Kasmečiame „Wincor Nixdorf“ partnerių susitikime – dalijimasis patirtimi ir apdovanojimai kompanijai „BS/2“

Publikuota: 2013 m. spalio 9 d. trečiadienis

Bankinės įrangos gamybos lyderės Vokietijos kompanijos „Wincor Nixdorf“ partneriai rugsėjo 30–spalio 2 dienomis rinkosi Vokietijos mieste Bad Driburge, kur vyko „Regional Partner Summit Europe 2013“. Renginyje dalyvavo apie 120 žmonių, atstovavusių beveik 60-iai kompanijų. Europoje dirbantys „Wincor Nixdorf“ partneriai renginyje dalijosi patirtimi, domėjosi naujovėmis, mezgė naujus ryšius, diskutavo apie partnerių tinklo stiprinimą ir plėtrą.

Kartu su įmonėmis iš įvairių Europos šalių suvažiavime dalyvavo ir Lietuvos bendrovės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) komanda. Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti BS/2 – ilgametė „Wincor Nixdorf“ partnerė, ne tik tiekianti Baltijos, Rytų ir Centrinės Azijos bei kitų šalių finansų ir mažmeninės prekybos sektoriams Vokietijos kompanijos įrangą, bet ir kurianti prie jos derančius programinius sprendimus, padedančius automatizuoti, optimizuoti ir plėsti verslą.

„Susitikimas sutapo su „Wincor Nixdorf“ finansinių metų pabaiga ir tapo puikia galimybe pasidalyti patirtimi, sužinoti apie nuveiktus darbus ir naujoves, pasisemti įkvėpimo, aptarti galimus bendradarbiavimo aspektus. Partneriai nemažai dėmesio skyrė nuveiktų darbų analizei, pristatė reikšmingus laimėjimus ir ateities strategiją“, – teigė BS/2 direktoriaus pavaduotojas Tomas Augucevičius.

Suvažiavime buvo aptartos bankininkystės rinkos tendencijos, logistikos ir pinigų srautų recirkuliacijos projektai bei aktualūs mažmeninės prekybos automatizavimo klausimai. Renginio dalyviai turėjo galimybę susipažinti su naujausiais „Wincor Nixdorf“ produktais ir sprendimais.


Iš kairės į dešinę: „Wincor Nixdorf“ prezidentas ir generalinis direktorius Eckard Heidloff, įmonių grupės „Penki kontinentai“ valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas ir „Wincor Nixdorf“ netiesioginių pardavimų departamento direktorius Hagen Höhl

Paskutinę suvažiavimo dieną tradiciškai paskelbtos nominacijos už geriausias paslaugas, sprendimus, pardavimo pasiekimus, padarytą pažangą ir kt. Lietuvos kompanija – vienintelė Europos kompanija, įvertinta net dviem svariais apdovanojimais, kuriuos įteikė „Wincor Nixdorf“ prezidentas ir generalinis direktorius Eckard Heidloff. Įteikdamas apdovanojimus įmonių grupės „Penki kontinentai“ valdybos pirmininkui Idrakui Dadašovui p. Eckard Heidloff atkreipė dėmesį į tai, kad „Penki kontinentai“ – vienas iš pirmųjų partnerių, jau 18 metų sėkmingai bendradarbiaujančių su „Wincor Nixdorf“.

Geriausiu sprendimu (angl. Best Banking Solution 2012/2013) įvardytas BS/2 produkto „Payments.iQ įdiegimas Kazachstano VTB banke, o geriausios paslaugos kategorijoje (angl. Best Banking Service 2012/2013) įvertinta sėkminga antrinės BS/2 bendrovės „BS/2 Latvija“ veikla.

„Ne pirmą kartą gauname apdovanojimą už teikiamas paslaugas. Tai tik dar kartą įrodo, kad įmonėje įdiegti ISO 20000 ir ISO 27001 standartai bei galiojančios procedūros veikia ir atneša realios naudos. Mūsų sukurta programinė įranga „Service Desk.iQ“ ir atskiras „Service Desk“ padalinys užtikrina greitą reakcijos į užklausą laiką bei aukštą įrangos prieinamumą“, – sako BS/2 Techninės priežiūros departamento direktorius Tomas Bublys.

Pasibaigus oficialiajai daliai, suvažiavimo dalyvių laukė išvyka į vieną iš Vokietijos „Formulės 1“ trasų, simbolizuojančių spartų inovacijų tobulėjimą bei siekį visuomet būti priekyje. Tokie partnerių suvažiavimai – ne tik puiki galimybė apsikeisti patirtimi, sužinoti kažką naujo, bet ir paskata galvoti apie produktų tobulinimą ar naujų atsiradimą.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »