Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras

Publikuota: 2022 m. vasario 11 d. penktadienis

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą! Nuo šiol Kazachstano bankų klientai galės gauti operatyvias konsultacijas mokėjimo kortelių skaitytuvų eksploatavimo klausimais, užsisakyti jų apžiūros bei remonto  paslaugas.

Plačiau apie tai pakalbinome „BS/2 Kazakhstan“ direktorių Azat Lyukhuzayev ir technikos direktorių Viktorą Tumanovą.

Ar buvo sudėtinga įsteigti visą parą veikiantį techninės priežiūros centrą?

Azat Lyukhuzayev:

Įsteigti visą parą veikiantį techninės pagalbos centrą buvo vienas iš strateginių mūsų įmonės tikslų. Nuolatinės techninės pagalbos centras padeda  ne tik greičiau apdoroti klientų užklausas, bet ir užmegzti pasitikėjimu grįstus santykius su kiekvienu klientu.

Centras buvo atidarytas labai operatyviai, per trumpą laiką. Reikėjo skubiai atlikti personalo atranką, mokymus ir suformuoti visus sąveikos su bankų struktūromis procesus. Projektą įgyvendinome 2021 gruodį ir šių metų sausį – tais mėnesiais, kai buvo daug švenčių, o ir šalyje sudėtinga situacija.

Papasakokite apie visą parą veikiančio skambučių centro darbą – kur yra įrašymo įranga, kas apdoroja užklausas?

Viktor Tumanov:

Banko pageidavimu įrašomi visų klientų pokalbiai su operatoriumi –  šiuo metu tai standartinė klientų aptarnavimo procedūra. Banko skambučių centro operatoriai automatiškai nukreipia klientų skambučius mūsų specialistams, o šie priima jų užduotis.

Tarp dažniausiai užduodamų klausimų – sunkumai spausdinant čekį, ryšio sutrikimai ir mokėjimo operacijų problemos. Šiuo metu BS/2 skambučių centre pamainomis dirba keturi operatoriai.

Ar techninė pagalbą visą parą yra aktuali?

Azat Lyukhuzayev:

Atsižvelgiant į mokėjimo kortelių skaitytuvų naudojimo specifiką (viešbučiuose, restoranuose ir kitose vietose, kur paslaugos teikiamos visą parą), skambučių sulaukiame nuolat. Visų pirma, šio centro paslaugų poreikį lemia aukšti aptarnavimo standartai ir į klientą orientuotas techninių paslaugų personalo darbas.

Kiekvienam šiuolaikiniam vartotojui svarbus paslaugų prieinamumas 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, todėl įsteigę visą parą veikiantį centrą, galime teikti bankų, su kuriais bendradarbiaujame, klientams reikiamo lygio techninę pagalbą.

BS/2 centro Kazachstane personalas operatyviai reaguoja į klientų užklausas ir teikia individualią pagalbą sprendžiant problemines situacijas 24/7 formatu.

Šaltinis: BS2.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

komentarai

Svitlana IP: 172.28.193.100
2023-05-14 19:50 (!)
Nabídka soukromé půjčky ihned Hledáte finanční pomoc za rozumných podmínek a potřebujete mít prostředky na svém bankovním účtu do 24 hodin? Jste zaměstnáni nebo podnikáte, ale vaše banka vaši žádost zamítla? Máte nepříjemný záznam v registru dluhů, kterého se jen tak nezbavíte? V každém případě vám mohu s vaším příjmem půjčit, kolik chcete. Požádejte o skvělé nebankovní finance s výhodnými podmínkami. Napište mi na email: orossv041@gmail.com nebo telegram +420 721 968 276
petr buzek IP: 172.28.193.100
2022-12-20 12:12 (!)
Ar tau reikia paskolos???? Asmeninės paskolos ar verslo paskolos???? Pasikalbėk su manimi apie tai. KONTAKTŲ PAVADINIMAS: Ponas Petras Buzekas, jei susidomėjote, susisiekite su mumis adresu::::::petrbuzekloanfirm@gmail.com Whatsapp dabar: +639451256230
Ingrid IP: 185.184.145.160
2022-09-07 16:42 (!)
Esu Ingrida, norėčiau pasidalinti nuostabiu liudijimu, kaip gavau 2 000 000 eurų, PASKOLĄ per ELENA NINO kredito investicijas ir visokias. Jei jus domina paskola, susisiekite el. paštu: elenanino0007@gmail.com

Skaityti visus komentarus (18) »

„ASHBURN International“ įžengia į Vakarų Europą (7)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė partnerystės sutartį su tarptautine įmone DECTA. skaityti »

Uzbekistane vyko mokymai „Ipak Yuli“ banko darbuotojams (3)

BS/2 Kompetencijos centro specialistai reguliariai organizuoja mokymus finansų įstaigų inžinieriams, prižiūrintiems bankomatų tinklus. skaityti »

„Victoriabank“ bankomatų tinklą papildė šiuolaikiški „DN-series“ bankomatai (62)

„DAAC System Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 pristatė „Victoriabank“ 100 naujų bankomatų. skaityti »

Uzbekistano banko „Aloqabank“ darbuotojai tobulino bankomatų žinias (4)

BS/2 ekspertai Uzbekistane vedė mokymus „Aloqabank“ techninės bankomatų priežiūros specialistams. skaityti »

„Intersect 2022“: bankininkystės tendencijų analizė ir technologinės naujovės (4)

2022 m. birželio 13–15 d. BS/2 atstovai dalyvavo konferencijoje „Intersect“. skaityti »

PLUS forumo „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“ atgarsiai (5)

Žiūrėkite vaizdo reportažą iš PLUS forumo „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Kavos galia“ suteikia galių jaustis reikšmingu (4)

Prie įmonių grupės „Penki kontinentai“ biuro Vilniuje ir vėl viešėjo iniciatyvos „Kavos galia“ automobilis. skaityti »

„DUOday 2022“ įmonių grupėje „Penki kontinentai“ (5)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė jau antrus metus dalyvavo socialinės įdarbinimo agentūros SOPA iniciatyvoje „DUOday“. skaityti »

Už „Penkis kontinentus“ – beveik 100 km. bėgte (3)

17-ika įmonių grupės darbuotojų bėgo varžybose „We Run Vilnius“. skaityti »

Taškente vyksta seminaras apie grynųjų pinigų сirkuliaciją

BS/2 rengia seminarą „Grynųjų pinigų cirkuliavimo optimizavimas. Bankinė savitarna“. skaityti »