Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Publikuota: 2017 m. balandžio 7 d. penktadienis


Iš kairės pirmoje eilėje: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, „Symphony EYC“ Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz ir Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau su „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininku Idraku Dadašovu. Antroje eilėje: „ASHBURN International“ Verslo vystymo departamento direktorius Dominykas Mertinas, vykdomasis direktorius Žoržas Šarafinovičius ir pardavimų vadovas Darius Kontvainas, BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson

Tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai kovo pabaigoje lankėsi Lietuvos įmonių grupėje „Penki kontinentai“. Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau ir Europos–Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz su bendrovių „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „Ashburn International“ atstovais diskutavo apie šiuolaikinės mažmeninės prekybos rinkos tendencijas ir aktualijas, aptarė bendradarbiavimo galimybes.

„Symphony EYC“, įkurta 2012 m. susijungus „Aldata“ ir EYC, kuria mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Įmonė turi per 1000 klientų, dirba su daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje.

Ilgą laiką prekybos ir finansų sektorius daugiausia dėmesio skyrė technologiniams sprendimams, personalo darbui organizuoti, tačiau pernelyg mažai gilinosi į klientų poreikius. Pastaruoju metu visas dėmesys nukreiptas į prekybininkų ir klientų santykių kokybę.  Siekiant gerinti santykius su klientais, visų pirma, svarbi jų  elgsenos ir poreikių analizė. „Symphony EYC“ kuria priemones, skirtas atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

„Symphony EYC“ kuriama programinė įranga padeda optimizuoti prekybos procesus: strategiją, rinkodaros planavimą, likučių valdymą ir naujų prekių užpirkimą. Bendrovės sprendimai leidžia įgyvendinti šiuo metu itin svarbų bendro aptarnavimo kanalo (Omni-channel) principą.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo penki.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„ProfIT“ pradeda teikti vaizdo kamerų pardavimo, įrengimo ir vaizdo įrašų saugojimo debesyje paslaugas

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ siūlo verslo stebėjimo sprendimą, kuris ne tik leis stebėti svarbius objektus vaizdo kameromis, bet ir patogiai peržiūrėti vaizdo kamerų įrašus, gauti pranešimus apie pastebėtą įtartiną pašalinių asmenų veiklą. skaityti »

Plečiami verslo ryšiai su Uzbekistano duomenų apdorojimo centru

Plečiant verslo santykius su vietos verslo atstovais, grupėje lankėsi svečiai iš Uzbekistano duomenų apdorojimo centro, kurie buvo supažindinti su BS/2 ir „ASHBURN International“ plėtojamais bankinių technologijų ir mokėjimo kortelių sprendimais. skaityti »

„VisionLabs“ vadovas Aleksandr Khanin: „Pagrindinis mūsų bendradarbiavimo tikslas – kurti sprendimus konkrečioms verslo užduotims įgyvendinti“

BS/2 būstinėje Vilniuje lankėsi „VisionLabs“ įkūrėjas ir vadovas Aleksandr Khanin. Pristatome interviu su juo. skaityti »

Kompleksiniam savitarnos įrenginių apsaugos sprendimui „ATMeye.iQ“ – aukso medalis

Lietuvos bankinių technologijų bendrovės BS/2 plėtojamas kompleksinis savitarnos įrenginių apsaugos ir monitoringo sprendimas „ATMeye.iQ“ gavo Lietuvos pramonininkų konfederacijos konkurso „Lietuvos metų gaminys 2017“ aukso medalį. skaityti »

„Connected Commerce“ principas – bankų, mažmeninės prekybos ir klientų bendra ateitis

Dabartiniai verslininkai, atsižvelgdami į šiuolaikinio žmogaus poreikius, stengiasi pasiūlyti naujus, kuo inovatyvesnius sprendimus, padedančius taupyti klientų laiką. skaityti »

„Penki kontinentai“ pristato darbdavio įvaizdžio stiprinimo kampaniją „Viena komanda, viena įmonių grupė“

„Penki kontinentai“ įgyvendino darbdavio įvaizdžio stiprinimo kampaniją „Viena komanda, viena įmonių grupė“. Jos metu įmonių grupės darbuotojai pristatė savo darbą ir laisvalaikio pomėgius. skaityti »

BS/2 ir „VisionLabs“ kuria naujos kartos tarpbankines paslaugas

BS/2 ir „VisionLabs“ paskelbė apie strateginę verslo partnerystę. Įmonės kartu kurs tarpbankines identifikacijos paslaugas. skaityti »

„Skynet“ pirmajam savo klientui įdiegė 10 Gb/s internetą

Įmonių grupė „Penki kontinentai“, valdanti prekės ženklą „Skynet“, pirmoji šalyje įdiegė savo klientui 10 Gb/s greičio šviesolaidinį internetą. skaityti »

Armeno Babajano meno galerijai – 5-eri

Armeno Babajano meno galerija neseniai minėjo 5-erius metus. Tapytojas sakė, kad džiaugiasi pasirinkęs menininko profesiją. skaityti »

Baku įvyko bankinių ir mažmeninės prekybos technologijų konferencija „In Touch Baku 2017“

„Diebold Nixdorf” kartu su BS/2 organizavo tarptautinę konferenciją „In Touch Baku 2017“, kurioje dalyvavo daugiau nei 100 bankinės ir mažmeninės prekybos sektoriaus atstovų. skaityti »