Tarptautinėje geografijos olimpiadoje lietuviai iškovojo auksą ir sidabrą

Publikuota: 2014 m. rugpjūčio 19 d. antradienis

Iš 11-osios tarptautinės geografijos olimpiados Lietuvos mokiniai grįžo su vienu aukso ir vienu sidabro medaliais. Olimpiada vyko rugpjūčio 12–18 dienomis Krokuvoje, Lenkijoje.

Aukso medalį iškovojo Vilniaus licėjaus dvyliktokė Agnė Semėnaitė (mokytoja Jolita Milaknienė). Sidabro medalį pelnė Kauno rajono Garliavos J. Lukšos gimnazijos abiturientė Gabrielė Ivanovaitė (mokytoja Zita Talutienė).

Agnė Semėnaitė tarptautinėje geografijos olimpiadoje dalyvavo antrą kartą – pernai Japonijoje ji iškovojo sidabro medalį.

Pagyrimo raštais apdovanoti Gražvydas Dargis iš Mažeikių Viekšnių gimnazijos bei Marijampolės Marijonų gimnazijos vienuoliktokas Ignas Kriaučiūnas.

Komandai vadovavo geografas, Lietuvos geografijos mokytojų asociacijos prezidentas Rytas Šalna bei Vilniaus Abraomo Kulviečio geografijos mokytojas Mantas Šiumeta.

Šiemet tarptautinėje geografijos olimpiadoje dalyvavo mokiniai iš penkių žemynų, iš beveik 40 pasaulio šalių. Lietuviai iki šiol iš visų tarptautinių geografijos olimpiadų yra parvežę apie 20 visų spalvų medalių.

Lietuvos mokinių atranka, ruošimu ir dalyvavimu tarptautinio lygio geografijos olimpiadose rūpinasi Lietuvos geografijos mokytojų asociacija ir Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Jaunieji geografai tarptautinėje olimpiadoje pasipuošė visų spalvų medaliais

Lietuvos jaunųjų geografų komanda iš Serbijoje vykusios tarptautinės geografijos olimpiados grįžo su visų spalvų medaliais. Lietuvos atstovai iškovojo vieną aukso, du sidabro ir vieną bronzos medalius. Tai geriausias Lietuvos komandos pasiekimas per visą geografijos olimpiadų ist... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »