Kinijos verslininkai naujų galimybių ieško Vilniaus universitete

Publikuota: 2016 m. balandžio 27 d. trečiadienis

Ieškodama naujų verslo galimybių Lietuvoje lankosi Kinijos Liaudies Respublikos Šendženo miesto delegacija. Balandžio 26 d. Šendženo verslininkai viešėjo Vilniaus universitete (VU). Kartu su rektoriumi prof. Artūru Žukausku jie aptarė galimą bendradarbiavimą mokslo ir technologijų srityse.

Šendženo–Centrinės ir Rytų Europos valstybių ekonominio ir kultūrinio bendradarbiavimo skatinimo asociacijos generalinis sekretorius Williamas Lu pakvietė VU rektorių į rudenį vyksiantį Kinijos ir Rytų bei Centrinės Europos šalių ekonomikos ir kultūros forumą. Į renginį taip pat pakviesti LR ūkio ministras Evaldas Gustas ir Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius. W. Lu perdavė Šendženo universiteto vadovo siūlymą prof. A. Žukauskui aplankyti Kiniją ir prisidėti prie šio universiteto inicijuojamo rektorių klubo veiklos.

VU rektorius svečiams papasakojo, kad universitetas turi bendradarbiavimo su Kinijos verslu patirties. „Telekomunikacijų mokslo centre veikia „Huawei“ akademija. Studentai mokosi ir dirba su šios kompanijos dovanota įranga“, – kalbėjo prof. A. Žukauskas.

Įgyvendindama Naujojo šilko kelio programą, Kinijos vyriausybė inicijavo „One Belt. One Road“ strategiją. Ja siekiama paskatinti Kinijos ir Centrinės bei Rytų Europos valstybių bendradarbiavimą ekonominiais, socialiniais ir kultūriniais klausimais. Įvairios Kinijos provincijos ir atskiri miestai ragina verslą kurti bendrus projektus, vykdyti abipusę prekybą ir investuoti į šias valstybes. Būtent todėl pernai buvo įkurta Šendženo–Centrinės ir Rytų Europos valstybių ekonominio ir kultūrinio bendradarbiavimo skatinimo asociacija.

Susitikime dalyvavo Šendženo „Higgs International Resources“ vykdomasis direktorius Lu Xiaoxiongas, „Huade Anti-counterfeiting Technology Development“ prezidentas Du Zhenlinas, Kinijos tarptautinės prekybos rūmų Šendženo padalinio atstovas Luo Wenshengas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »