BS/2 techninės priežiūros paslaugos – sėkmingai plėtojamam verslui

Publikuota: 2012 m. liepos 4 d. trečiadienis

 

Šiuolaikinėmis didėjančios konkurencijos sąlygomis dauguma įmonių vienu metu sprendžia daugybę įvairių užduočių – stengiasi mažinti išlaidas, pritraukti daugiau naujų klientų, užtikrinti, kad sklandžiai veiktų naudojama programinė bei techninė įranga, analizuoti bei prognozuoti pajamas. Palengvinti daugumą šių uždavinių ir susitelkti ties pagrindine savo veikla įmonėms gali padėti užsakomosios paslaugos (angl. outsourcing). Išsivysčiusių šalių verslininkai jau seniai įvertino jų privalumus: galimybę taupyti laiką ir pinigus (nereikia įrengti papildomų darbo vietų, pirkti ar nuomoti transporto, statyti sandėlių, važiuoti vykdyti klientų užklausų ir pan.), užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę (užsakomųjų paslaugų bendrovės paprastai turi ilgametę patirtį ir skiria daug dėmesio specialistų kvalifikacijai), mažinti personalui samdyti ir mokyti skirtas išlaidas.

Bendrovė BS/2 siūlo bankams, kitoms finansų institucijoms, prekybos įmonėms techninės ir programinės įrangos priežiūros užsakomąsias paslaugas: įrangos techninį monitoringą ir palaikymą (24 val. per parą, 7 dienas per savaitę), atnaujinimą (siekiant, kad ji atitiktų nuolat tobulinamus tarptautinius standartus), remontą (atvykstant į objektą ar išsprendus problemą nuotoliniu būdu), operatyvų reagavimą į užklausas (SLA (angl. Service Level Agreement) numatytas trumpiausias 2 val. laikas), atsarginių detalių tiekimą ir keitimą, specialistų konsultavimą bei mokymą. Šias paslaugas BS/2 teikia tiesiogiai 8 valstybėse (Lietuvoje, Latvijoje, Kazachstane, Gruzijoje, Estijoje, Uzbekistane, Kirgizstane, Azerbaidžane), o kitose šalyse – per partnerius. Visa ši veikla nuolat audituojama pagal iš anksto nustatytus parametrus (KPI – angl. Key Performance Indicator). Įmonės klientai – bankai, valstybinės ir privačios įmonės bei organizacijos. Daugiau nei 15 metų patirtis ir bankinės industrijos žinios garantuoja BS/2 klientams verslo sprendimą, padėsiantį greitai ir be didelių investicijų siekti savo tikslų, o šalutinius darbus perkelti ant specialistų pečių.

Galimybę realiuoju laiku nuolatos stebėti kliento įrenginių tinklą ir jo darbą, atsarginių dalių judėjimą iš sandėlių, laiku ir operatyviai reaguoti į bet kokią kritinę situaciją, išsamiai informuoti klientą apie atliktus darbus leidžia BS/2 sukurtas daugiafunkcis programinis techninio monitoringo kompleksas „Service Desk.iQ bei prie jo derantis kompanijos „Wincor Nixdorf“ sprendimas „ProView“. Beje, „Service Desk.iQ“ skirtas ne tik bankomatams, jis puikiai tinka ir automatiniams kioskams, informaciniams terminalams, bilietų pardavimo automatams, seifams, banknotų skaičiuotuvams, POS terminalams ir kitai bankinei įrangai.

Šiuo metu, pasitelkusi į pagalbą „Service Desk.iQ“, bendrovė BS/2 prižiūri ir palaiko dešimtis tūkstančių įvairių įrenginių. Nuolat atliekami tyrimai parodė, kad per 99 proc. BS/2 prižiūrimos įrangos veikė be prastovų ir klientai galėjo laisvai naudotis visomis paslaugomis. „Service Desk.iQ“ suteikiama itin tiksli informacija apie įrenginyje susidariusią kritinę situaciją užtikrina, kad visos klientų užklausos išsprendžiamos iš pirmo karto. Be prastovų ir gedimų veikiantys įrenginiai užtikrina įmonėms mažesnes išlaidas, teigiamus naudotojų atsiliepimus bei galimybę pritraukti daugiau klientų ir taip didinti pajamas bei pelną.

Be techninės priežiūros paslaugų, bendrovė BS/2 suteikia galimybę bankų darbuotojams gilinti bei plėsti savo žinias ir gauti kvalifikuotą „Wincor Nixdorf“ sertifikatą. BS/2 mokymo centras – vienintelis sertifikuotas „Wincor Nixdorf“ kompetencijos centras Rytų Europoje ir Centrinėje Azijoje. Specialistai čia gali gauti išsamių teorinių bei praktinių žinių apie techninės ir programinės įrangos veikimo principus, konkrečių produktų funkcionalumą ir galimybes, susipažinti su naujausiomis rinkos tendencijomis, programavimo subtilybėmis. Beje, BS/2 specialistai gali surengti mokymus bet kurioje pasaulio vietoje, tiek mokymo centre, tiek užsakovo patalpose. Taip pat suteikiama galimybė mokytis internetu – kursai vyksta realiuoju laiku (on-line). Klientams įgyvendinant savo projektus (atnaujinant įrangą, diegiant joje naujas funkcijas), patyrę BS/2 specialistai teikia ir konsultavimo paslaugas.

Verta paminėti ir tai, kad visų BS/2 paslaugų teikimas vyksta atsižvelgiant į tarptautinį ISO 20000 standartą, o bendrovės IT paslaugų vadybos struktūra atitinka ITIL V3 (angl. Information Technology Infrastructure Library) reikalavimus.

Plačiau apie bendrovę BS/2 ir jos paslaugas – www.bs2.lt.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 padėjo išsipildyti ukrainietės svajonei

Tarp Europos rungtynių šokių čempionių – penkiolikmetė mergina iš Ukrainos. skaityti »

Lenkijos rinkai „ASHBURN International“ siūlo iškart du produktus

XI-ajame skaitmeninės eros be grynųjų pinigų kongrese Varšuvoje „ASHBURN International“ pristatė atsiskaitymo technologijų ir mokėjimo terminalų valdymo sprendimus. skaityti »

BS/2 ir „Modern Expo“ plečia veiklą Baltijos šalyse

BS/2 teikia kompleksines mažmeninės prekybos įrangos tiekimo paslaugas. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė trečius metus dalyvavo „DUOday“

Įmonių grupė siekia kuo dažniau prisidėti prie neįgalių asmenų integracijos į visuomenę. skaityti »

BS/2 atstovai dalyvavo Lietuvos-Azerbaidžano verslo forume

2023 m. gegužės 22 d. Vilniuje vyko Lietuvos-Azerbaidžano verslo forumas. skaityti »

Bėgimo į „Europą“ iššūkį įveikė 20-imt „Penki kontinentai“ grupės darbuotojų!

„Penki kontinentai“ darbuotojų komanda trečius metus pelnė Gausiausios komandos vardą. skaityti »

Pirmasis Lietuvoje „Baltic Payment Forum“: kas nustebino ir įkvėpė

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė rėmė tarptautinį forumą „Baltic Payment Forum“. skaityti »

Lietuviai kavinėse ir restoranuose išleidžia vis daugiau, didėja ir arbatpinigių sumos 

Iki šių metų pirmojo ketvirčio pabaigos prie „MyTips“ prisijungė beveik 1 tūkst. Lietuvos padavėjų ir barmenų. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė Sakartvele įgyvendina naują nestandartinį mokėjimų sprendimą

„BS/2 Georgia“ ir „ASHBURN International“ kartu su vienu didžiausių Sakartvelo bankų „TBC Bank“ sukūrė naują nestandartinį mokėjimo sprendimą kavos kapsulių gamintojai „Meama“. skaityti »

Sakartvelo bankai vertina lietuvišką mokėjimo terminalų valdymo sprendimą

Dar vieno Sakartvelo banko mokėjimo kortelių skaitytuvų veiklą padeda užtikrinti „ASHBURN International“ programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »