Draudimo brokeriai savo klientams siūlys patogesnį atsiskaitymo būdą už paslaugas

Publikuota: 2018 m. liepos 13 d. penktadienis

Draudimo brokeriai savo klientams jau gali pasiūlyti greitą ir patogų atsiskaitymo už draudimo paslaugas būdą mokėjimo kortelėmis, kai vienu mokėjimu galima apmokėti kelias draudimo sąskaitas.

Įdiegtas specializuotas sprendimas ne tik padeda brokeriams optimizuoti duomenų tvarkymą, o mokėjimus tiesiogiai nukreipia į draudimo bendrovių sąskaitas, bet ir išvaduoja nuo būtinybės su savimi nešiotis grynųjų pinigų sumas.

„Ši nauja galimybė mums labai palengvina darbą – klientams nebereikia iš sąskaitos išsiimti grynųjų, o brokeriams nebereikia jų nešiotis, ieškant artimiausio banko, kuriame galėtų įnešti lėšas į atskirą klientų sąskaitą. Tai ypač aktualu dabar, kai bankai mažina savo padalinių skaičių. Šis atsiskaitymo būdas užtikrina ir mūsų darbuotojų saugumą, ir mūsų klientų patogumą, nes jie iš karto gali apmokėti kelias sąskaitas vienu mokėjimu. Pats mūsų darbas tampa operatyvesnis“, – sako draudimo brokerių bendrovės „Drausma“ generalinis direktorius Stasys Stumbrys.

Anot specializuotą sprendimą brokeriams sukūrusios elektroninių kortelių skaitytuvų tinklų valdymo ir monitoringo technologijų bendrovės „ASHBURN International“ vykdomojo direktoriaus Žoržo Šarafanovičiaus, šis būdas leidžia brokeriams greičiau aptarnauti klientus nepriklausomai nuo to, kurios draudimo įmonės paslaugas jie perka. Kartu sumažėja draudimo brokerių patiriamos išlaidos, nes nebereikia mokėti inkasacijos mokesčio.

„Draudimo brokerių paslaugomis besinaudojantys klientai gali mokėjimo kortelėmis atsiskaityti už visų Lietuvoje veikiančių draudimo bendrovių paslaugas. Brokerių įmonės darbuotojui reikia nuskaityti ant mokėjimo dokumento esantį brūkšninį kodą, o klientui – tiesiog susimokėti kortele. Vienu mokėjimu galima apmokėti kelias sąskaitas. Draudimo bendrovės iš karto gauna automatinus pranešimus apie kliento atliktą mokėjimą už brokerio parduotą paslaugą“, – sprendimo privalumus vardija Ž. Šarafanovičius.

Draudimo bendrovių atstovai teigia, kad, įsidiegus šį sprendimą, lėšos už draudimo paslaugos patenka į draudimo bendrovių sąskaitas, o paslaugos vartotojams iš karto aktyvuojamos.

„Lėšų surinkimo procesas pagreitėja, kadangi, atsiskaičius už draudimo paslaugas, pinigai iš karto patenka į mūsų sąskaitas. Kai tik mūsų sistemos užfiksuoja, kad už paslaugą sumokėta, draudimo paslauga klientui tuoj pat aktyvuojama. Šis specializuotas sprendimas užtikrina ir didesnį draudimo paslaugų sektoriaus skaidrumą“, – teigia draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje Verslo klientų departamento direktorius Vytautas Astrauskas.

„ASHBURN International“ sprendimas gali būti diegiamas ne tik draudimo paslaugas teikiančiose bendrovėse, bet ir kitose įmonėse, norinčiose patogiai bei operatyviai priimti įmokas už prekes ar paslaugas savo ar kitų paslaugų teikėjų naudai, pvz., kelionių agentūrose, viešbučiuose.  Be to, toks techninis sprendimas aktualus įmonėms, turinčioms po visą šalį išsidėsčiusius klientų aptarnavimo centrus.

Lietuvoje yra per 300-us brokerių bendrovėms priklausančių elektroninių kortelių skaitytuvų, į kuriuos yra įdiegtas minėtas „ASHBURN International“ produktas. 

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha