Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Publikuota: 2017 m. gruodžio 11 d. pirmadienis

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. Kauno technologijos universitetas (KTU) su partneriais iš Italijos, Ispanijos, Graikijos ir Austrijos dalyvauja projekte „Video games 4 teachers“ (liet. „Vaizdo žaidimai mokyme“), kurio metu kuriama elektroninė mokymosi medžiaga yra grindžiama vaizdo žaidimų naudojimu. Ateityje ji bus laisvai prieinama internete visiems mokytojams, norintiems vaizdo žaidimus taikyti savo pamokose.

KTU Informatikos fakultetas (IF) su užsienio partneriais dalinsis patirtimi, žiniomis ir resursais, rinks informaciją apie edukacinius žaidimus, aplikacijas, kurs metodinę mokymosi medžiagą, kuria naudotis bus galima nemokamai.

Lapkritį Florencijoje, Italijoje, vyko pirmasis šio tarptautinio projekto partnerių susitikimas, kurio metu projekto komandos nariai pristatė savo institucijas, vykdomas veiklas, įgyvendinamus projektus.

Prieinama visiems

Projekto dalyviai tikisi, kad ši medžiaga bus itin naudinga būsimiems mokytojams, norintiems edukacinius vaizdo žaidimus taikyti savo pamokose.

„Šio projekto metu su dar keturiais Europoje įsteigtais universitetais žadame sukurti mokymosi priemones mokytojams, kurių pagalba jie galės mokytis vaizdo žaidimų bei mobiliųjų programėlių kūrimo ir taikymo savo švietimo modelyje. Tokiu būdu mokytojai galės perduoti žinias mokiniams“, – apie numatomus projekto rezultatus pasakojo KTU IF projektų vadovė Vida Drąsutė.

Du metus truksiančio projekto rezultatas, anot V. Drąsutės, turės apčiuopiamą vertę, nes bendradarbiaujantys universitetai sukurtą išsamią metodologinę medžiagą patalpins atviroje, nemokamoje ir inovatyvioje internetinėje platformoje, kuri bus prieinama visiems.

Sukurta metodologinė ir elektroninio mokymosi medžiaga bus pateikta ne tik anglų, bet ir lietuvių, ispanų, italų, graikų ir austrų kalbomis.

100 švietimui pritaikytų vaizdo žaidimų

„Projekto tikslas yra ištirti dabartinę situaciją vaizdo žaidimų srityje, todėl kiekvienas partneris turės išanalizuoti po dvidešimt rinkoje jau egzistuojančių edukacinės paskirties vaizdo žaidimų ir mobiliųjų programėlių“, – pasakojo V. Drąsutė.

Visi universitetai bendromis jėgomis išanalizuos net 100 produktų – 50 vaizdo žaidimų ir 50 mobiliųjų programėlių. V. Drąsutės teigimu, gautos šių žaidimų apžvalgos, atliktos pagal nustatytus kriterijus, tolimesnėje projekto eigoje taps pagrindu metodologinei ir elektroninei mokymosi medžiagai sukurti.

„Naudosime tiek nemokamus, tiek komercinius vaizdo žaidimus ir mobiliąsias programėles, sukurtas užsienio ir Lietuvos kūrėjų. Mes patys žaidimų nekursime, tačiau pateiksime labai aiškią metodinę medžiagą ateities mokytojams, norintiems savo pamokose taikyti sužaidybinimo elementus, remiantis atrinktais pavyzdiniais žaidimais“, – sakė KTU IF projektų vadovė.

Tikslinė grupė – ateities mokytojai

Projekto rezultatai bus skirti įvairių švietimo institucijų bei departamentų mokytojams, lektoriams, tyrėjams ir profesoriams, besidomintiems vaizdo žaidimų pritaikymu inovatyviuose mokymo metoduose.

„Suteiksime būsimiems mokytojams būtinus įgūdžius, kompetencijas ir priemones, kad būtų galima veiksmingai išnaudoti vaizdo žaidimus švietime“, – pasakojo V.Drąsutė.

Projekte dalyvauja tarptautiniai partneriai iš Taikomujų mokslų universiteto (Austrija), Graikijos atvirojo universiteto, Valensijos universiteto (Ispanija), „Xano Channel“ asociacijos bendruomenės vystymuisi (Ispanija) ir projektą administruojančios tarptautinių projektų planavimo ir valdymo asociacijos „Pixel“ (Italija). Projektą remia Europos Komisija.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Mokslo virusu vaikus užkrečia ne tik bandymai, bet ir šansas pademonstruoti išradimus viešai

Vienas iš būdų motyvuoti jaunuosius išradėjus kurti – didelio populiarumo JAV sulaukiančios išradimų mugės bei konkursai. Tokioje mokslo mugėje šių metų rugsėjį jaunimą kviečia sudalyvauti ir technologijų bei verslumo renginys #SWITCH! skaityti »

Mechatronikos ir robotikos specialistai – be jų neįsivaizduojama ateitis

Kompiuterio spausdintuvas, oro temperatūros termostatas, šaldytuvas su skaitmeniniu valdymu – visa tai yra mechatronikos įrenginiai. skaityti »

Šiemet – rekordinis skaičius stojančiųjų į pedagogikos krypties profesines studijas

Pedagogikos krypties profesinėms studijoms, sulaukusioms itin didelio aukštųjų mokyklų absolventų susidomėjimo, Švietimo ir mokslo ministerija papildomai skyrė 30 valstybės finansuojamų vietų. skaityti »

V. Sutkus: būsimų bedarbių rengimą stabdo rinka

Pristatome Lietuvos verslo konfederacijos prezidento Valdas Sutkaus mintis apie Lietuvos švietimo pertvarką. skaityti »

Tarptautiniai studentų mainai: investicija į save ir profesinę ateitį

Naujausi „Erasmus+“ poveikio tyrimo duomenys rodo, kad daugelyje šalių studentų mainų programos dalyviams po studijų baigimo įsidarbinti darbo rinkoje pavyksta net 14 proc. lengviau ir greičiau. skaityti »

Jaunimo susidomėjimas šalies aukštosiomis mokyklomis nemažėja

Stojančiųjų susidomėjimas Lietuvos aukštosiomis mokyklomis nemažėja. Kaip ir pernai, į universitetus ir kolegijas pretenduoja 68 proc. brandos atestatus turinčių bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų. skaityti »

Trečdalis stojančiųjų į universitetus renkasi Vilniaus universitetą

5 230 visų stojančiųjų į Lietuvos universitetus pirmuoju prioritetu pageidavo studijuoti geriausiai tarptautiniuose reitinguose tarp Lietuvos aukštųjų mokyklų vertinamame Vilniaus universitete. skaityti »

„Baltoji žynė“ – įtraukianti maginė fantastika net ir tiems, kurie nemėgsta fantastikos

Australų kilmės rašytoją Trudi Canavan nuo pat mažumės domino senovės mitologija ir jos pritaikymas fantastikos pasaulyje. skaityti »

Švietimo ministrė: Lietuva turi visas sąlygas tapti informacinių technologijų centru

Europos komisijos teigimu, net 40% darbdavių Europoje neranda darbuotojų, kurių įgūdžiai įmonei leistų atsinaujinti ir sparčiai judėti į priekį. skaityti »

JTO dirbanti lietuvė: „Didžioji mano darbo dalis – įtikinti kitus, kad viskas yra įmanoma“

„Nelaikau savęs emigrante“, – šypsosi Ieva Lazarevičiūtė, jau 11 metų gyvenanti Brazilijoje. skaityti »