Dėl pokyčių PENKI klientų aptarnavimo skyriuose „Madoje“ ir „IKI Šeškinė“

Publikuota: 2019 m. liepos 1 d. pirmadienis

Nuo liepos 15 dienos prekybos centre „Mada“ (Viršuliškių g. 40) ir nuo rugpjūčio 18 d. „IKI Šeškinė“ (Šeškinės g. 32) esantys šviesolaidinio tinklo „Penki“ klientų aptarnavimo skyriai uždaromi.

Šis sprendimas priimtas įvertinant klientų įpročius, kurie taupydami savo laiką vis rečiau užsuka į aptarnavimo skyrius ir renkasi sąskaitų apmokėjimą ir konsultacijas nuotoliniu būdu.

Klientus informuojame, kad visos funkcijos, teikiamos „Penki“ skyriuose PC „Mada“ ir PC „IKI Šeškinė“, nuo nurodytų datų perkeliamos į Kareivių g. 2 esantį klientų aptarnavimo centrą. Čia galėsite pasikonsultuoti Jus dominančiais klausimais, atsiskaityti už paslaugas, sužinoti apie įvairias akcijas bei pasiūlymus.

Klientų patogumui Kareivių g. 2 aptarnavimo skyriaus darbo laikas nuo rugpjūčio 1 d.:

I–V 8:00–20:00 val. (be pietų pertraukos), VI 10:00–15:00 val. (pietų pertrauka 13:00–13:30 val.). Konsultacijos taip pat teikiamos tel. (8 5) 266 4555, el. paštu info@penki.lt, svetainėje www.penki.lt per interneto pokalbių programą, socialiniame tinkle www.facebook.com/penki.lt.

„Penki“ primena, kad už paslaugas galima atsiskaityti ir neišeinant iš namų pasirinkus patogiausią mokėjimo būdą: naudojantis savitarnos sistema „Mano.penki.lt“, svetainėje https://www.manogile.lt/, e. sąskaita (SEB, Luminor,| DNB ir „Swedbank“ bankuose), internetu pervedant pinigus į vieną iš UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ bankinių sąskaitų, taip pat nemokamai loterijos „Perlas“ terminaluose bei „Maxima“ kasose (atsiskaitant būtina turėti popierinę sąskaitą).

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »

Bankomatų apsaugos sprendimas ypač aktualus Afrikos regione (8)

BS/2 programinis sprendimas „ATMeye.iQ“, skirtas užtikrinti bankomatų saugumą ir padedantis spręsti ginčus su klientais, ir toliau nepraranda aktualumo. skaityti »