Lietuvos mokslininkams skirtas prestižinis Amerikos apdovanojimas

Publikuota: 2013 m. kovo 15 d. penktadienis

Įtakingiausios statybos inžinerijos mokslo organizacija pasaulyje ASCE 2013 metų Moisseiff Award apdovanojimą už geriausią mokslo straipsnį, paskelbtą ASCE žurnaluose, skyrė Lietuvos mokslininkams profesoriui Gintariui Kaklauskui ir daktarui Viktor Gribniak.

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) mokslininkai apdovanojimą pelnė už Amerikos statybos inžinierių sąjungos žurnale (ASCE Journal of Structural Engineering) 2011 metais paskelbtą straipsnį „Susitraukimo eliminavimas iš armuoto betono elementų momentų ir kreivių bei tempiamojo sustandėjimo diagramų“. Minėtas žurnalas laikomas bene prestižiškiausiu statybos konstrukcijų žurnalu pasaulyje.

L. S. Moisseiff vardo medalis ir 4 tūkst. dolerių piniginis prizas bus įteikti Konstrukcijų kongrese, kurį šių metų gegužės 2–4 dienomis Pitsburge (JAV) rengia Amerikos statybos inžinierių sąjunga ir Statybos konstrukcijų institutas. 

Premiją skyręs Amerikos civilinės inžinerijos sąjungos komitetas ypač įvertino svarų VGTU mokslininkų indėlį į taikomąjį mechanikos mokslą, tobulinant konstrukcijų projektavimo metodus. 

Leon S. Moisseiff, garsaus Amerikos mokslininko ir inžinieriaus, vardo premija (Moisseiff Award) nuo 1948 metų kasmet skiriama mokslo publikacijoms už reikšmingus nuopelnus statybos konstrukcijų ir taikomosios mechanikos srityse, taip pat tobulinant bet kokios medžiagos tiltų ir rėmų projektavimo metodus. Šis apdovanojimas buvo skirtas tokiems pasaulyje garsiems mokslininkams kaip R. I. Clough – vienam iš baigtinių elementų metodo kūrėjų, A. C. Scordeliui, kuris pirmasis panaudojo baigtinių elementų metodą gelžbetonio konstrukcijo

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »