VGTU – dirbtinio intelekto ekspertas iš Londono imperinio koledžo

Publikuota: 2016 m. spalio 25 d. antradienis
Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) vieši Londono imperinio koledžo (Jungtinė Karalystė) profesorius Björn W. Schuller. Viešnagė truks spalio 24-28 dienomis.
 
Pagal QS geriausių pasaulio universitetų sąrašą, Londono imperinis koledžas (LIK) yra 9 vietoje. LIK Mašininio mokymosi grupė, kurioje dirba prof. Björn W. Schuller, vykdo tyrimus dirbtinio intelekto (didelių duomenų analitika ir pan.), biometrikos, neuromokslų, smegenų ir mašinos sąsajos, emocijų analizės, sprendimų paramos, kompleksinių, žiniomis paremtų sistemų ir kitose srityse. Jis yra autorius bei bendraautorius 5 knygų ir daugiau kaip 500 publikacijų recenzuojamuose knygose bei žurnaluose).
 
Prof. Björn W. Schuller darbų pripažinimą pasaulyje parodo itin aukšti publikacijų cituojamumo rodikliai (Google Schoolar duomenimis: daugiau nei 12230 citavimų, h-index – 53). Prof. B. W. Schuller yra Afektyvios kompiuterijos pažangos asociacijos prezidentas, taip pat yra labai žinomų žurnalų „IEEE Transactions on Affective Computing“ (IF= 3.466) vyriausiasis redaktorius, „IEEE Transactions on Neural Networks and Learning Systems) (IF=4.291), IEEE Signal Processing Letters (IF= 1.639), IEEE Transactions on Cybernetics (IF=3.469), Computer Speech and Language (1,753) asocijuotasis redaktorius.
 
Vizito metu prof. Björn W. Schuller Vilniaus Gedimino technikos universiteto studentams, doktorantams ir dėstytojams skaitys paskaitas ir ves diskusijas.
 
Paskaitos vyks anglų kalba.
Šaltinis: vgtu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »