Paaiškėjo labiausiai inovacijoms pasirengusi mokykla Lietuvoje

Publikuota: 2015 m. sausio 28 d. trečiadienis

Mokyklos iš visos Lietuvos gyvena technologinių pokyčių ritmu. 28 mokyklos, dalyvavusios nemokamoje skaitmeninių mokymų programoje „Samsung Mokykla ateičiai“, sukūrė skaitmeninių pokyčių projektus, pritaikytus savo mokyklai. Iš jų kompetentinga komisija išrinko moderniausiai ir inovatyviausiai mąstančią mokyklą. Ja tapo Šilalės r. Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnaziją. Šiai ugdymo įstaigai atiteko 10 000 eurų naujausioms „Samsung“ technologijoms įsigyti.

Laimėjusi gimnazija finaliniame renginyje pristatė mokomąją – pažintinę priemonę „Aš ir gimtinė: pamatyk, pažink, patirk“. Ja siekiama didinti vaikų užimtumą ir mokymosi gebėjimus, išmokyti vaikus džiaugtis gyvenimu kaime bei realizuoti savo idėjas, taikant įvairias technologijas. Projekto metu bus skiriamas didelis dėmesys gimtajam kraštui – žymiems krašto žmonėms, istoriniams, geografiniams, kultūriniams objektams, papročiams.

„Mūsų didžiausias rūpestis – kaime nenorintys gyventi vaikai. Jiems čia nuobodu, kyla jausmas, kad tikrasis gyvenimas vyksta kažkur kitur. Technologijų suteikiamos galimybės atveria vaikams visą pasaulį, o kartu ir leidžia pasidalinti tuo, ką unikalaus turi patys. Programos metu įgytas žinias praktiškai pritaikėme pamokose – įdėjome daug sunkaus darbo, tačiau supratome, kad tai didina vaikų motyvaciją mokytis, skatina aktyvumą ir kūrybiškumą“, – teigė Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazijos atstovai.

Finalų metu atsiskleidė skirtingi mokyklų komandų požiūriai ir poreikiai. Vienos nevaržė fantazijos ir drąsiai svajojo apie 3D spausdintuvus ir virtualios realybės šalmus, kitos – racionaliai skaičiavo, kaip planšetiniais kompiuteriais ir išmaniosiomis lentomis aprūpintos klasės padėtų didinti mokinių įsitraukimą ir gerintų mokymosi rezultatus.

Tyrimų duomenimis, Lietuvos mokytojų pasitikėjimas savo skaitmeniniais gebėjimais yra mažesnis nei Europos Sąjungos vidurkis. Pavasarį atlikta „Samsung“ apklausa parodė, kad 44,7 proc. tėvų mano, kad būtent naujausių technologijų naudojimas ne tik informatikos pamokose, bet ir mokant kitų dalykų, skatintų vaikų motyvaciją mokytis. Atsižvelgiant į tai, buvo inicijuota programa „Samsung Mokykla ateičiai”. Pasibaigus programai atliktas tyrimas atskleidė, kad net 88 proc. pedagogų labiau pasitiki savo skaitmeniniais gebėjimais. Tuo tarpu 76  proc. mokytojų pradėjo dažnai naudoti informacines komunikacines technologijas savo profesiniame gyvenime.

Finaliniame renginyje dalyvavęs LR švietimo ir mokslo ministro patarėjas Evaldas Jurevičius perdavė  Lietuvos mokytojams ministro padėkos žodžius už entuziazmą, kūrybiškumą ir norą burtis į virtualias bendruomenes bei dalintis savo patirtimi. „Džiaugiamės, kad išdrįsote patys tapti mokiniais. Lietuva, deja, dar negali pasigirti aukštu mokytojų skaitmeniniu raštingumu, tačiau vien tai, kad programa „Samsung Mokykla ateičiai“ sulaukė paraiškų net iš 220-ies mokyklų, rodo sąmoningą pedagogų apsisprendimą siekti pažangos technologijų naudojimo srityje“, – teigė ministerijos atstovas.

„Samsung Mokykla ateičiai“ dalyvavo 28 mokytojų komandos, kurios buvo atrinktos iš 220 mokyklų pateiktų paraiškų dalyvauti šiuose mokymuose. Mokymų metu pedagogų komandos turėjo vykdyti paskirtas užduotis ir parengti specialų projektą savo mokyklai. Kruopščiausiam, įtikinamiausiam ir labiausiai motyvuotam kolektyvui skirtas 10 000 eurų prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti. Mokymai vyko Vilniaus Jėzuitų gimnazijoje įrengtoje „Samsung“ išmaniojoje klasėje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »