Kodėl įmonės nesiryžta atlikti duomenų migracijos?

Publikuota: 2019 m. balandžio 2 d. antradienis

Kiekviena įmonė turi kur nors saugoti daugybę įvairiausių sistemų ir jose esančių svarbių duomenų: tai interneto svetainės su daugybe informacijos, el. pašto sistema su visomis darbuotojų pašto dėžutėmis ir jose saugomais laiškais, apskaitos ir kitokios verslo valdymo sistemos su jose apdorojamais duomenimis ir kt.

Visa tai galima saugoti fiziniame serveryje pačioje įmonėje arba patikėti užsakomųjų IT paslaugų teikėjui, kuris suteiks virtualų serverį (dar vadinamą debesimi) – tai yra, visi įmonės ištekliai bus saugomi serveryje, stovinčiame IT paslaugų teikėjo duomenų centre, o įmonės darbuotojai prie savo išteklių prieis per internetą.

Išlaikyti ir prižiūrėti savo serverį ne IT srities įmonėms pernelyg sudėtinga ir brangu, todėl vis daugiau bendrovių ryžtasi nuomotis virtualų serverį. Štai tuomet pirmiausia prireikia atlikti visų įmonės išteklių duomenų migraciją.

Kuo svarbi ir pavojinga migracija?

„Perkelti duomenis iš fizinio serverio į virtualų ar iš vieno IT paslaugų teikėjo serverio į kito yra sudėtingas procesas, kuris įmonei gali būti skausmingas. Gali būti, kad dėl tokios migracijos įmonė negalės vykdyti savo veiklos valandą ar kelias, o gal ir visą dieną“, – teigia UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, teikiančios užsakomųjų paslaugų verslui kompleksą „ProfIT“, Verslo klientų skyriaus vadovas Ernestas Stačiūnas.

Anot Ernesto, kad migracijos procesas būtų sklandus, jį būtina iš anksto planuoti. Iš pradžių sudaromas detalus migracijos planas, parenkamas vienas iš migracijos būdų – kai sukuriamas serverio klonas arba analogiška, tas pačias funkcijas atliekanti serverinė sistema. Tuomet atliekama testinė migracija, po kurios klientas gali detaliai ištestuoti sistemą ir įsitikinti, kad po galutinės migracijos viskas veiks kaip ir anksčiau. Testuojant laikiną sistemą įvertinamos rizikos, užkertamas kelias visiems galimiems nesklandumams. Galiausiai suderinamas laikas, kada bus atliekama tikroji migracija – savaitgalį, naktį ar kitu klientui patogiu laiku, kad mažiausiai trukdytų įmonės veiklai. Jei įmonė veikia pagal modelį 7 dienos per savaitę ištisą parą, migracija gali būti atliekama ir dalimis.

Migracija kliento akimis

Finansinių konsultacijų ir buhalterinės apskaitos valdymo įmonės „Findir Consulting“ direktorius Mindaugas Dabulis teigia, kad migracijos procesui atlikti pasirinko įmonę, kuri aiškiausiai apibrėžė proceso eigą.

„Naudojame „biuro be popieriaus“ koncepciją, kai didžioji dalis buhalterinių dokumentų yra ruošiama, gaunama ir tvirtinama elektroniniu būdu. Taip pat teikiame internetinės sąskaitų išrašymo sistemos ASAP paslaugas, todėl mums svarbu užtikrinti, kad jos nuolat nepertraukiamai veiktų. Šiemet nusprendėme pasinaudoti „ProfIT“ virtualaus serverio paslaugomis, nes jų pasiūlymas buvo iki smulkmenų detaliai išdėstytas. Patraukė ir profesionalus požiūris į kliento poreikius, įmonės atstovai išsamiai susipažino su mūsų poreikiais, atsižvelgė į visas mūsų verslui būtinas sąlygas“, – sako „Findir Consulting“ įmonės vadovas.

Anot M. Dabulio, svarbu, kad duomenų migracija netrikdytų įmonės veiklos, kadangi dirbama su jautria kiekvienos įmonės sritimi – finansais, todėl ieškota sprendimo, kuris užtikrintų sklandų duomenų perkėlimą ir dėl to nenukentėtų klientams teikiamos paslaugos.

„Anksčiau teko susidurti su daug laiko ir pastangų reikalaujančia duomenų migracija, todėl kurį laiką nesiryžome jos vėl atlikti. Šį kartą viskas pavyko puikiai – mūsų įsikišimo beveik nereikėjo, o ir prastovų nebuvo. Rekomenduoju patikėti šį darbą patyrusiems specialistams, su kuriais visada galima pasikonsultuoti techniniais klausimais“, – sako M. Dabulis.

Šiais laikais konkurencinga rinka išplečia galimybes rinktis IT paslaugų teikėją, atsižvelgiant į kainos ir kokybės santykį, teikiamų paslaugų operatyvumą, SLA lygį (angl. Service-level agreement) ir pan. Tuos, kurie vis dar baiminasi atlikti migraciją dėl galimų nuostolių jos metu, „ProfIT“ specialistas Ernestas nori nuraminti: „Šiuolaikinės techninės galimybės ir procesų valdymo metodai leidžia sumažinti migracijos metu patiriamą prastovų riziką iki minimumo“. 

Vien 2018 m. „ProfIT“ paslaugomis susidomėjo 110 naujų verslo klientų, kurie pasirinko įvairias IT paslaugas verslui – nuo interneto ryšio, telefonijos, duomenų saugojimo iki visos įmonės IT infrastruktūros priežiūros. 

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

„Citadele“ su „ASHBURN International“ verslininkams pasiūlė naują paslaugą

Bankas „Citadele", bendradarbiaudamas su „ASHBURN International", pirmasis Baltijos šalyse pradėjo teikti prekybininkams naują paslaugą - greitą mobiliųjų el. kortelių skaitytuvų (EKS) išdavimą banko skyriuose. Ši paslauga verslininkams prieinama Latvijos ir Lietuvos „Citadele" banko filialuose. skaityti »

„BFI Cup“ turnyre geriausiai sekėsi SEB banko atstovams

Lapkričio 9–10 d. Vilniuje jau 12-ą kartą vyko „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) remiamas tarptautinis bankų ir finansų įstaigų teniso turnyras „BFI Cup“. Šiemet turnyre dalyvavo daugiau nei 70 žaidėjų iš 14-ikos Lietuvos, Latvijos ir Baltarusijos finansinių įstaigų. skaityti »

„ProfIT“ paslaugos – sostinės savivaldybės įmonei „Vilniaus planas“

Verslui užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą „ProfIT“ iš vienų rankų siūlantis „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ pasirašė kompiuterinės technikos ir programinės įrangos priežiūros bei konsultavimo paslaugų sutartį su Vilniaus miesto savivaldybės įmone „Vilniaus planas“. skaityti »

Azerbaidžano „PASHA bank“ el. kortelių tinklui valdyti pasitelktas lietuviškas „TransLink.iQ“ sprendimas

Vieno stambiausių Azerbaidžano banko „PASHA bank“ el. kortelių skaitytuvai prijungti prie lietuviškos skaitytuvų stebėsenos ir valdymo platformos „TransLink.iQ“. Sprendimą „TransLink.iQ“ sukūrė ir diegia „Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“. skaityti »

Artėjant tarptautiniam bankų ir finansų įstaigų teniso turnyrui „BFI Cup“ (1)

Artėjant šiemetiniam „BFI Cup“ teniso turnyrui, su organizatoriumi Arūnu Valicku kalbėjomės apie tai, kaip ir kodėl kilo mintis rengti būtent šį profesinį turnyrą, kas pasikeitė per 12 metų ir kas dar laukia ateityje. skaityti »

„Banking Forum Baku“: ekonomikos be grynųjų pinigų link pasitelkus inovatyvius sprendimus

Azerbaidžano sostinėje Baku lapkričio 6–7 d. jau ketvirtą kartą vyks bankinių technologijų forumas „Banking Forum Baku“, kurio tema – „Ekonomika be grynųjų pinigų: patikimos bankininkystės link“. skaityti »

„ASHBURN International“ pelnė „Metų eksporto“ įmonės vardą

Kasmet Lietuvos verslo konfederacija organizuoja prestižinius apdovanojimus „Metų paslauga“, kurių tikslas – skatinti Lietuvos įmones kurti konkurencingas, inovatyvias, aukštos pridėtinės vertės paslaugas, atitinkančias šiandienos rinkos ir vartotojų poreikius. Konkurso kategorijoje „Metų eksportas“ nugalėtoja tapo įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „ASHBURN International“. skaityti »

„TBC Bank“ grynųjų pinigų srautui valdyti pasirinko „Cash Management.iQ“

Vienas iš stambiausių Sakartvelo bankų „TBC Bank“ susidomėjo Lietuvos bendrovės BS/2 siūlomais grynųjų pinigų judėjimo valdymo sprendimais, padedančiais kontroliuoti grynuosius bankomatų tinkle ir atsiskaitymų centruose. skaityti »

Asterios Karampolas: „ATMeye.iQ“ yra vienas iš nedaugelio produktų, atitinkantis visus bankomatų apsaugos reikalavimus

Londone vykusi tarptautinė bankomatų loginio ir fizinio saugumo konferencija „ATM & Cyber Security 2019“ subūrė bankinių technologijų specialistus iš viso pasaulio. skaityti »

Į „Banking Fusion 2019“ Taškente susirinks bankininkai iš 6 šalių

Lapkričio 26–27 dienomis Uzbekistane, Taškente, vyks tarptautinė bankinė konferencija „Banking Fusion 2019“. Joje dalyvaus Centrinės Azijos bei Kaukazo regionų kredito ir finansinių organizacijų atstovai, bankinių technologinių sprendimų kūrėjai ir tiekėjai. skaityti »