Nuo pirmos klasės – interaktyvios ir žaismingos pamokos

Publikuota: 2015 m. rugsėjo 17 d. ketvirtadienis

Naujais mokslo metais dar viena Lietuvos mokykla savo mokiniams ir mokytojams atvėrė „Aktyvios klasės“ duris. Vilniaus Simono Daukanto progimnazijos pirmokai nuo šio rudens į mokslus pradeda kibti ypač moderniai – mokydamiesi iš skaitmeninių vadovėlių bei atlikdami užduotis prie interaktyvios lentos. Tai – jau dešimtoji sostinės ir 76-oji Lietuvos mokykla, kurioje įrengiama tokia išmani, leidyklos „Šviesa“ inicijuota klasė.

Šioje klasėje besimokantys moksleiviai įvairius uždavinius – nuo matematikos lygčių iki gamtos pažinimo užduočių – sprendžia interaktyvioje lentoje. Mokymosi turinys nebėra statiškas, jis – dinamiškas, besikeičiantis ir gyvas, tarytum bendraujantis su moksleiviu ir žaisminga bei šiuolaikiška forma suteikiantis grįžtamąjį ryšį apie tai, kaip jam sekasi. Mokomieji dalykai vaikams perteikiami integruotai, t.y. aptariant bendras temas, pavyzdžiui, šeimą, profesijas ar metų laikus.

Pasak S. Daukanto progimnazijos direktorės Jūratės Kalibatienės, sprendimą įrengti „Aktyvią klasę“ padiktavo besikeičiantys šiuolaikinių vaikų poreikiai.

„Aktyvios klasės“ sprendimas pritaikytas šių dienų vaikų poreikiams – patenkina jų smalsumą naudojantis naujausiomis technologijomis bei padeda greičiau tobulėti. Būtent dėl šių priežasčių nuspręsta tokias klases įrengti mūsų mokykloje. Be to, mums labai svarbu, kad kartu su technologiniais sprendimais suteikiami ir profesionalūs mokymai pedagogams, kurie galės dar geriau atlikti savo darbą“, – sako J. Kalibatienė.

Leidyklos „Šviesa“ el. produktų vadovo Tado Puko teigimu, šių dienų vaikus technologijos supa nuo pat mažens, todėl ir mokykloje dėstomi dalykai jiems lengviau ir greičiau perprantami, kuomet pateikiami įdomesnėmis, intuityvesnėmis, labiau įtraukiančiomis formomis. Anot jo, „Aktyvios klasės“ mūsų šalyje pradėtos įrengti prieš dvejus metus ir nuo to laiko apie jas sulaukiama tik teigiamų atsiliepimų tiek iš mokytojų, tiek iš mokinių.

„Naujus mokymosi būdus „Aktyviose klasėse“ jau išbandę moksleiviai tikina, kad taip jiems daug įdomiau ir lengviau mokytis, o pamokų metu jie ne tik nebijo būti pakviesti prie lentos, bet ir patys veržiasi atsakinėti. Tuo metu mokytojai, naudodamiesi skaitmeniniu turiniu, gali ne tik aiškiau ir paprasčiau išdėstyti pamokų medžiagą, realiu metu matyti, kaip vaikams sekasi atlikti užduotis bei taupyti savo laiką, bet ir tobulinti savo pedagoginius įgūdžius, nuolat konsultuotis su sprendimus kūrusiais ekspertais bei kitais juos naudojančiais kolegomis“, – sako T. Pukas.

Mokykloms, kuriose įrengiamos „Aktyvios klasės“, yra suteikiami skaitmeninių vadovėlių komplektai bei leidyklos „Šviesa“ interaktyvios pamokos įvairiems mokomiesiems dalykams, kurių jau parengta daugiau nei 500.  Mokytojai specialiai apmokomi, kaip efektyviai dirbti su šiuo turiniu, kad moksleiviai pasiektų geriausią rezultatą.

„Aktyvios klasės“ sprendimai yra skirti pradinių, 5-10 klasių bei gimnazijų moksleiviams. Iš viso šalies mokyklose šiuo metu veikia 76 „Aktyvios klasės“, o iki metų pabaigos, planuojama, kad jų skaičius perkops 100.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

IT egzaminą laiko būsimi perspektyviausi darbuotojai

Abiturientams laikant IT egzaminą, leidyklos „Šviesa“ informacinių technologijų vadovėlių ir kitų mokymo priemonių autoriai Vaino Brazdeikis, Jurgis Pralgauskis, Tatjana Balvočienė ir patys abiturientai pasakoja apie tai, ar įmanoma IT specialistu tapti dar mokykloje. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »