Nuo pirmos klasės – interaktyvios ir žaismingos pamokos

Publikuota: 2015 m. rugsėjo 17 d. ketvirtadienis

Naujais mokslo metais dar viena Lietuvos mokykla savo mokiniams ir mokytojams atvėrė „Aktyvios klasės“ duris. Vilniaus Simono Daukanto progimnazijos pirmokai nuo šio rudens į mokslus pradeda kibti ypač moderniai – mokydamiesi iš skaitmeninių vadovėlių bei atlikdami užduotis prie interaktyvios lentos. Tai – jau dešimtoji sostinės ir 76-oji Lietuvos mokykla, kurioje įrengiama tokia išmani, leidyklos „Šviesa“ inicijuota klasė.

Šioje klasėje besimokantys moksleiviai įvairius uždavinius – nuo matematikos lygčių iki gamtos pažinimo užduočių – sprendžia interaktyvioje lentoje. Mokymosi turinys nebėra statiškas, jis – dinamiškas, besikeičiantis ir gyvas, tarytum bendraujantis su moksleiviu ir žaisminga bei šiuolaikiška forma suteikiantis grįžtamąjį ryšį apie tai, kaip jam sekasi. Mokomieji dalykai vaikams perteikiami integruotai, t.y. aptariant bendras temas, pavyzdžiui, šeimą, profesijas ar metų laikus.

Pasak S. Daukanto progimnazijos direktorės Jūratės Kalibatienės, sprendimą įrengti „Aktyvią klasę“ padiktavo besikeičiantys šiuolaikinių vaikų poreikiai.

„Aktyvios klasės“ sprendimas pritaikytas šių dienų vaikų poreikiams – patenkina jų smalsumą naudojantis naujausiomis technologijomis bei padeda greičiau tobulėti. Būtent dėl šių priežasčių nuspręsta tokias klases įrengti mūsų mokykloje. Be to, mums labai svarbu, kad kartu su technologiniais sprendimais suteikiami ir profesionalūs mokymai pedagogams, kurie galės dar geriau atlikti savo darbą“, – sako J. Kalibatienė.

Leidyklos „Šviesa“ el. produktų vadovo Tado Puko teigimu, šių dienų vaikus technologijos supa nuo pat mažens, todėl ir mokykloje dėstomi dalykai jiems lengviau ir greičiau perprantami, kuomet pateikiami įdomesnėmis, intuityvesnėmis, labiau įtraukiančiomis formomis. Anot jo, „Aktyvios klasės“ mūsų šalyje pradėtos įrengti prieš dvejus metus ir nuo to laiko apie jas sulaukiama tik teigiamų atsiliepimų tiek iš mokytojų, tiek iš mokinių.

„Naujus mokymosi būdus „Aktyviose klasėse“ jau išbandę moksleiviai tikina, kad taip jiems daug įdomiau ir lengviau mokytis, o pamokų metu jie ne tik nebijo būti pakviesti prie lentos, bet ir patys veržiasi atsakinėti. Tuo metu mokytojai, naudodamiesi skaitmeniniu turiniu, gali ne tik aiškiau ir paprasčiau išdėstyti pamokų medžiagą, realiu metu matyti, kaip vaikams sekasi atlikti užduotis bei taupyti savo laiką, bet ir tobulinti savo pedagoginius įgūdžius, nuolat konsultuotis su sprendimus kūrusiais ekspertais bei kitais juos naudojančiais kolegomis“, – sako T. Pukas.

Mokykloms, kuriose įrengiamos „Aktyvios klasės“, yra suteikiami skaitmeninių vadovėlių komplektai bei leidyklos „Šviesa“ interaktyvios pamokos įvairiems mokomiesiems dalykams, kurių jau parengta daugiau nei 500.  Mokytojai specialiai apmokomi, kaip efektyviai dirbti su šiuo turiniu, kad moksleiviai pasiektų geriausią rezultatą.

„Aktyvios klasės“ sprendimai yra skirti pradinių, 5-10 klasių bei gimnazijų moksleiviams. Iš viso šalies mokyklose šiuo metu veikia 76 „Aktyvios klasės“, o iki metų pabaigos, planuojama, kad jų skaičius perkops 100.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

IT egzaminą laiko būsimi perspektyviausi darbuotojai

Abiturientams laikant IT egzaminą, leidyklos „Šviesa“ informacinių technologijų vadovėlių ir kitų mokymo priemonių autoriai Vaino Brazdeikis, Jurgis Pralgauskis, Tatjana Balvočienė ir patys abiturientai pasakoja apie tai, ar įmanoma IT specialistu tapti dar mokykloje. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »