Lojalumo kortelei „Mylimiausia“ – vieneri!

Publikuota: 2013 m. vasario 14 d. ketvirtadienis

Lojalumo kortelė „Mylimiausia“, kurios techninį sprendimą įgyvendino įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „Ashburn International“, vasario 14-ąją mini savo pirmąjį gimtadienį!

„Lojalumo kortelės pavadinimas „Mylimiausia“ pasiteisino – šios realiuoju laiku veikiančios sistemos naudą įvertino visi programos dalyviai: pirkėjai turi galimybę patogiai ja atsiskaityti ir sutaupyti, o pardavėjai ir paslaugų teikėjai – sulaukti dar daugiau lojalių pirkėjų“, – teigia „Ashburn International“ komercijos direktorius Laurynas Rimeikis.

„Mylimiausia“ partnerių užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, jos turėtojai, naudodamiesi šešių partnerių teikiamomis paslaugomis ir specialiais pasiūlymais, jau sutaupė per 40 mln. litų. Devyni iš dešimties kortelės turėtojų naudojasi ja daugiau nei vieno partnerio paslaugų teikimo vietose.

88 proc. kortelės „Mylimiausia“ turėtojų ja naudojasi bent kartą per savaitę. Dažniausiai su viena kortele pasinaudojama 2–3 partnerių paslaugomis ir specialiais pasiūlymais. Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad „Mylimiausia" yra populiariausia kelių partnerių nuolaidas sujungianti nuolaidų kortelė Lietuvoje, leidžianti sutaupyti daugiau nei vienoje kasdienių paslaugų ir nuolaidų teikimo vietoje.

Lojalumo kortelę įsigiję pirkėjai ir paslaugų naudotojai patenkinti galimybe vietoj penkių nuolaidų kortelių turėti vieną ir taip sutaupyti vietos piniginėje, su ja patogu atsiskaityti prekybos vietose ir internetu. Kortelės „Mylimiausia“ turėtojai kiekvieną dieną gali pasinaudoti būtiniausių prekių ir paslaugų nuolaidomis – pirkdami maistą prekybos centre ar užsisakydami restorane, įsigydami vaistų, degalų bei statybinių ir buities prekių. Jiems taikomos išskirtinės akcijos ir pasiūlymai. „Mylimiausia“ kartu gali būti banko kortelė, į kurią pervedamas ir darbo užmokestis.

Prekybininkams ir paslaugų teikėjams šis techninis sprendimas, įgyvendintas taikant mokėjimo-lojalumo sistemą „PayLo“, suteikia galimybę rasti visą informaciją apie kortele atliktas operacijas ir analizuoti pritaikytas nuolaidas. Be to, „Mylimiausia“ didina potencialių klientų skaičių: vieno partnerio paslaugomis naudojęsis klientas įsigijęs kortelę tampa potencialiu kitų partnerių pirkėju, nes žino, kad iš karto dalyvaus lojalumo programoje.

„Kortelės „Mylimiausia“ operacijos vyksta realiuoju laiku: iš karto patikrinamas kortelės galiojimas, sukauptų nuolaidų ir taškų skaičius. Patogu ir tai, kad internete matoma visa kortelės istorija, galima pasitikrinti, kiek sukaupta vieno ar kito partnerio taškų. O pametus kortelę ją galima iškart užblokuoti“, – kortelės pranašumus vardija L. Rimeikis.

Būtina pabrėžti, kad „Ashburn International“ sukurtas techninis sprendimas, kai vienoje kortelėje integruotos kelių skirtingos paskirties kortelių funkcijos – atsiskaitymas bankine kortele, taškų kaupimas, lojalumo programos, nuolaidų sistemos skirtingo pobūdžio prekybos srityse, – yra universalus ir lengvai pritaikomas bet kuriame sektoriuje.

Kartu su „Ashburn International“ projektą „Mylimiausia“ vykdo šeši verslo partneriai – SEB bankas, prekybos tinklai IKI ir „Senukai“, degalinių tinklas „Statoil“, restoranų tinklas „Čili“, „Gintarinė vaistinė“. Tikėtina, kad ateityje šiame projekte dalyvaus dar daugiau skirtingų sektorių paslaugų teikėjų.

Šiuo metu Lietuvoje išduota 750 tūkst. „Mylimiausia" kortelių, t. y. beveik tiek, kiek gyventojų turi Vilnius ir Klaipėda kartu. Atlikta apklausa taip pat parodė, kad 37 proc. neturinčių šios kortelės svarsto apie galimybę ją įsigyti.

Banko kortelę „SEB Mylimiausia MasterCard“ klientai gali užsisakyti ir atsiimti bet kuriame SEB banko padalinyje. Pageidaujantys gauti tik lojalumo kortelę „Mylimiausia“ ją gali įsigyti visose partnerių prekybos vietose.

Daugiau apie kortelę „Mylimiausia“ >>>

Daugiau apie „Ashburn International“ >>>

Daugiau apie įmonių grupę „Penki kontinentai“ >>>

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Taškente vyksta seminaras apie grynųjų pinigų сirkuliaciją

BS/2 rengia seminarą „Grynųjų pinigų cirkuliavimo optimizavimas. Bankinė savitarna“. skaityti »

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »