„Langas į ateitį“ mokytojams pasiūlė saugesnio interneto sprendimus

Publikuota: 2012 m. gegužės 12 d. šeštadienis

Asociacija „Langas į ateitį“, įgyvendindama tarptautinį „e–GUARDIAN“ projektą, kartu su partneriais sukūrė priemones, kurios padeda mokytojams perprasti interneto grėsmes ir moko saugesnių interneto naudojimo būdų.

Sukurta profesinio mokymo dėstytojų parengimo ir atestavimo saugesnio interneto srityje priemonė bus naudojama Lietuvoje, Latvijoje ir Vokietijoje. Ji padės mokytojams suprasti ir geriau perteikti saugaus elgesio internete žinias. Lietuvos ir Latvijos darbo rinkos švietimo institucijoms sukurtoji priemonė pateikta kaip mokytojų saugaus interneto žinių standartas.

Pasak „e–GUARDIAN“ projekto vadovo Algimanto Merkio, šis projektas sudarė galimybes sujungti keturių šalių patirtį saugesnio interneto švietimo srityje ir parengti visos Europos pedagogams aktualų žinių standartą bei mokymosi priemones. „Džiaugiamės, galėdami mokytojams padėti susipažinti su šiuolaikinių informacinių ryšio technologijų keliamomis grėsmėmis ir išmokyti nuo jų apsisaugoti patiems bei apsaugoti savo vaikus ir ugdytinius“, – sakė A. Merkys.

Kuriant priemonę visose projekto partnerių šalyse vyko seminarai ir nuotoliniai mokymai bendrojo lavinimo mokyklų mokytojams. Vieni paskutiniųjų kursų surengti Vilniaus Senvagės gimnazijos pedagogams. Seminare jiems buvo pristatytos saugumo internete, vaikų apsaugos nuo žalingo interneto poveikio, privatumo ir duomenų apsaugos bei kitos temos. Taip pat mokytojai buvo pakviesti mokomąją medžiagą studijuoti nuotoliniu būdu.

„Pirmą kartą praktiškai žinias pritaikiau dar tik įpusėjus kursams. Į svečius užėjusi kaimynė prasitarė, jog turi sunkumų su sūnaus klasės draugu ir jo tėvais. Paaiškėjo, jog penktos klasės mokinys pakeitė savo klasės draugo e. pašto ir socialinio tinklo paskyrų slaptažodžius bei jo vardu siuntinėjo nepadoraus turinio žinutes. Papasakojau kaimynei iš kursų medžiagos apie galimybes, kaip šį atvejį spręsti ir kur kreiptis”, – pasakojo Senvagės mokyklos mokytoja Diana Petkuvienė.

Projekto metu parengta programa, mokymo metodika, studento vadovas, nuotolinio mokymosi kursas bei žinių įvertinimo testai. Visa mokymo ir testavimo medžiaga išversta į projekto partnerių –  latvių, vokiečių, prancūzų bei anglų –  kalbas. Siekiama, kad ši atestavimo programa būtų ECDL fondo pripažinta ir įgyvendinta partnerių bei kitose Europos šalyse. 

Šaltinis: mokslasplius.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »