„ASHBURN International“ pelnė „Metų eksporto“ įmonės vardą

Publikuota: 2019 m. spalio 30 d. trečiadienis

Kasmet Lietuvos verslo konfederacija organizuoja prestižinius apdovanojimus „Metų paslauga“, kurių tikslas – skatinti Lietuvos įmones kurti konkurencingas, inovatyvias, aukštos pridėtinės vertės paslaugas, atitinkančias šiandienos rinkos ir vartotojų poreikius. 

Šių metų apdovanojimuose paskelbti 12-oje kategorijų besivaržiusių Lietuvos mokslo, verslo ir inovacijų lyderių. Konkurso kategorijoje „Metų eksportas“ nugalėtoja tapo įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „ASHBURN International“.

Bendrovė įvertinta už projektus, įgyvendinamus tarptautinėse rinkose, kuriose sėkmingai diegia savo sukurtą ir plėtojamą programinį sprendimą „TransLink.iQ“, skirtą el. kortelių skaitytuvų (EKS) tinklui valdyti ir stebėti užtikrinant saugias mokėjimo operacijas. Ypatingo pripažinimo sulaukė „ASHBURN International“ įgyvendintas projektas Uzbekistane: stambiausiam šalyje Respublikiniam duomenų apdorojimo centrui įdiegtas vietos rinkai pritaikytas programinis sprendimas, per kurį prižiūrimos 29-ių šalies bankų finansinės operacijos, prijungta daugiau nei 250 000 elektroninių kortelių skaitytuvų.

„Sukurti produktui ar paslaugai reikia specifinių žinių, ypač, kai mūsų sritis gan siaura, o ir turėti paslaugą – dar ne viskas. Šiandien švenčiame tai, kad savo paslaugą sėkmingai parduodame  užsienio rinkai ir kad esame patikimi partneriai, turintys nepertraukiamai veikiančią struktūrą, kuri niekada negali sustoti ar sugesti, – dalijasi Žoržas Šarafanovičius, „ASHBURN International“ vykdomasis direktorius. – Džiaugiamės, kad savo infrastruktūrą mums patiki stambūs užsienio verslininkai, bankai, domenų centrų atstovai. Tad didžiuojuosi tiek savo komanda, su kuria pavyko sukurti „TransLink.iQ“ ir tvirtai žengti tolyn, tiek tuo, kad mūsų veiklos rezultatai yra pastebimi, įvertinami“.

„Ashburn international“ sukurtas tiek Baltijos, tiek užsienio šalyse plačiu mastu taikomas „TransLink.iQ“ sprendimas jau pernai metais įvertintas Lietuvos pramonininkų konfederacijos konkurso „Lietuvos metų gaminys 2018“ aukso medaliu. Jo kūrėjų teigimu, galime drąsiai teigti, kad tai ne tik šiandienos, bet ir rytojaus inovacija, lanksčiai pritaikoma prie bet kurios pasaulio šalies finansų rinkos poreikių.

„Inovacijos, be abejo, labai svarbus dalykas, nes būtent jos judina pasaulį į priekį. O 21-ajame amžiuje, kur labiau pasiūla formuoja paklausą, atsiradus kokioms nors naujovėms mes tiesiog jas puikiai integruojame į savo gyvenimą. Todėl vienas iš Verslo konfederacijos tikslų – inspiruoti tas inovacijas, kad verslas augtų ir tobulėtų. Džiugu, kad kasmet Lietuvoje atsiranda vis naujų produktų, turime daug idėjų, kurias mokame realizuoti ir gebame parduoti užsienyje, tas, pasak vieno iš šio konkurso komisijos nario prof. A. Bumelio, Lietuvos verslo ateitis, be abejonės, yra šviesi“, – teigia Valdas Sutkus, Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas.

Tai ne pirmas apdovanojimas, kurį konkurse „Metų paslauga“ pelnė įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė. Praėjusiais metais, toje pačioje „Metų eksporto“ kategorijoje nugalėtojo laurus skynė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) už aktyvią prekybą tarptautinėse rinkose savitarnos įrenginių apsaugos sprendimu „АТМеуе.iQ“.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 tieks „ССL Tech“ prekybos įrangą (5)

BS/2 pasirašė partnerystės sutartį su stambia mažmeninės prekybos sprendimų gamintoja „CCL Tech“. skaityti »

Stovint ant 2021-ųjų slenksčio: septynios 2020-aisiais išmoktos pamokos (5)

2020 m. pasaulį užklupusi pandemija paveikė visas gyvenimo sritis, ne išimtis ir mažmeninė bankininkystė. Būtinybė riboti tiesioginius kontaktus paskatino bekontakčių atsiskaitymų, biometrijos technologijų naudojimą ne tik bankuose, bet ir parduotuvėse, viešajame transporte. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ prisijungė prie „Švaraus interneto“ iniciatyvos (4)

Sprendimas prisijungti prie memorandumo yra svarbus prevencinis žingsnis, kovojant su netinkama informacija internete. skaityti »

„Vynamic Security“ saugo „Victoriabank“ bankomatus (3)

Bankinės infrastruktūros saugumas – vienas iš šiuo metu svarbiausių daugumos finansų įstaigų prioritetų. „DAAC Systems Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 ir „Diebold Nixdorf“, įgyvendino Moldovos banko „Victoriabank“ bankomatų tinklo apsaugos nuo loginių atakų projektą. Bankinių įrenginių apsaugai užtikrinti naudojamas „Diebold Nixdorf“ programinės įrangos „Vynamic Security“ modulis „Intrusion Protection“. skaityti »

BS/2 atidarė interneto svetainę apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą (3)

BS/2 sukūrė naują interneto svetainę СashManagementiQ.com, skirtą informuoti apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą jų išdavimo ir priėmimo vietose. skaityti »

Planuoti grynųjų poreikį bankomatuose „BasisBank“ padeda „Cash Management.iQ“ (2)

Sakartvelo bankas „BasisBank“ įsidiegė BS/2 sukurtą grynųjų pinigų srauto prognozavimo ir jų paskirstymo išdavimo-priėmimo vietose sprendimą „Cash Management.iQ“. skaityti »

„Penki“ ir ­5 faktai apie televiziją (3)

Pasaulinės televizijos dienos proga - 5 įdomūs faktai apie televiziją. skaityti »

Pandemijos akivaizdoje rekordiškai išaugo interneto srauto vartojimas (6)

Koronavirusas, dar pavasarį uždaręs namuose daugybę žmonių, vėl negailestingai siautėja. Įvedus karantino sąlygas, interneto srauto apkrova muša naujus rekordus. skaityti »

Žvilgsnis į praeitį: nuo kasininko Ritty iki savitarnos kasų (5)

1879 m. lapkričio 4 d. minima kaip kasos aparato gimtadienis. Praėjus 141-eriems metams, šiuolaikinės prekybos jau nebegalime įsivaizduoti be kasų. Jos visur: parduotuvėse, kavinėse, degalinėse ir pašto skyriuose. Kas sugalvojo šį įrenginį, padedantį apskaityti pinigines įplaukas? skaityti »

„Vynamic Marketing“. Klientų pritraukimas ir personalizuota reklama bankomato ekrane (3)

Dėl COVID-19 pandemijos įvesti ribojimai įnešė esminių permainų finansinių įstaigų klientų aptarnavimo srityje. Tradicinį klientų aptarnavimą bankų skyriuose vis dažniau keičia bankomatai ir kiti savitarnos įrenginiai. skaityti »