Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Publikuota: 2017 m. balandžio 7 d. penktadienis


Iš kairės pirmoje eilėje: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, „Symphony EYC“ Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz ir Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau su „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininku Idraku Dadašovu. Antroje eilėje: „ASHBURN International“ Verslo vystymo departamento direktorius Dominykas Mertinas, vykdomasis direktorius Žoržas Šarafinovičius ir pardavimų vadovas Darius Kontvainas, BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson

Tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai kovo pabaigoje lankėsi Lietuvos įmonių grupėje „Penki kontinentai“. Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau ir Europos–Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz su bendrovių „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „Ashburn International“ atstovais diskutavo apie šiuolaikinės mažmeninės prekybos rinkos tendencijas ir aktualijas, aptarė bendradarbiavimo galimybes.

„Symphony EYC“, įkurta 2012 m. susijungus „Aldata“ ir EYC, kuria mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Įmonė turi per 1000 klientų, dirba su daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje.

Ilgą laiką prekybos ir finansų sektorius daugiausia dėmesio skyrė technologiniams sprendimams, personalo darbui organizuoti, tačiau pernelyg mažai gilinosi į klientų poreikius. Pastaruoju metu visas dėmesys nukreiptas į prekybininkų ir klientų santykių kokybę.  Siekiant gerinti santykius su klientais, visų pirma, svarbi jų  elgsenos ir poreikių analizė. „Symphony EYC“ kuria priemones, skirtas atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

„Symphony EYC“ kuriama programinė įranga padeda optimizuoti prekybos procesus: strategiją, rinkodaros planavimą, likučių valdymą ir naujų prekių užpirkimą. Bendrovės sprendimai leidžia įgyvendinti šiuo metu itin svarbų bendro aptarnavimo kanalo (Omni-channel) principą.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Emociukų gimtadienis. Kas pirmasis el. paštu išsiuntė šypsenėlę?

Šiuolaikiniame gyvenime bendraujant virtualiai, išgyvenimus ir nuotaiką padeda reikšti emociukai (ang. emoji) – ženkliukai, perteikiantys emociją. skaityti »

Kova už bankomatus. Kaip šiais laikais apiplėšiami savitarnos įrenginiai

Vagystės iš bankomatų, panaudojant piktavalių sukurtą programinę įrangą ar bankomatą išlaužiant tiesiog fiziškai, tebėra skaudi 2018-ųjų metų bankinio sektoriaus tema. skaityti »

5 mitai apie programuotojus

Ko gero kiekvienas yra girdėjęs, kad programuotojai yra uždari, nemoka bendrauti su moterimis ir kiaurą parą nesiprausę nesiskutę sėdi prie kompiuterio. skaityti »

Azerbaidžano greito maitinimo restoranuose – BS/2 įdiegti savitarnos kioskai

Greito maitinimo restoranuose „McDonald's“ Azerbaidžane Lietuvos bendrovė BS/2 įrengti pirmieji interaktyvūs savitarnos kioskai. skaityti »

Testuotojams šventę padovanojo... drugelis

Rugsėjo 9-oji laikoma Pasauline testuotojų diena dėl vieno juokingo įvykio. skaityti »

Spartusis interneto tinklas remia sparčią futbolo komandą

Šviesolaidinis tinklas „Penki“ tapo Vilniaus futbolo klubo „Viltis“ rėmėju. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonė atnaujins „Kauno vandenų“ kompiuterinius tinklus

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ antrinė bendrovė „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (PKKC) rūpinsis UAB „Kauno vandenys“ kompiuterinio tinklo atnaujinimu. skaityti »

Poilsis darbe – tai įmanoma!

Kokie šiuolaikinių darbuotojų lūkesčiai dėl darbo sąlygų? Įmonių grupės „Penki kontinentai“ vidinis tyrimas parodė, kad darbuotojai norėtų patalpų, kuriose galėtų trumpam „pabėgti“ nuo darbo rutinos. skaityti »

„Penki“ ir GOODLIFE dovanojo dar vieną nemokamą treniruotę

Besibaigiant vasarai šviesolaidinis tinklas „Penki“ ir sporto bei laisvalaikio klubas GOODLIFE pakvietė visus norinčius dar šiltą vakarą pasportuoti gryname ore. skaityti »

Lietuviškas sprendimas „Payments.iQ“ padeda valdyti Azerbaidžano mokėjimo terminalų tinklą

Azerbaidžano bankas „Silk Way Bank“ sėkmingai įgyvendino mokėjimo terminalų „SWPay“ su įdiegta Lietuvos bendrovės BS/2 mokėjimų valdymo sistema „Payments.iQ“ tinklo projektą. skaityti »