12-ika Lietuvos regioninių gydymo įstaigų patikėjo virtualių serverių priežiūrą „ProfIT“

Publikuota: 2019 m. rugpjūčio 22 d. ketvirtadienis

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis „ProfIT“ – užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų – pasirašė jungtinę informacinių sistemų infrastruktūros priežiūros paslaugų sutartį su 12-a Lietuvos regioninių gydymo įstaigų. 

„ProfIT“ 12-ai gydymo įstaigų teiks joms priklausančių virtualių serverių priežiūros paslaugas, užtikrins nuolatinę informacinių sistemų infrastuktūros stebėseną ir kritinių incidentų valdymą, apsaugą nuo virusų. Bus nuolat atliekamos serverių duomenų kopijos ir teikiamos kitos virtualios IT priežiūros paslaugos. 

Rokiškio ligoninės direktorė Ramunė Markevičienė teigia, kad toks sprendimas jų gydymo įstaigai yra efektyvesnis ir ekonomiškai naudingesnis. Nereikia patiems investuoti į savo IT infrastuktūros išlaikymą, galima sumažinti administracinius resursus ir nukreipti turimas lėšas į gydymo paslaugų gerinimą. 

„Mūsų gydymo įstaigoje dirba daug specialistų, kurie kasdien aptarnauja pacientus iš įvairių šalies miestų. Kiekvieną mėnesį išrašoma daugybė elektroninių dokumentų, todėl būtina užtikrinti nuolat patikimai veikiančią IT infrastruktūrą ir ją tinkamai prižiūrėti. Ne kiekviena gydymo įstaiga gali pasigirti turinti patyrusių IT specialistų  komandą, kuri operatyviai šalintų visus nesklandumus. Kiekviena gedimų minutė kainuoja tiesiogine šio žodžio prasme, nes tuo metu negalima aptarnauti pacientų, tinkamai išrašyti receptų ar paskirti tyrimų. Tai sukelia nepatogumų ir pacientams, kurie yra priversti ilgiau laukti eilėse“, – sako Ramunė Markevičienė. 

Trejų metų trukmės serverių priežiūros paslaugų sutartis sudaryta su Rokiškio rajono ligonine, Panevėžio miesto poliklinika, Biržų ligonine, Pasvalio ligonine, Kupiškio ligonine ir kitomis įvairiose Lietuvos vietose veikiančiomis 12-a gydymo įstaigų. 

VšĮ Rokiškio rajono ligoninės IT specialistas Vytautas Klišys teigia, kad sprendimas rinktis išorinį paslaugų tiekėją kilo įvertinus, jog vidiniais resursais visų esamų problemų nepavyks išspręsti. Renkantis įmonę buvo atsižvelgta ne tik į siūlomas kainas, bet ir į problemų sprendimo reakcijos laiką, operatyvumą, turimą patirtį ir kitus aspektus. Galiausiai, gydymo įstaigos dalį savo  IT ūkio patikėjo užsakomąsias „ProfIT“ paslaugas teikiančiai bendrovei. 

„ProfIT“ Verslo klientų skyriaus vadovas Ernestas Stačiūnas pastebi, kad nemažai regiono įstaigų susiduria su kvalifikuotų specialistų trūkumu, todėl dalį jų kompensuoja užsakomąsias paslaugas teikiančios įmonės. 

„Patyrusių IT specialistų šiuo metu Lietuvoje trūksta, todėl juos atrasti ir išlaikyti, ypač regionuose, yra sudėtinga. Logiška, kad tokiais atvejais geriausia dalį procesų perduoti bendrovėms, kurios teikia tokias paslaugas ir turi kvalifikuotų darbuotojų. Be to, nesklandumų su serveriais, tinklu ir kita įranga gali kilti ne tik darbo valandomis, bet ir po jų ar savaitgaliais, kuomet atsakingas žmogus gali būti apskritai nepasiekiamas, o gydymo įstaigos veikia 24/7“, – dėsto E. Stačiūnas. 

„ProfIT“ atstovas priduria, kad vis dar ne visi verslininkai įvertina, kiek jų įmonėms kainuotų IT sistemų gedimai, jų šalinimas ar duomenų praradimas. O vertinti reikėtų ne tik pataisymų kainą, bet ir sugaištą laiką laukiant, kol sistemų darbas bus atkurtas, kadangi tuomet dalis darbuotojų negali atlikti savo pareigų ir įmonės veikla stoja. Tai gali neigiamai paveikti ir įmonės reputaciją, nes klientai susidaro neigiamą įvaizdį apie įmonės paslaugas. 

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kodėl įmonės nesiryžta atlikti duomenų migracijos?

Kiekviena įmonė turi kur nors saugoti daugybę įvairiausių sistemų ir jose esančių svarbių duomenų: tai interneto svetainės su daugybe informacijos, el. pašto sistema su visomis darbuotojų pašto dėžutėmis ir jose saugomais laiškais, apskaitos ir kitokios verslo valdymo sistemos su... skaityti »

BS/2 tieks „ССL Tech“ prekybos įrangą (5)

BS/2 pasirašė partnerystės sutartį su stambia mažmeninės prekybos sprendimų gamintoja „CCL Tech“. skaityti »

Stovint ant 2021-ųjų slenksčio: septynios 2020-aisiais išmoktos pamokos (5)

2020 m. pasaulį užklupusi pandemija paveikė visas gyvenimo sritis, ne išimtis ir mažmeninė bankininkystė. Būtinybė riboti tiesioginius kontaktus paskatino bekontakčių atsiskaitymų, biometrijos technologijų naudojimą ne tik bankuose, bet ir parduotuvėse, viešajame transporte. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ prisijungė prie „Švaraus interneto“ iniciatyvos (4)

Sprendimas prisijungti prie memorandumo yra svarbus prevencinis žingsnis, kovojant su netinkama informacija internete. skaityti »

„Vynamic Security“ saugo „Victoriabank“ bankomatus (3)

Bankinės infrastruktūros saugumas – vienas iš šiuo metu svarbiausių daugumos finansų įstaigų prioritetų. „DAAC Systems Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 ir „Diebold Nixdorf“, įgyvendino Moldovos banko „Victoriabank“ bankomatų tinklo apsaugos nuo loginių atakų projektą. Bankinių įrenginių apsaugai užtikrinti naudojamas „Diebold Nixdorf“ programinės įrangos „Vynamic Security“ modulis „Intrusion Protection“. skaityti »

BS/2 atidarė interneto svetainę apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą (3)

BS/2 sukūrė naują interneto svetainę СashManagementiQ.com, skirtą informuoti apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą jų išdavimo ir priėmimo vietose. skaityti »

Planuoti grynųjų poreikį bankomatuose „BasisBank“ padeda „Cash Management.iQ“ (2)

Sakartvelo bankas „BasisBank“ įsidiegė BS/2 sukurtą grynųjų pinigų srauto prognozavimo ir jų paskirstymo išdavimo-priėmimo vietose sprendimą „Cash Management.iQ“. skaityti »

„Penki“ ir ­5 faktai apie televiziją (3)

Pasaulinės televizijos dienos proga - 5 įdomūs faktai apie televiziją. skaityti »

Pandemijos akivaizdoje rekordiškai išaugo interneto srauto vartojimas (6)

Koronavirusas, dar pavasarį uždaręs namuose daugybę žmonių, vėl negailestingai siautėja. Įvedus karantino sąlygas, interneto srauto apkrova muša naujus rekordus. skaityti »

Žvilgsnis į praeitį: nuo kasininko Ritty iki savitarnos kasų (5)

1879 m. lapkričio 4 d. minima kaip kasos aparato gimtadienis. Praėjus 141-eriems metams, šiuolaikinės prekybos jau nebegalime įsivaizduoti be kasų. Jos visur: parduotuvėse, kavinėse, degalinėse ir pašto skyriuose. Kas sugalvojo šį įrenginį, padedantį apskaityti pinigines įplaukas? skaityti »

„Vynamic Marketing“. Klientų pritraukimas ir personalizuota reklama bankomato ekrane (3)

Dėl COVID-19 pandemijos įvesti ribojimai įnešė esminių permainų finansinių įstaigų klientų aptarnavimo srityje. Tradicinį klientų aptarnavimą bankų skyriuose vis dažniau keičia bankomatai ir kiti savitarnos įrenginiai. skaityti »