Kodėl įmonės nesiryžta atlikti duomenų migracijos?

Publikuota: 2019 m. balandžio 2 d. antradienis

Kiekviena įmonė turi kur nors saugoti daugybę įvairiausių sistemų ir jose esančių svarbių duomenų: tai interneto svetainės su daugybe informacijos, el. pašto sistema su visomis darbuotojų pašto dėžutėmis ir jose saugomais laiškais, apskaitos ir kitokios verslo valdymo sistemos su jose apdorojamais duomenimis ir kt.

Visa tai galima saugoti fiziniame serveryje pačioje įmonėje arba patikėti užsakomųjų IT paslaugų teikėjui, kuris suteiks virtualų serverį (dar vadinamą debesimi) – tai yra, visi įmonės ištekliai bus saugomi serveryje, stovinčiame IT paslaugų teikėjo duomenų centre, o įmonės darbuotojai prie savo išteklių prieis per internetą.

Išlaikyti ir prižiūrėti savo serverį ne IT srities įmonėms pernelyg sudėtinga ir brangu, todėl vis daugiau bendrovių ryžtasi nuomotis virtualų serverį. Štai tuomet pirmiausia prireikia atlikti visų įmonės išteklių duomenų migraciją.

Kuo svarbi ir pavojinga migracija?

„Perkelti duomenis iš fizinio serverio į virtualų ar iš vieno IT paslaugų teikėjo serverio į kito yra sudėtingas procesas, kuris įmonei gali būti skausmingas. Gali būti, kad dėl tokios migracijos įmonė negalės vykdyti savo veiklos valandą ar kelias, o gal ir visą dieną“, – teigia UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, teikiančios užsakomųjų paslaugų verslui kompleksą „ProfIT“, Verslo klientų skyriaus vadovas Ernestas Stačiūnas.

Anot Ernesto, kad migracijos procesas būtų sklandus, jį būtina iš anksto planuoti. Iš pradžių sudaromas detalus migracijos planas, parenkamas vienas iš migracijos būdų – kai sukuriamas serverio klonas arba analogiška, tas pačias funkcijas atliekanti serverinė sistema. Tuomet atliekama testinė migracija, po kurios klientas gali detaliai ištestuoti sistemą ir įsitikinti, kad po galutinės migracijos viskas veiks kaip ir anksčiau. Testuojant laikiną sistemą įvertinamos rizikos, užkertamas kelias visiems galimiems nesklandumams. Galiausiai suderinamas laikas, kada bus atliekama tikroji migracija – savaitgalį, naktį ar kitu klientui patogiu laiku, kad mažiausiai trukdytų įmonės veiklai. Jei įmonė veikia pagal modelį 7 dienos per savaitę ištisą parą, migracija gali būti atliekama ir dalimis.

Migracija kliento akimis

Finansinių konsultacijų ir buhalterinės apskaitos valdymo įmonės „Findir Consulting“ direktorius Mindaugas Dabulis teigia, kad migracijos procesui atlikti pasirinko įmonę, kuri aiškiausiai apibrėžė proceso eigą.

„Naudojame „biuro be popieriaus“ koncepciją, kai didžioji dalis buhalterinių dokumentų yra ruošiama, gaunama ir tvirtinama elektroniniu būdu. Taip pat teikiame internetinės sąskaitų išrašymo sistemos ASAP paslaugas, todėl mums svarbu užtikrinti, kad jos nuolat nepertraukiamai veiktų. Šiemet nusprendėme pasinaudoti „ProfIT“ virtualaus serverio paslaugomis, nes jų pasiūlymas buvo iki smulkmenų detaliai išdėstytas. Patraukė ir profesionalus požiūris į kliento poreikius, įmonės atstovai išsamiai susipažino su mūsų poreikiais, atsižvelgė į visas mūsų verslui būtinas sąlygas“, – sako „Findir Consulting“ įmonės vadovas.

Anot M. Dabulio, svarbu, kad duomenų migracija netrikdytų įmonės veiklos, kadangi dirbama su jautria kiekvienos įmonės sritimi – finansais, todėl ieškota sprendimo, kuris užtikrintų sklandų duomenų perkėlimą ir dėl to nenukentėtų klientams teikiamos paslaugos.

„Anksčiau teko susidurti su daug laiko ir pastangų reikalaujančia duomenų migracija, todėl kurį laiką nesiryžome jos vėl atlikti. Šį kartą viskas pavyko puikiai – mūsų įsikišimo beveik nereikėjo, o ir prastovų nebuvo. Rekomenduoju patikėti šį darbą patyrusiems specialistams, su kuriais visada galima pasikonsultuoti techniniais klausimais“, – sako M. Dabulis.

Šiais laikais konkurencinga rinka išplečia galimybes rinktis IT paslaugų teikėją, atsižvelgiant į kainos ir kokybės santykį, teikiamų paslaugų operatyvumą, SLA lygį (angl. Service-level agreement) ir pan. Tuos, kurie vis dar baiminasi atlikti migraciją dėl galimų nuostolių jos metu, „ProfIT“ specialistas Ernestas nori nuraminti: „Šiuolaikinės techninės galimybės ir procesų valdymo metodai leidžia sumažinti migracijos metu patiriamą prastovų riziką iki minimumo“. 

Vien 2018 m. „ProfIT“ paslaugomis susidomėjo 110 naujų verslo klientų, kurie pasirinko įvairias IT paslaugas verslui – nuo interneto ryšio, telefonijos, duomenų saugojimo iki visos įmonės IT infrastruktūros priežiūros. 

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

BS/2 teikia grynųjų pinigų srauto stebėsenos paslaugas VTB bankui Sakartvele

„VTB Bank (Georgia)“ yra vienas iš stambiausių Sakartvelo (Gruzijos) bankų. Per beveik 15 veiklos metų jis išaugo į šiuolaikinę finansų organizaciją, nuolat diegiančią inovacijas ir tobulinančią paslaugų kokybę. skaityti »

„BankExpo 2019“: pažangūs IT sprendimai ir savitarnos kanalų plėtra

Uzbekistano sostinėje Taškente neseniai šurmuliavo paroda „BankExpo 2019“, kurioje aktyviai dalyvavo „Penkių kontinentų“ grupės įmonės BS/2 ir „ASHBURN International“. skaityti »

Svarbus bankomatų apsaugos žingsnis: BS/2 stiprina partnerystę su S&G

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) pasirašė partnerystės susitarimą su pasauline seifų sistemų gamintoja „Sargent and Greenleaf“ (S&G). skaityti »

„Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas: atsiskaitymų grynaisiais pinigais augimas ir išskirtinis dėmesys klientui

2018 m. atsiskaitymas grynaisiais pinigais pasaulyje išaugo 0,7 proc. – labiausiai Europoje (3,2 proc.) ir Amerikos kontinentuose (2,9 proc.). skaityti »

Įmonė BS/2 apdovanota už pasiekimus Uzbekistane

„Penkių kontinentų“ grupei priklausanti įmonė BS/2, kurianti ir diegianti bankinių technologijų sprendimus, įvertinta už verslo pasiekimus Uzbekistano rinkoje. skaityti »

Bankinių paslaugų pokyčiai. BS/2 ir „ASHBURN International“ parodoje „BankExpo 2019“

Bankinių paslaugų, įrangos ir technologijų paroda „BankExpo 2019“ – svarbus įvykis ne tik Uzbekistano valstybiniams ir komerciniams bankams, draudimo bei lizingo bendrovėms, bet ir tarptautinėms įmonėms, besidominčioms šios šalies rinka. skaityti »

Kodėl įmonės nesiryžta atlikti duomenų migracijos?

Kiekviena įmonė turi kur nors saugoti daugybę įvairiausių sistemų ir jose esančių svarbių duomenų: tai interneto svetainės su daugybe informacijos, el. pašto sistema su visomis darbuotojų pašto dėžutėmis ir jose saugomais laiškais, apskaitos ir kitokios verslo valdymo sistemos su jose apdorojamais duomenimis ir kt. skaityti »

BS/2 įtraukta į Lietuvos technologijų lyderių TOP 20

Bankinių technologijų sprendimus kurianti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei, pateko į „Verslo žinių“ sudarytą Lietuvos verslo lyderių sąrašą. Jame – 500 stipriausių Lietuvos įmonių. skaityti »

„TransLink.iQ“ - ieškantiems efektyvaus el. kortelių skaitytuvų tinklų valdymo sprendimo

Lietuva, Latvija, Estija, Sakartvelas (Gruzija), Azerbaidžanas, Kazachstanas, Turkmėnistanas, Uzbekistanas – tai tik kelios šalys, kuriose elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) valdymo programinės įrangos kūrimu, pardavimu ir priežiūra užsiimanti „ASHBURN International“ įgyvendina savo projektus. skaityti »

Klientų lojalumui išlaikyti vien akcijų nepakanka

Kovo 19-ąją daugiau nei 20-yje šalių švenčiama Tarptautinė kliento diena. Ji įtraukta į minėtinų dienų sąrašą, siekiant gerinti klientų aptarnavimo kultūrą, paskatinti kokybiškesnių ir įvairesnių prekių bei paslaugų pasiūlą, plačiau informuoti visuomenę apie įmonių veiklą, jų darbo specifiką. skaityti »