„Connected Commerce“ principas – bankų, mažmeninės prekybos ir klientų bendra ateitis

Publikuota: 2017 m. gruodžio 14 d. ketvirtadienis

Dabartiniai verslininkai, atsižvelgdami į šiuolaikinio žmogaus poreikius, stengiasi pasiūlyti naujus, kuo inovatyvesnius sprendimus, padedančius taupyti klientų laiką. Kartu į atsinaujinančio verslo gretas įsijungia ir bankinių technologijų gamintojai, kurie keičia požiūrį ir mitus apie bankus kaip uždaras, griežtas ir sunkiai suprantamas institucijas. 

Pokyčiams įkvėpė pagrindinė verslo esmė – teigiama klientų patirtis. Atsižvelgdama į klientų poreikius, didžiausia bankinių technologijų gamintoja „Diebold Nixdorf“ pristatė naują bankinio sektoriaus koncepciją, angliškai vadinamą „Connected Commerce“. Jungiamoji komercija remiasi idėja, kad dvi iš pažiūros skirtingos verslo šakos – bankinis sektorius ir mažmeninė prekyba – gali sukurti tokią terpę, kuri padėtų plėtotis tiek bankams, tiek mažmenos tinklams ir patenkintų augančius klientų lūkesčius. 

Jungiamosios komercijos sėkmės formulė – tai naujas savitarnos įrangos dizainas, kurį privalu pasiūlyti klientams, padidintas finansinių operacijų saugumas, išplėstos vartotojų galimybės ir atsigręžimas į socialiai atsakingą pasirinkimą, ekologiją. Apie naujausias technologijas ir tai, kaip tikimasi jomis pakeisti klientų patirtį, kalbamės su bankinių technologijų įmonės BS/2 generalinio direktoriaus pavaduotoju Tomu Augucevičiumi. 

Tomai, ką naujo pasiūlys „Connected Commerce“ principas? 

Tai naujas požiūris į klientą per bankinio sektoriaus ir mažmeninės prekybos sričių simbiozę. „Connected Commerce“ tikslas – sujungti dvi iš pažiūros skirtingas verslo šakas, sukuriant tokią terpę, kuri padėtų plėtoti bankų ir mažmenos tinklų veiklą ir visiškai patenkintų klientų poreikius. 

Kuo ši idėja patraukli vartotojams ir verslininkams?

Vartotojas gauna vientisumo pojūtį. Nesvarbu, kokiomis paslaugomis jis naudojasi – lankosi banko padalinyje, ima pinigus iš bankomato ar atlieka kasdienius atsiskaitymus parduotuvėje, jis jaučiasi darantis tą patį veiksmą. Tai yra, sumažinama riba tarp skirtingų verslo sektorių, gerinant kliento patirtį ir taupant jo laiką. Verslui šie principai atveria naujas galimybes plėsti savo klientų ratą bei užtikrinti teigiamą jų patirtį, ugdyti lojalumą. 

Kokia ateitis laukia bankinio sektoriaus, besivadovaujančio „Connected Commerce“ principu? 

Kalbant apie „Connected Commerce“, negalima apsiriboti vienu sektoriumi. Tai ne tik bankų, bet ir visų kitų industrijų ateitis: tai bendra vystymosi strategija, bendras požiūris į klientą ir pagrindinis siekis – užtikrinti teigiamą patirtį besinaudojantiems paslauga.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„BS/2 Georgia“ specialistus mokė „Ingenico“

Bankinių technologijų bendrovė „BS/2 Georgia“, priklausanti Lietuvos kapitalo įmonei BS/2, pradėjo įgyvendinti naują projektą Gruzijoje, kurio metu teiks bankų mokėjimo terminalų tinklo priežiūros paslaugas vienam stambiausių Gruzijos banku. skaityti »

Išmanioji „Skynet“ televizija kanalus „TV3“ ir „TV6“ retransliuoja HD raiška

Vienos pirmųjų IPTV Lietuvoje – išmaniosios „Skynet“ televizijos – kūrėjai š. m. sausio 18 dieną savo klientams pasiūlė kanalus „TV3“ ir „TV6“ didžiąja HD raiška. Minėtus kanalus „Skynet“ klientai galės žiūrėti nemokamai. skaityti »

„ProfIT“ pradeda teikti vaizdo kamerų pardavimo, įrengimo ir vaizdo įrašų saugojimo debesyje paslaugas

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ siūlo verslo stebėjimo sprendimą, kuris ne tik leis stebėti svarbius objektus vaizdo kameromis, bet ir patogiai peržiūrėti vaizdo kamerų įrašus, gauti pranešimus apie pastebėtą įtartiną pašalinių asmenų veiklą. skaityti »

Plečiami verslo ryšiai su Uzbekistano duomenų apdorojimo centru

Plečiant verslo santykius su vietos verslo atstovais, grupėje lankėsi svečiai iš Uzbekistano duomenų apdorojimo centro, kurie buvo supažindinti su BS/2 ir „ASHBURN International“ plėtojamais bankinių technologijų ir mokėjimo kortelių sprendimais. skaityti »

„VisionLabs“ vadovas Aleksandr Khanin: „Pagrindinis mūsų bendradarbiavimo tikslas – kurti sprendimus konkrečioms verslo užduotims įgyvendinti“

BS/2 būstinėje Vilniuje lankėsi „VisionLabs“ įkūrėjas ir vadovas Aleksandr Khanin. Pristatome interviu su juo. skaityti »

Kompleksiniam savitarnos įrenginių apsaugos sprendimui „ATMeye.iQ“ – aukso medalis

Lietuvos bankinių technologijų bendrovės BS/2 plėtojamas kompleksinis savitarnos įrenginių apsaugos ir monitoringo sprendimas „ATMeye.iQ“ gavo Lietuvos pramonininkų konfederacijos konkurso „Lietuvos metų gaminys 2017“ aukso medalį. skaityti »

„Connected Commerce“ principas – bankų, mažmeninės prekybos ir klientų bendra ateitis

Dabartiniai verslininkai, atsižvelgdami į šiuolaikinio žmogaus poreikius, stengiasi pasiūlyti naujus, kuo inovatyvesnius sprendimus, padedančius taupyti klientų laiką. skaityti »

„Penki kontinentai“ pristato darbdavio įvaizdžio stiprinimo kampaniją „Viena komanda, viena įmonių grupė“

„Penki kontinentai“ įgyvendino darbdavio įvaizdžio stiprinimo kampaniją „Viena komanda, viena įmonių grupė“. Jos metu įmonių grupės darbuotojai pristatė savo darbą ir laisvalaikio pomėgius. skaityti »

BS/2 ir „VisionLabs“ kuria naujos kartos tarpbankines paslaugas

BS/2 ir „VisionLabs“ paskelbė apie strateginę verslo partnerystę. Įmonės kartu kurs tarpbankines identifikacijos paslaugas. skaityti »

„Skynet“ pirmajam savo klientui įdiegė 10 Gb/s internetą

Įmonių grupė „Penki kontinentai“, valdanti prekės ženklą „Skynet“, pirmoji šalyje įdiegė savo klientui 10 Gb/s greičio šviesolaidinį internetą. skaityti »