Jaunuoliai iš Vokietijos ieško savo profesijos

Publikuota: 2014 m. liepos 31 d. ketvirtadienis

Jau trečius metus iš eilės į Lietuvą iš Vokietijos atvyksta jaunuoliai, kurie mūsų šalyje siekia išbandyti save įvairiose profesijose ir, galbūt, pasirinkti tinkamiausią. Pasak projekto koordinatorių, šie jauni žmonės susiduria su motyvacijos, noro mokytis problemomis. Kitokia kultūra, bendravimas ir įvairi kasdieninė veikla projekto dalyviams leis pasisemti naujos patirties, o taip pat – įvertinti savo gebėjimus. Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centras – labiausiai tinkanti vieta Kaune, kur galima įgyvendinti neįgaliųjų socialinę integraciją per profesinių įgūdžių tobulinimą.

Pasak jaunuolius lydinčios  vienos iš projektų vadovių Christiane Radloff, neįgaliųjų integravimas yra ilgalaikė tarptautinio bendradarbiavimo Europos Sąjungoje užduotis, o Lietuvoje kasmet tam sudaromos vis geresnės sąlygos. „Užsienio šalyje įgyti profesijos pasirinkimo gebėjimai, mobilumo galimybės ir profesinė praktika leidžia jauniems žmonėms su negalia lengviau patekti į atvirą darbo rinką. Taip pat labai svarbu susipažinti su kitos šalies kultūra, pabendrauti su žmonėmis. Lietuvoje mums labai patinka ir džiaugiamės galimybe čia atvykti“, – įspūdžiais dalijosi C. Radloff.

Iš Vakarų Meklenburgo regiono atvykę jaunuoliai galimybę pasisemti profesinio orientavimo ir profesinės praktikos patirties Lietuvoje taip pat vertino labai teigiamai ir prisipažino, kad iš pradžių buvo nedrąsu, tačiau dabar džiaugiasi Centro darbuotojų geranoriškumu ir noru padėti.

Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centrą atstovaujanti projekto vadovė Laisvė Paulionienė dėkojo Lietuvos vaikų ir jaunimo centrui už galimybę vykdyti šį projektą ir neabejoja, kad vaikams tai labai naudinga patirtis.  „Šiems jauniems žmonėms trūksta motyvacijos kuo nors užsiimti, todėl jie priskiriami socialinės rizikos grupei, tačiau Lietuvoje jie po truputį įsiliejo į siūlomas veiklas ir dabar jiems tikrai puikiai sekasi. Jaunuoliai dirba, viskuo domisi, bendrauja“, – pasakojo L. Paulionienė. Ji taip pat akcentavo, kad svarbu dalytis patirtimi ir mokytis vieniems iš kitų.

Projektas „Europa – acces to my future“  truks 5 savaites, per kurias dalyviai integruosis į aplinką, dirbs, o paskutinę savaitę – atostogaus. Projektas baigsis rugpjūčio 15 dieną, tad jo dalyviai dar turi laiko įgyti ir išplėtoti įgūdžius, padėsiančius lengviau integruotis į darbo rinką ne tik Vokietijoje, bet ir visoje Europoje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Profesinis mokymas, kuris įveikia stereotipus

„Litexpo“ startavo ir iki pat šeštadienio šurmuliuos paroda „Studijos 2o14“. Šis renginys itin aktualus abiturientams, tačiau sulaukia ir kitų klasių mokinių dėmesio, nes jauni žmonės vis anksčiau pradeda domėtis galimybe studijuoti ir nesidairo vien į aukštąsias mokyklas. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »