungimus – belieka laukti Vyriausybės politinės valios kuo greičiau priimti racionalius sprendimus. skaityti »

Didžiausioje Lietuvos mokslinių tyrimų įstaigoje tobulinamas atominių jėgų mikroskopas

Fizinių ir technologijos mokslų centro (FTMC) mokslininkai sukūrė unikalų būdą didesne sparta gauti atominių jėgų mikroskopo vaizdus. skaityti »

SMK plečia tarptautinį bendradarbiavimą

Socialinių mokslų kolegija, siekdama suteikti SMK bendruomenės nariams kuo įvairesnės globalios patirties, užmezgė ryšius su žinomomis ir gerai vertinamomis institucijomis Lotynų Amerikoje, Azijoje, Balkanų ir kitose Europos šalyse. skaityti »

Ar lengva būti jaunuoju mokslininku Lietuvoje?

Viešojoje erdvėje nuolat pasigirsta diskusijos apie į užsienį „nutekančius“ jaunuosius Lietuvos protus. skaityti »

Aukštųjų mokyklų tinklo pertvarka leis efektyviau panaudoti mokslui ir studijoms skiriamas lėšas

Švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė susitiko su Lietuvos studentų sąjungos tarybos atstovais. skaityti »

Bus tariamasi dėl mokytojų rengimo koncepcijos

Švietimo ir mokslo ministerijoje bus aptariami ir apibendrinti šiuo metu akademinėje aplinkoje bei švietimo visuomenėje diskutuojami siūlymai dėl Nacionalinės mokytojų rengimo koncepcijos nuostatų. skaityti »

Paskirtos šešios Lietuvos mokslo premijos

Geriausiems mokslininkams paskirtos šešios 2016 m. Lietuvos mokslo premijos. skaityti »

Kodėl ambicingiems studentams reikalingi karjeros mentoriai?

Kiekvieno asmens karjeroje mentoriaus vaidmuo kuria didžiulę vertę. Žmogus savo gyvenime turėjęs mentorių yra labiau motyvuotas, daug greičiau ir sėkmingiau adaptuojasi darbo rinkoje, jam lengviau sekasi užmegzti naujas pažintis. skaityti »