Inovatyvių restoranų tinklas pasirinko „ProfIT“ paslaugas

Publikuota: 2019 m. gruodžio 3 d. antradienis

Bendrovė „Inovatyvūs restoranai“, Vilniuje valdanti aštuonis restoranus ir planuojanti plėsti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir Rusijoje bei Lenkijoje, pasirinko UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ teikiamas užsakomąsias „ProfIT“ paslaugas.

Prieš pasirenkant „ProfIT“ paslaugas, buvo svarstoma, kokiu būdu saugoti bendrus įmonės duomenis – įsigyjant savo serverį ar pasinaudojant debesų technologijomis. Įvertinus saugumą ir ekonomiškumą, nekilo dvejonių dėl antrojo varianto – virtualiojo serverio nuomos paslaugų.

Pagrindiniai išsikelti tikslai, kuriuos pavyko įgyvendinti – sukurti saugią bendrą įmonės duomenų bazę ir suteikti darbuotojams priėjimą prie jos iš bet kokios Lietuvos, taip pat ir užsienio vietos. Tai itin aktualu, atsižvelgiant į plėtros užsienyje planus. Virtualiu privačiu tinklu (VPN) šiuo metu savo duomenis darbuotojai gali pasiekti ne tik iš savo kompiuterių, bet ir mobiliųjų išmaniųjų įrenginių.

Maisto paslaugas teikiančiai įmonei ypač svarbu neprarasti duomenų, todėl kas naktį daromos atsarginės kopijos, kad esant poreikiui duomenis būtų galima skubiai atkurti. Dar vienas iš virtualaus serverio privalumų, kurį įvertino maisto paslaugas teikianti įmonė – galimybė nustatyti skirtingas darbuotojų prieigos prie duomenų teises.

2016 m. atidariusi pirmąjį restoraną „iLunch“, bendrovė „Inovatyvūs restoranai“ pabrėžia tai, jog siekia teikti šiuolaikiškas paslaugas ir įrodyti visuomenei, kad šiame itin dinamiškame pasaulyje papietauti taip pat galima patogiai, greitai ir sveikai. Šiuo metu Vilniuje veikia šeši „iLunch“ restoranai. Be jų įmonė dar valdo restoranus „Basilico“ ir „Skonis“ („Forum palace“ centre).

Įmonės tikslai ambicingi – metų pabaigoje planuojama atidaryti restoraną Kaune, artimiausių dvejų metų planuose – dar penki restoranai Vilniuje, o per penkerius metus tikimasi atidaryti per 50 restoranų Maskvoje ir tiek pat Varšuvoje. 

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »