Kodėl įmonės nesiryžta atlikti duomenų migracijos?

Publikuota: 2019 m. balandžio 2 d. antradienis

Kiekviena įmonė turi kur nors saugoti daugybę įvairiausių sistemų ir jose esančių svarbių duomenų: tai interneto svetainės su daugybe informacijos, el. pašto sistema su visomis darbuotojų pašto dėžutėmis ir jose saugomais laiškais, apskaitos ir kitokios verslo valdymo sistemos su jose apdorojamais duomenimis ir kt.

Visa tai galima saugoti fiziniame serveryje pačioje įmonėje arba patikėti užsakomųjų IT paslaugų teikėjui, kuris suteiks virtualų serverį (dar vadinamą debesimi) – tai yra, visi įmonės ištekliai bus saugomi serveryje, stovinčiame IT paslaugų teikėjo duomenų centre, o įmonės darbuotojai prie savo išteklių prieis per internetą.

Išlaikyti ir prižiūrėti savo serverį ne IT srities įmonėms pernelyg sudėtinga ir brangu, todėl vis daugiau bendrovių ryžtasi nuomotis virtualų serverį. Štai tuomet pirmiausia prireikia atlikti visų įmonės išteklių duomenų migraciją.

Kuo svarbi ir pavojinga migracija?

„Perkelti duomenis iš fizinio serverio į virtualų ar iš vieno IT paslaugų teikėjo serverio į kito yra sudėtingas procesas, kuris įmonei gali būti skausmingas. Gali būti, kad dėl tokios migracijos įmonė negalės vykdyti savo veiklos valandą ar kelias, o gal ir visą dieną“, – teigia UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, teikiančios užsakomųjų paslaugų verslui kompleksą „ProfIT“, Verslo klientų skyriaus vadovas Ernestas Stačiūnas.

Anot Ernesto, kad migracijos procesas būtų sklandus, jį būtina iš anksto planuoti. Iš pradžių sudaromas detalus migracijos planas, parenkamas vienas iš migracijos būdų – kai sukuriamas serverio klonas arba analogiška, tas pačias funkcijas atliekanti serverinė sistema. Tuomet atliekama testinė migracija, po kurios klientas gali detaliai ištestuoti sistemą ir įsitikinti, kad po galutinės migracijos viskas veiks kaip ir anksčiau. Testuojant laikiną sistemą įvertinamos rizikos, užkertamas kelias visiems galimiems nesklandumams. Galiausiai suderinamas laikas, kada bus atliekama tikroji migracija – savaitgalį, naktį ar kitu klientui patogiu laiku, kad mažiausiai trukdytų įmonės veiklai. Jei įmonė veikia pagal modelį 7 dienos per savaitę ištisą parą, migracija gali būti atliekama ir dalimis.

Migracija kliento akimis

Finansinių konsultacijų ir buhalterinės apskaitos valdymo įmonės „Findir Consulting“ direktorius Mindaugas Dabulis teigia, kad migracijos procesui atlikti pasirinko įmonę, kuri aiškiausiai apibrėžė proceso eigą.

„Naudojame „biuro be popieriaus“ koncepciją, kai didžioji dalis buhalterinių dokumentų yra ruošiama, gaunama ir tvirtinama elektroniniu būdu. Taip pat teikiame internetinės sąskaitų išrašymo sistemos ASAP paslaugas, todėl mums svarbu užtikrinti, kad jos nuolat nepertraukiamai veiktų. Šiemet nusprendėme pasinaudoti „ProfIT“ virtualaus serverio paslaugomis, nes jų pasiūlymas buvo iki smulkmenų detaliai išdėstytas. Patraukė ir profesionalus požiūris į kliento poreikius, įmonės atstovai išsamiai susipažino su mūsų poreikiais, atsižvelgė į visas mūsų verslui būtinas sąlygas“, – sako „Findir Consulting“ įmonės vadovas.

Anot M. Dabulio, svarbu, kad duomenų migracija netrikdytų įmonės veiklos, kadangi dirbama su jautria kiekvienos įmonės sritimi – finansais, todėl ieškota sprendimo, kuris užtikrintų sklandų duomenų perkėlimą ir dėl to nenukentėtų klientams teikiamos paslaugos.

