BS/2: greitoji pagalba savitarnos įrenginiui

Publikuota: 2011 m. spalio 26 d. trečiadienis

1995 metais Lietuvoje įrengti pirmieji bankomatai šiandien tapo neatsiejama šiuolaikinio verslo dalimi. Tačiau bankams ir kitoms savitarnos įrenginius naudojančioms įstaigoms neretai tenka susidurti su įvairiais įrangos gedimais. Garsiausi bankomatų gamintojai teigia, jog jų įrenginiai tinkami naudoti 7–9 metus. Visgi intensyviausiai naudojamuose savitarnos įrenginiuose kartais atsiranda gedimų, kuriuos išspręsti padeda vienos ar kitos detalės keitimas.

Bankinių technologijų bendrovė BS/2 siūlo vienos garsiausių bankinės įrangos gamintojų Vokietijos kompanijos „Wincor Nixdorf“ savitarnos įrenginių techninės priežiūros paslaugų, tarp kurių ir atsarginių dalių remontas bei keitimas.

„Klientai kreipiasi į mus iškilus įvairioms su savitarnos įranga susijusioms problemoms. Galime ne tik operatyviai pasirūpinti reikiama atsargine dalimi, bet ir pašalinti įvairius gedimus ar atnaujinti įrenginį, kad jis atitiktų visus PCI DSS, EMV standartus, pakonsultuoti vienu ar kitu susijusiu klausimu“, – pasakojo BS/2 Atsarginių dalių pardavimo poskyrio vadovas Kęstutis Andruškevičius.

Specialisto teigimu, nemažai problemų iškyla ir dėl nekokybiškų atsarginių dalių naudojimo. Supirktų ir išardytų senų bankomatų detalės brukamos pirkėjams kaip naujos ir kokybiškos, rinkoje nuolat atsiranda perpardavinėtojų siūlomų padirbtų kiniškų gaminių, kuriais kartais susigundoma dėl mažesnės kainos. Deja, jos negali pakeisti originalių, sertifikuotų ir kokybiškų savitarnos įrenginių gamintojų produktų.

„Kompanijos „Wincor Nixdorf“ atlikti tyrimai rodo, jog naudojant neoriginalias detales jas tenka keisti 2–3 kartus dažniau nei sertifikuotus gaminius. Taigi, vaikydamiesi mažesnių kainų klientai tikrai nieko nesutaupo“, – komentavo K. Andruškevičius.

Verta atkreipti dėmesį, jog savitarnos įrenginius naudojančioms įmonėms svarbu ne tik operatyviai spręsti iškilusią problemą, bet ir užkirsti kelią jai atsirasti ateityje. Galimybę nuolatos stebėti įrenginių tinklą, atsarginių dalių judėjimą, laiku reaguoti į bet kokią kritinę situaciją suteikia BS/2 sukurtas techninio monitoringo sprendimas „Service Desk.iQ bei prie jo derantys įvairūs „.iQ“ produktų šeimos moduliai.

Daugiafunkcis programinis kompleksas „Service Desk.iQ skirtas ne tik bankomatams ar informaciniams terminalams, bet ir puikiai tinka kitoms sferoms: automatiniams kioskams, bilietų pardavimo automatams ir kt. Vadybininkams ir inžinieriams prieinama mobili grafinė sąsaja, suteikianti galimybę operatyviai keistis informacija atliekant nutolusių objektų priežiūrą ir taip sumažinti komandiruočių skaičių. „Service Desk.iQ“ unikalumas – galimybė naudojantis multi-tenancy technologija sujungti įvairias vienos įmonės paslaugas, verslo vienetus, regionus ir kalbas, klientus, kurių reikalavimai gali būti labai skirtingi, tačiau nepaisant to jie aptarnaujami vieno personalo ir naudojant tas pačias bendra žinių baze paremtas taikomąsias programas.

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti bendrovė BS/2 specializuojasi teikdama užsakomąsias paslaugas, kurdama programinę įrangą bankams, siūlydama sisteminės integracijos bei techninės priežiūros paslaugas. Universalūs bendrovės sprendimai bei paslaugos žinomos ir prieinamos daugiau nei 65-iose pasaulio šalyse.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 padėjo išsipildyti ukrainietės svajonei

Tarp Europos rungtynių šokių čempionių – penkiolikmetė mergina iš Ukrainos. skaityti »

Lenkijos rinkai „ASHBURN International“ siūlo iškart du produktus

XI-ajame skaitmeninės eros be grynųjų pinigų kongrese Varšuvoje „ASHBURN International“ pristatė atsiskaitymo technologijų ir mokėjimo terminalų valdymo sprendimus. skaityti »

BS/2 ir „Modern Expo“ plečia veiklą Baltijos šalyse

BS/2 teikia kompleksines mažmeninės prekybos įrangos tiekimo paslaugas. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė trečius metus dalyvavo „DUOday“

Įmonių grupė siekia kuo dažniau prisidėti prie neįgalių asmenų integracijos į visuomenę. skaityti »

BS/2 atstovai dalyvavo Lietuvos-Azerbaidžano verslo forume

2023 m. gegužės 22 d. Vilniuje vyko Lietuvos-Azerbaidžano verslo forumas. skaityti »

Bėgimo į „Europą“ iššūkį įveikė 20-imt „Penki kontinentai“ grupės darbuotojų!

„Penki kontinentai“ darbuotojų komanda trečius metus pelnė Gausiausios komandos vardą. skaityti »

Pirmasis Lietuvoje „Baltic Payment Forum“: kas nustebino ir įkvėpė

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė rėmė tarptautinį forumą „Baltic Payment Forum“. skaityti »

Lietuviai kavinėse ir restoranuose išleidžia vis daugiau, didėja ir arbatpinigių sumos 

Iki šių metų pirmojo ketvirčio pabaigos prie „MyTips“ prisijungė beveik 1 tūkst. Lietuvos padavėjų ir barmenų. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė Sakartvele įgyvendina naują nestandartinį mokėjimų sprendimą

„BS/2 Georgia“ ir „ASHBURN International“ kartu su vienu didžiausių Sakartvelo bankų „TBC Bank“ sukūrė naują nestandartinį mokėjimo sprendimą kavos kapsulių gamintojai „Meama“. skaityti »

Sakartvelo bankai vertina lietuvišką mokėjimo terminalų valdymo sprendimą

Dar vieno Sakartvelo banko mokėjimo kortelių skaitytuvų veiklą padeda užtikrinti „ASHBURN International“ programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »