Kovas – Klientų mėnuo!

Publikuota: 2020 m. kovo 2 d. pirmadienis

Kovo 19-oji  paskelbta Tarptautine kliento diena. Šiemet ji minima 10-ąjį kartą. Ar žinote, kad šios šventės iniciatoriai – Lietuvos verslininkai? Būtent iš Lietuvos šventė paplito po visą pasaulį. Jos tikslas – parodyti dar didesnį dėmesį klientams, padėkoti jiems.

„Vertiname kiekvieną savo klientą, neišskiriant jo amžiaus, lyties, tautybės. Siekiame geriau pažinti savo klientų poreikius, todėl visada džiaugiamės sulaukdami atgalinio ryšio. Pageidavimai, pasiūlymai ir konstruktyvi kritika padeda mums judėti į priekį, gerinant teikiamų paslaugų kokybę, siūlant naujų“,– sako UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ direktorius Romas Rimgaila.

Norėdami padėkoti visiems, už tai, kad vertinate mūsų paslaugas, skelbiame kovo mėnesį Klientų mėnesiu!

Kovo 1–31 dienomis paskambinkite arba užsukite į „Penki“ klientų aptarnavimo skyrių (Kareivių g.2) ir gaukite YPATINGĄ asmeninį pasiūlymą interneto ir televizijos paslaugoms! Nepamirškite pasakyti ar įrašyti kodo – KLIENTŲ MĖNUO. Daugiau galite sužinoti čia.

Visą kovo mėnesį taip pat kviečiame lankytis „Penki“ socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje ir dalyvauti čia rengiamuose konkursuose. Mėginkite laimėti abonementus į sporto klubą, išmaniąsias apyrankes, gertuves ir kt.

Daugiau informacijos galite gauti tel. (8 5) 266 4555 internetas@penki.lt

Šviesolaidinio interneto tinklo „Penki“ ir išmaniosios televizijos paslaugos sostinės gyventojams teikiamos jau daugiau nei 20 metų. Be to, tarp mūsų klientų – ne tik Vilniaus gyventojai, bet ir ugdymo bei švietimo įstaigos, verslo įmonės, valstybinės organizacijos.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

BS/2 tieks „ССL Tech“ prekybos įrangą

BS/2 pasirašė partnerystės sutartį su stambia mažmeninės prekybos sprendimų gamintoja „CCL Tech“. skaityti »

Stovint ant 2021-ųjų slenksčio: septynios 2020-aisiais išmoktos pamokos (3)

2020 m. pasaulį užklupusi pandemija paveikė visas gyvenimo sritis, ne išimtis ir mažmeninė bankininkystė. Būtinybė riboti tiesioginius kontaktus paskatino bekontakčių atsiskaitymų, biometrijos technologijų naudojimą ne tik bankuose, bet ir parduotuvėse, viešajame transporte. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ prisijungė prie „Švaraus interneto“ iniciatyvos (3)

Sprendimas prisijungti prie memorandumo yra svarbus prevencinis žingsnis, kovojant su netinkama informacija internete. skaityti »

„Vynamic Security“ saugo „Victoriabank“ bankomatus (3)

Bankinės infrastruktūros saugumas – vienas iš šiuo metu svarbiausių daugumos finansų įstaigų prioritetų. „DAAC Systems Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 ir „Diebold Nixdorf“, įgyvendino Moldovos banko „Victoriabank“ bankomatų tinklo apsaugos nuo loginių atakų projektą. Bankinių įrenginių apsaugai užtikrinti naudojamas „Diebold Nixdorf“ programinės įrangos „Vynamic Security“ modulis „Intrusion Protection“. skaityti »

BS/2 atidarė interneto svetainę apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą (3)

BS/2 sukūrė naują interneto svetainę СashManagementiQ.com, skirtą informuoti apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą jų išdavimo ir priėmimo vietose. skaityti »

Planuoti grynųjų poreikį bankomatuose „BasisBank“ padeda „Cash Management.iQ“ (2)

Sakartvelo bankas „BasisBank“ įsidiegė BS/2 sukurtą grynųjų pinigų srauto prognozavimo ir jų paskirstymo išdavimo-priėmimo vietose sprendimą „Cash Management.iQ“. skaityti »

„Penki“ ir ­5 faktai apie televiziją (3)

Pasaulinės televizijos dienos proga - 5 įdomūs faktai apie televiziją. skaityti »

Pandemijos akivaizdoje rekordiškai išaugo interneto srauto vartojimas (6)

Koronavirusas, dar pavasarį uždaręs namuose daugybę žmonių, vėl negailestingai siautėja. Įvedus karantino sąlygas, interneto srauto apkrova muša naujus rekordus. skaityti »

Žvilgsnis į praeitį: nuo kasininko Ritty iki savitarnos kasų (5)

1879 m. lapkričio 4 d. minima kaip kasos aparato gimtadienis. Praėjus 141-eriems metams, šiuolaikinės prekybos jau nebegalime įsivaizduoti be kasų. Jos visur: parduotuvėse, kavinėse, degalinėse ir pašto skyriuose. Kas sugalvojo šį įrenginį, padedantį apskaityti pinigines įplaukas? skaityti »

„Vynamic Marketing“. Klientų pritraukimas ir personalizuota reklama bankomato ekrane (3)

Dėl COVID-19 pandemijos įvesti ribojimai įnešė esminių permainų finansinių įstaigų klientų aptarnavimo srityje. Tradicinį klientų aptarnavimą bankų skyriuose vis dažniau keičia bankomatai ir kiti savitarnos įrenginiai. skaityti »