„Anksčiau teko susidurti su daug laiko ir pastangų reikalaujančia duomenų migracija, todėl kurį laiką nesiryžome jos vėl atlikti. Šį kartą viskas pavyko puikiai – mūsų įsikišimo beveik nereikėjo, o ir prastovų nebuvo. Rekomenduoju patikėti šį darbą patyrusiems specialistams, su kuriais visada galima pasikonsultuoti techniniais klausimais“, – sako M. Dabulis.

Šiais laikais konkurencinga rinka išplečia galimybes rinktis IT paslaugų teikėją, atsižvelgiant į kainos ir kokybės santykį, teikiamų paslaugų operatyvumą, SLA lygį (angl. Service-level agreement) ir pan. Tuos, kurie vis dar baiminasi atlikti migraciją dėl galimų nuostolių jos metu, „ProfIT“ specialistas Ernestas nori nuraminti: „Šiuolaikinės techninės galimybės ir procesų valdymo metodai leidžia sumažinti migracijos metu patiriamą prastovų riziką iki minimumo“. 

Vien 2018 m. „ProfIT“ paslaugomis susidomėjo 110 naujų verslo klientų, kurie pasirinko įvairias IT paslaugas verslui – nuo interneto ryšio, telefonijos, duomenų saugojimo iki visos įmonės IT infrastruktūros priežiūros. 

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

Nauja „ProfIT“ interneto svetainė – daugiau galimybių verslui

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų „ProfIT“, savo verslo partneriams pristato atnaujintą jo interneto svetainę. skaityti »

Ateities prekyba. „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas

Naujausios mažmeninės prekybos tendencijos ir pokyčiai buvo pagrindinės temos, svarstytos pasaulinio bankinių ir mažmeninės prekybos technologijų gamintojo „Diebold Nixdorf“ partnerių iš Rytų Europos suvažiavime. skaityti »

Lietuvos gyventojai vis dažniau renkasi spartųjį šviesolaidinį internetą ir IPTV

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, abonentų, kurie naudojasi interneto prieigos paslaugomis, teikiamomis šviesolaidinėmis linijomis, skaičius nuolat auga. skaityti »

Naujos „Payments.iQ“ galimybės mokėjimo operacijoms stebėti

BS/2 išleido atnaujintą programinio sprendimo „Payments.iQ“ versiją, kuri iš esmės keičia požiūrį į skirtingų naudotojų grupių darbo organizavimą. skaityti »

12-ika Lietuvos regioninių gydymo įstaigų patikėjo virtualių serverių priežiūrą „ProfIT“

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis „ProfIT“ – užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų – pasirašė jungtinę informacinių sistemų infrastruktūros priežiūros paslaugų sutartį su 12-a Lietuvos regioninių gydymo įstaigų. skaityti »

Bankomatų apsauga: kaip panaudoti visas vaizdo stebėsenos sistemos galimybes

2019 m. Europos saugių mokėjimo operacijų asociacija (angl. European Association for Secure Transactions) paskelbė ataskaitą, kurioje teigiama, kad per pastaruosius metus bankomatų fizinių atakų skaičius Europoje išaugo 27 proc. (nuo 3 584 iki 4 549 incidentų), o tokiu būdu pavogtų pinigų skaičius – 16 proc. (nuo 31 iki 36 mln. eurų). skaityti »

Tik studentams! Internetas už studentišką kainą

Šviesolaidinis tinklas „Penki“ sostinės studentus kviečia iš anksto pasiruošti mokslo metams, pasirūpinant, ko gero, svarbiausia šiais laikais žinių ir pramogavimo priemone – sparčiu internetu. skaityti »

Inkasatorių darbo priemonių apskaita. Nauja „Cash Management.iQ“ funkcija

Norint efektyviai kompleksiškai valdyti grynųjų pinigų srautus, svarbu centralizuotai stebėti jų būklę, banknotų ir monetų poreikį kiekviename pinigų išdavimo/įdėjimo objekte. skaityti »

ADM. Kuo naudinga saviinkasacija?

Saviinkasacija, arba netiesioginė inkasacija, – viena iš pagrindinių pastarųjų metų finansų srities tendencijų. skaityti »

Dėl pokyčių PENKI klientų aptarnavimo skyriuose „Madoje“ ir „IKI Šeškinė“

Nuo liepos 15 dienos prekybos centre „Mada“ (Viršuliškių g. 40) ir nuo rugpjūčio 18 d. „IKI Šeškinė“ (Šeškinės g. 32) esantys šviesolaidinio tinklo„Penki“ klientų aptarnavimo skyriai uždaromi. skaityti »