„BS/2“ tapo pirmaujančia bankomatų priežiūros lydere Kazachstane

Publikuota: 2018 m. sausio 30 d. antradienis

Antrinė Lietuvos bankinių technologijų bendrovės BS/2 įmonė „BS/2 Kazakhstan“ pasirašė susitarimą su  vienu didžiausių Kazachstano bankų „Sberbank“, kuriuo remdamasi BS/2 įmonė teiks bankui priklausančio bankomatų tinklo ir kitų savitarnos įrenginių priežiūros paslaugas. Iš viso „BS/2 Kazakhstan“ prižiūrės daugiau nei 1000 „Sberbank“ savitarnos įrenginių tinklą.

„Šis susitarimas rodo aukštą mūsų teikiamų priežiūros paslaugų įvertinimą. BS/2 ne tik tiekia bankinę įrangą ir programinius sprendimus bankams ir kitoms finansų institucijoms, bet ir teikia jų priežiūros paslaugas. 1000 savitarnos įrenginių tinklo priežiūra mus stipriai įpareigoja, dėl to „BS/2 Kazakhstan“ tampa lyderiaujančia šalyje bendrove – šiuo metu prižiūrime per 2600 savitarnos įrenginių“, – sandorį komentavo „Penkių kontinentų bankinių technologijų“ (BS/2) Techninės priežiūros departamento vadovas Gintaras Petkevičius.

Pasak G. Petkevičiaus, BS/2 savo paslaugas teikia 49-iems techninės priežiūros centrams, išsidėsčiusiems 8-iose šalyse. Didžiausias centrų skaičius yra Kazachstane –  tai lėmė prisiimti griežti įsipareigojimai ir aktyvios bankinių paslaugų plėtros perspektyvos šalyje.

BS/2 ir „Sberbank“  aktyviai bendradarbiauja nuo 2006 m. Per tą laiką Lietuvos  bendrovė pristatė bankui daugiau nei 500 bankomatų. Be to, 2017 m. pradžioje „Sberbank“ skyriuose Almatoje ir Astanoje BS/2 įdiegė pirmąją šalyje inovatyvią klientų aptarnavimo sistemą „VTM.iQ“, kuri leidžia klientams nuotoliniu būdu pasikonsultuoti su banko darbuotoju vaizdo konferencijos metu, atsidaryti arba uždaryti sąskaitą, apmokėti sąskaitas, gauti vardinę kortelę, pasitikrinti sąskaitos balansą, išsiimti ar įnešti grynųjų pinigų, išsikeisti valiutą.

Šiuo metu „Sberbank“ yra vienas iš pagrindinių Kazachstano bankų, turi šalyje 67 padalinius ir 16 filialų.

„Sberbank“ Operacijų valdymo direktorius Sergejus Gubinas  teigia, kad vienas iš pagrindinių banko tikslų – tobulinti ir diegti naujas technologijas. „Mes ne tik nuolat modernizuojame ir plečiame savitarnos įrenginių tinklą, bet ir siekiame, kad  įrenginiai būtų kuo labiau prieinami klientams – ir savo techninėmis savybėmis, ir patogiu išdėstymu. „BS/2 Kazakhstan“ – viena iš lyderiaujančių bankinės įrangos priežiūros paslaugas teikiančių bendrovių, džiaugiamės, kad esame tarp jos partnerių“.

Sėkmingai klientų įrenginių tinklo priežiūrai „BS/2 Kazakhstan“ naudoja sukurtą programinę įrangą  „Service Desk.iQ“, skirtą sudėtingiems verslo procesams optimizuoti, užsakymams priimti, darbų kontrolei ir paskirstymui vykdyti realiuoju laiku.

„BS/2 Kazakhstan“ įkurta 2008 metais Almatoje. Šiuo metu tai plačiausią aptarnavimo centrų tinklą turinti BS/2 įmonė. Kazachstane veikia 23 centrai, iš kurių tiekiama „Diebold Nixdorf“ techninė ir BS/2 kuriama programinė įranga bei atliekama bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių priežiūra. „BS/2 Kazakhstan“ dirba profesionalūs sertifikuoti inžinieriai ir kiti specialistai.

Šaltinis: BS/2
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„ASHBURN International“ pirmoji Baltijos šalių rinkai pasiūlė „Ingenico“ naujovę

„ASHBURN International“ , 2018 m. mininti savo veiklos 20-metį, pirmoji Baltijos šalyse sertifikavo naujausios kartos „Ingenico“ elektroninių kortelių skaitytuvus (EKS), veikiančius „TELIUM TETRA" platformos pagrindu. skaityti »

5 patarimai, kaip profesionaliai organizuoti bankinės įrangos priežiūros darbus, naudojantis specializuota programine įranga

Techninės priežiūros tarnybos, prižiūrinčios bankų techninę infrastruktūrą, puikiai žino, kad dėl pasitaikančių savitarnos įrangos (bankomatų, mokėjimo terminalų ir kt.) sutrikimų bankai ne tik nukenčia materialiai, bet ir praranda gerą reputaciją. skaityti »

BS/2 pripažinta „Metų eksporto“ įmone

BS/2 apdovanojimuose „Metų paslauga 2018“ pelnė „Metų eksporto“ nominaciją. skaityti »

„ProCredit“ grupės atstovams pristatytos „TransLink.iQ“ galimybės

„Penkių kontinentų“ įmonių BS/2 ir „ASHBURN International“ plėtojamais verslo sprendimais domėjosi „ProCredit“ grupės atstovai. skaityti »

„Penki kontinentai“ tradiciškai dalyvavo „Vilties“ draugystės šventėje

Gegužės 9 d. sutrikusio intelekto žmonių globos asociacija „Viltis“ jau devintą kartą organizavo tradicinę geros kaimynystės ir draugystės šventę „Draugystės tiltai apleistuose praeities kiemuose“ skaityti »

Saviinkasacija: kaip efektyviai taikyti depozito mašinas bankiniame ir mažmeninės prekybos sektoriuose

Sukurti optimalų grynųjų pinigų judėjimo organizacijos viduje modelį daugumai finansinių įstaigų ir mažmeninės prekybos įmonių yra nelengvas uždavinys. skaityti »

Kam reikalingi programinės įrangos sertifikatai?

Apie tai, kaip atskirti tikrus tinklapius ir el. laiškus nuo suklastotų, pasakoja UAB Skaitmeninio sertifikavimo centras direktorius Mudrikas Dadašovas. skaityti »

Šviesolaidinis tinklas „Penki“ rūpinasi jaunimo motyvacija

Šviesolaidinis tinklas „Penki“ padovanojo Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos vienuoliktokams bilietų į festivalį „Vibelift“, skirtą skatinti jaunimą aktyviau siekti savo tikslų ir tobulėti. skaityti »

„BankExpo 2018“ – bankinių technologijų proveržis Uzbekistane

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ bendrovės „ASHBURN International“ ir BS/2 sėkmingai prisistatė tradicinėje kasmetinėje bankinių paslaugų, technologijų bei įrangos parodoje „BankExpo 2018“, vykusioje Uzbekistane, Taškente. skaityti »

„Penki“ ir „Citadele“ banko klientai galės patogiau susimokėti už paslaugas

Šviesolaidinio tinklo „Penki“ tiekėja UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ ir „Citadele“ bankas glaudžiau bendradarbiaus klientų aptarnavimo srityje. skaityti »