BS/2 techninės priežiūros paslaugos – sėkmingai plėtojamam verslui

Publikuota: 2012 m. liepos 4 d. trečiadienis

 

Šiuolaikinėmis didėjančios konkurencijos sąlygomis dauguma įmonių vienu metu sprendžia daugybę įvairių užduočių – stengiasi mažinti išlaidas, pritraukti daugiau naujų klientų, užtikrinti, kad sklandžiai veiktų naudojama programinė bei techninė įranga, analizuoti bei prognozuoti pajamas. Palengvinti daugumą šių uždavinių ir susitelkti ties pagrindine savo veikla įmonėms gali padėti užsakomosios paslaugos (angl. outsourcing). Išsivysčiusių šalių verslininkai jau seniai įvertino jų privalumus: galimybę taupyti laiką ir pinigus (nereikia įrengti papildomų darbo vietų, pirkti ar nuomoti transporto, statyti sandėlių, važiuoti vykdyti klientų užklausų ir pan.), užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę (užsakomųjų paslaugų bendrovės paprastai turi ilgametę patirtį ir skiria daug dėmesio specialistų kvalifikacijai), mažinti personalui samdyti ir mokyti skirtas išlaidas.

Bendrovė BS/2 siūlo bankams, kitoms finansų institucijoms, prekybos įmonėms techninės ir programinės įrangos priežiūros užsakomąsias paslaugas: įrangos techninį monitoringą ir palaikymą (24 val. per parą, 7 dienas per savaitę), atnaujinimą (siekiant, kad ji atitiktų nuolat tobulinamus tarptautinius standartus), remontą (atvykstant į objektą ar išsprendus problemą nuotoliniu būdu), operatyvų reagavimą į užklausas (SLA (angl. Service Level Agreement) numatytas trumpiausias 2 val. laikas), atsarginių detalių tiekimą ir keitimą, specialistų konsultavimą bei mokymą. Šias paslaugas BS/2 teikia tiesiogiai 8 valstybėse (Lietuvoje, Latvijoje, Kazachstane, Gruzijoje, Estijoje, Uzbekistane, Kirgizstane, Azerbaidžane), o kitose šalyse – per partnerius. Visa ši veikla nuolat audituojama pagal iš anksto nustatytus parametrus (KPI – angl. Key Performance Indicator). Įmonės klientai – bankai, valstybinės ir privačios įmonės bei organizacijos. Daugiau nei 15 metų patirtis ir bankinės industrijos žinios garantuoja BS/2 klientams verslo sprendimą, padėsiantį greitai ir be didelių investicijų siekti savo tikslų, o šalutinius darbus perkelti ant specialistų pečių.

Galimybę realiuoju laiku nuolatos stebėti kliento įrenginių tinklą ir jo darbą, atsarginių dalių judėjimą iš sandėlių, laiku ir operatyviai reaguoti į bet kokią kritinę situaciją, išsamiai informuoti klientą apie atliktus darbus leidžia BS/2 sukurtas daugiafunkcis programinis techninio monitoringo kompleksas „Service Desk.iQ bei prie jo derantis kompanijos „Wincor Nixdorf“ sprendimas „ProView“. Beje, „Service Desk.iQ“ skirtas ne tik bankomatams, jis puikiai tinka ir automatiniams kioskams, informaciniams terminalams, bilietų pardavimo automatams, seifams, banknotų skaičiuotuvams, POS terminalams ir kitai bankinei įrangai.

Šiuo metu, pasitelkusi į pagalbą „Service Desk.iQ“, bendrovė BS/2 prižiūri ir palaiko dešimtis tūkstančių įvairių įrenginių. Nuolat atliekami tyrimai parodė, kad per 99 proc. BS/2 prižiūrimos įrangos veikė be prastovų ir klientai galėjo laisvai naudotis visomis paslaugomis. „Service Desk.iQ“ suteikiama itin tiksli informacija apie įrenginyje susidariusią kritinę situaciją užtikrina, kad visos klientų užklausos išsprendžiamos iš pirmo karto. Be prastovų ir gedimų veikiantys įrenginiai užtikrina įmonėms mažesnes išlaidas, teigiamus naudotojų atsiliepimus bei galimybę pritraukti daugiau klientų ir taip didinti pajamas bei pelną.

Be techninės priežiūros paslaugų, bendrovė BS/2 suteikia galimybę bankų darbuotojams gilinti bei plėsti savo žinias ir gauti kvalifikuotą „Wincor Nixdorf“ sertifikatą. BS/2 mokymo centras – vienintelis sertifikuotas „Wincor Nixdorf“ kompetencijos centras Rytų Europoje ir Centrinėje Azijoje. Specialistai čia gali gauti išsamių teorinių bei praktinių žinių apie techninės ir programinės įrangos veikimo principus, konkrečių produktų funkcionalumą ir galimybes, susipažinti su naujausiomis rinkos tendencijomis, programavimo subtilybėmis. Beje, BS/2 specialistai gali surengti mokymus bet kurioje pasaulio vietoje, tiek mokymo centre, tiek užsakovo patalpose. Taip pat suteikiama galimybė mokytis internetu – kursai vyksta realiuoju laiku (on-line). Klientams įgyvendinant savo projektus (atnaujinant įrangą, diegiant joje naujas funkcijas), patyrę BS/2 specialistai teikia ir konsultavimo paslaugas.

Verta paminėti ir tai, kad visų BS/2 paslaugų teikimas vyksta atsižvelgiant į tarptautinį ISO 20000 standartą, o bendrovės IT paslaugų vadybos struktūra atitinka ITIL V3 (angl. Information Technology Infrastructure Library) reikalavimus.

Plačiau apie bendrovę BS/2 ir jos paslaugas – www.bs2.lt.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„BS/2 Georgia“ specialistus mokė „Ingenico“

Bankinių technologijų bendrovė „BS/2 Georgia“, priklausanti Lietuvos kapitalo įmonei BS/2, pradėjo įgyvendinti naują projektą Gruzijoje, kurio metu teiks bankų mokėjimo terminalų tinklo priežiūros paslaugas vienam stambiausių Gruzijos banku. skaityti »

Išmanioji „Skynet“ televizija kanalus „TV3“ ir „TV6“ rodo HD raiška

Vienos pirmųjų IPTV Lietuvoje – išmaniosios „Skynet“ televizijos – kūrėjai š. m. sausio 18 dieną savo klientams pasiūlė kanalus „TV3“ ir „TV6“ didžiąja HD raiška. Minėtus kanalus „Skynet“ klientai galės žiūrėti nemokamai. skaityti »

„ProfIT“ pradeda teikti vaizdo kamerų pardavimo, įrengimo ir vaizdo įrašų saugojimo debesyje paslaugas

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ siūlo verslo stebėjimo sprendimą, kuris ne tik leis stebėti svarbius objektus vaizdo kameromis, bet ir patogiai peržiūrėti vaizdo kamerų įrašus, gauti pranešimus apie pastebėtą įtartiną pašalinių asmenų veiklą. skaityti »

Plečiami verslo ryšiai su Uzbekistano duomenų apdorojimo centru

Plečiant verslo santykius su vietos verslo atstovais, grupėje lankėsi svečiai iš Uzbekistano duomenų apdorojimo centro, kurie buvo supažindinti su BS/2 ir „ASHBURN International“ plėtojamais bankinių technologijų ir mokėjimo kortelių sprendimais. skaityti »

„VisionLabs“ vadovas Aleksandr Khanin: „Pagrindinis mūsų bendradarbiavimo tikslas – kurti sprendimus konkrečioms verslo užduotims įgyvendinti“

BS/2 būstinėje Vilniuje lankėsi „VisionLabs“ įkūrėjas ir vadovas Aleksandr Khanin. Pristatome interviu su juo. skaityti »

Kompleksiniam savitarnos įrenginių apsaugos sprendimui „ATMeye.iQ“ – aukso medalis

Lietuvos bankinių technologijų bendrovės BS/2 plėtojamas kompleksinis savitarnos įrenginių apsaugos ir monitoringo sprendimas „ATMeye.iQ“ gavo Lietuvos pramonininkų konfederacijos konkurso „Lietuvos metų gaminys 2017“ aukso medalį. skaityti »

„Connected Commerce“ principas – bankų, mažmeninės prekybos ir klientų bendra ateitis

Dabartiniai verslininkai, atsižvelgdami į šiuolaikinio žmogaus poreikius, stengiasi pasiūlyti naujus, kuo inovatyvesnius sprendimus, padedančius taupyti klientų laiką. skaityti »

„Penki kontinentai“ pristato darbdavio įvaizdžio stiprinimo kampaniją „Viena komanda, viena įmonių grupė“

„Penki kontinentai“ įgyvendino darbdavio įvaizdžio stiprinimo kampaniją „Viena komanda, viena įmonių grupė“. Jos metu įmonių grupės darbuotojai pristatė savo darbą ir laisvalaikio pomėgius. skaityti »

BS/2 ir „VisionLabs“ kuria naujos kartos tarpbankines paslaugas

BS/2 ir „VisionLabs“ paskelbė apie strateginę verslo partnerystę. Įmonės kartu kurs tarpbankines identifikacijos paslaugas. skaityti »

„Skynet“ pirmajam savo klientui įdiegė 10 Gb/s internetą

Įmonių grupė „Penki kontinentai“, valdanti prekės ženklą „Skynet“, pirmoji šalyje įdiegė savo klientui 10 Gb/s greičio šviesolaidinį internetą. skaityti »