VGTU įgijo teisę rengti mokslo daktarus aplinkos inžinerijos mokslo kryptyje

Publikuota: 2014 m. spalio 3 d. penktadienis

Nuo šių mokslų metų pradžios Vilniaus Gedimino technikos universitetui (VGTU) suteikta teisė organizuoti trečiosios pakopos (doktorantūros) studijas, disertacijų rengimą, gynimą ir teikti mokslo daktaro laipsnius aplinkos inžinerijos mokslo kryptyje. Universitetas taip pat turi teisę organizuoti eksternu parengtų šios mokslo krypties disertacijų gynimus.

Atitinkamą įsakymą dėl doktorantūros teisės suteikimo pasirašė Švietimo ir mokslo ministras Dainius Pavalkis, vadovaudamasis Lietuvos mokslo tarybos atlikto ekspertinio vertinimo išvadomis.

„Džiaugiamės, kad Lietuvos mokslo taryba teigiamai įvertino aplinkos inžinerijos mokslo krypties doktorantūros poreikio pagrįstumą, VGTU potencialą, infrastruktūrą, aukšto lygio mokslinius tyrimus šioje mokslo kryptyje bei atsižvelgė į anksčiau vykdytos doktorantūros rezultatyvumą ir efektyvumą. Aplinkos apsaugos problemos tampa vis aktualesnės, todėl doktorantūros studijų organizavimo teisė universitetui yra itin svarbi. Ji leidžia įgyvendinti universiteto pareigą rengti mokslininkus, gebančius savarankiškai atlikti mokslinius tyrimus ir spręsti mokslo problemas“, – sakė VGTU Doktorantūros skyriaus vedėjas doc. dr. Šarūnas Mikaliūnas.

Aplinkos apsaugos katedros profesorius habil. dr. Pranas Baltrėnas pabrėžė, kad sutelkus akademinės bendruomenės pastangas, galima džiaugtis, jog techninis universitetas įrodė, kad gali kokybiškai rengti aukščiausios kvalifikacijos trečiosios pakopos aplinkos inžinerijos studentus.

Tai jau dešimta mokslo kryptis, kurioje, pagal 2010 m. patvirtintus Mokslo doktorantūros nuostatų reikalavimus, VGTU gali vykdyti doktorantūros studijas.

Šaltinis: vgtu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »