„Cash Management.iQ“: kaip apskaičiuoti inkasavimo išlaidas?

Publikuota: 2018 m. balandžio 18 d. trečiadienis

Inkasavimo išlaidų mažinimas – vienas iš pagrindinių kredito bei finansų įstaigų ir specializuotų tarnybų tikslų. Kad būtų galima to pasiekti, visų pirma, reikia apskaičiuoti, kiek bankai ir kitos finansų įstaigos išleidžia savo skyrių, savitarnos įrenginių priežiūrai ir išlaikymui.

Neseniai bendrovės BS/2 specialistai atnaujino grynųjų pinigų valdymo sprendimą „Cash Management.iQ“, įtraukdami modulį „CIT.iQ“, atliekantį itin svarbią funkciją, padedančią valdyti inkasavimą.

Naudojantis juo, galima valdyti inkasavimo brigadų maršrutą ir apskaičiuoti kiekvienos išvykos kainą. Į sistemą iš anksto įvedus grynųjų priėmimo ir išdavimo vietas, automatiškai matuojamas kelias tarp šių objektų ir grynųjų lėšų saugyklų. Apskaičiuojant kiekvienos inkasacijos išlaidas, vertinama Inkasacijos tarnybos darbuotojų darbo valandos kaina, transporto išlaidos (degalų ir reikiamų tepalų), transporto ir savitarnos įrangos susidėvėjimas.

Jau ankstesnėse „Cash Management.iQ“ versijose buvo įgyvendinta galimybė sukurti alternatyvius maršrutus, atsižvelgiant į inkasacijos svarbą ir saugumą. Naudodamasis nauja sistemos funkcija, inkasavimo tarnybos vadovas gali susidėlioti tinkamiausią savitarnos įrenginių inkasavimo tvarką ir perduoti maršrutus įgaliotiems inkasavimo darbuotojams.

Visų maršrutų duomenys nuolat registruojami sistemoje. Kad sistema automatiškai suskaičiuotų inkasavimo išlaidas, į duomenų bazę reikia įvesti šiuos  duomenis:

 - Visų objektų buvimo vietą (įskaitant ir grynųjų saugyklas)

 -  Automobilių techninius duomenis ir nusidėvėjimo normas

 - Kuro ir tepalų sąnaudas

 - Inkasavimo darbuotojų ir jų brigadų skaičių

 - Inkasatorių darbo užmokestį.

Sistemos operatorius realiuoju laiku gauna patikimus duomenis ir analitines ataskaitas apie inkasavimo išlaidas. Prireikus, banko buhalterijai ar inkasavimo tarnybai gali būti ištraukti detalūs duomenys apie dominančiu periodu atliktą inkasavimą ir suskaičiuota galutinė visos veiklos kaina.

Kai sprendimą „Cash Management.iQ“ naudoja inkasavimo tarnybos, teikiančios paslaugas finansų organizacijoms, galima tiksliai apskaičiuoti kiekvieno inkasacijos maršruto savikainą ir įgyvendinti  lanksčią bei efektyvią kainų politiką.

Plačiau apie „Cash Management.iQ“ galite sužinoti šio produkto interneto svetainėje  arba susisiekę tiesiogiai su mūsų specialistais, kurie pakonsultuos, kaip  spendimas gali būti pritaikytas Jūsų organizacijos infrastruktūrai.

Šaltinis: BS/2
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Ateities bankinė savitarna. Naujų „DN Series“ bankomatų apžvalga

Viena iš pirmaujančių bankinės įrangos gamintojų ir jai skirtų programinių sprendimų kūrėjų „Diebold Nixdorf“ prieš metus anonsavo naują bankomatų liniją – „DN Series“. skaityti »

„ATMeye.iQ“ užtikrins Kenijos banko „Equity Bank Kenya Limited“ bankomatų apsaugą

Kenijos bankas „Equity Bank Kenya Limited“ įsigijo 280 UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) sukurto programinio sprendimo „ATMeye.iQ“ licencijų. Ši vaizdo stebėsenos ir apsaugos priemonė diegiama į savitarnos įrenginius, siekiant užtikrinti jų apsaugą, išvengti sukčiavimo grėsmių, taip pat padėti spręsti su klientais kylančius ginčus. Programinis spendimas bankui įdiegtas bendradarbiaujant su vietine partnere – „Technology Associates Kenya“. skaityti »

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »