Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Publikuota: 2017 m. balandžio 7 d. penktadienis


Iš kairės pirmoje eilėje: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, „Symphony EYC“ Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz ir Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau su „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininku Idraku Dadašovu. Antroje eilėje: „ASHBURN International“ Verslo vystymo departamento direktorius Dominykas Mertinas, vykdomasis direktorius Žoržas Šarafinovičius ir pardavimų vadovas Darius Kontvainas, BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson

Tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai kovo pabaigoje lankėsi Lietuvos įmonių grupėje „Penki kontinentai“. Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau ir Europos–Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz su bendrovių „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „Ashburn International“ atstovais diskutavo apie šiuolaikinės mažmeninės prekybos rinkos tendencijas ir aktualijas, aptarė bendradarbiavimo galimybes.

„Symphony EYC“, įkurta 2012 m. susijungus „Aldata“ ir EYC, kuria mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Įmonė turi per 1000 klientų, dirba su daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje.

Ilgą laiką prekybos ir finansų sektorius daugiausia dėmesio skyrė technologiniams sprendimams, personalo darbui organizuoti, tačiau pernelyg mažai gilinosi į klientų poreikius. Pastaruoju metu visas dėmesys nukreiptas į prekybininkų ir klientų santykių kokybę.  Siekiant gerinti santykius su klientais, visų pirma, svarbi jų  elgsenos ir poreikių analizė. „Symphony EYC“ kuria priemones, skirtas atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

„Symphony EYC“ kuriama programinė įranga padeda optimizuoti prekybos procesus: strategiją, rinkodaros planavimą, likučių valdymą ir naujų prekių užpirkimą. Bendrovės sprendimai leidžia įgyvendinti šiuo metu itin svarbų bendro aptarnavimo kanalo (Omni-channel) principą.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„ProfIT“ laimėjo „Lietuvos geležinkelių“ viešųjų pirkimų konkursą

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (PKKC), teikianti paslaugų kompleksą verslui „ProfIT“, laimėjo AB „Lietuvos geležinkeliai“ viešųjų pirkimų konkursą dėl telekomunikacinių medžiagų tiekimo. skaityti »

BS/2 antrinė įmonė Kirgizijoje švenčia 10-metį

BS/2 antrinei įmonei Kirgizijoje „BS/2 Bishkek“ vasario 19 d. sukanka 10 metų. Per šiuos metus įmonė reikšmingai prisidėjo prie minėtos šalies bankinio sektoriaus plėtros. skaityti »

Šiuolaikinės vaizdo apsaugos priemonės. Žvilgsnis iš vidaus

Vaizdo stebėsenos ir apsaugos sistemos jau tapo neatskiriama mūsų kasdienybės dalimi. Nuolat tobulėjant technologijoms, plečiantis jų funkcionalumui, augant žmonių poreikiams, šios sistemos vis labiau populiarėja. Vaizdo apsauga – viena iš būtinų kiekvienos finansinės įstaigos infrastruktūros dalių. skaityti »

BS/2 dalyvaus ATMIA konferencijoje Orlande

Daugiau nei 1 200 garsių įmonių iš 25-ies pasaulio šalių vasario 19–21 d. dalyvaus tarptautinės bankomatų asociacijos ATMIA konferencijoje Orlande, Floridos valstijoje. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pajamos 2018 m. siekė 47 mln. eurų

Aukštųjų technologijų srityje beveik 30 metų veikianti įmonių grupė „Penki kontinentai“ 2018 m. fiksavo rekordinius finansinius rodiklius, palyginti su 2017 metais. Grupės pajamos pernai pasiekė 47 mln. eurų (2017 m. – 34 mln. eurų), o neaudituotas pelnas iki apmokestinimo sudarė 1,7 mln. eurų (2017 m. – 2,2 mln. eurų). skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupės įmonės už atsakingą ir skaidrų verslą įvertintos tarptautiniu lygmeniu

„Penkių kontinentų“ grupės įmonėms „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „ASHBURN International“ antrus metus iš eilės suteiktas tarptautinės bendrovės „EcoVadis“ sidabrinis statusas. skaityti »

Kaip kiekvienas iš mūsų galime apsaugoti svarbius įmonės duomenis?

Skaitmenizacija, automatizacija, robotizacija, daiktų internetas bei kosminiu greičiu tobulėjantis dirbtinis intelektas daro įtaką vis daugiau mūsų gyvenimo sričių. skaityti »

Bankomatų saugumui būtina operacinė sistema „Windows 10“

Daugelio pasaulyje veikiančių bankų laukia nemažas iššūkis, susijęs su bankomatų tinklo saugumo užtikrinimu. skaityti »

„Cash Management.iQ“: naujas grynųjų poreikio prognozavimo mechanizmas

2019 m. BS/2 planuoja atnaujinti savo grynųjų srautų valdymo sistemos „Cash Management.iQ“ prognozavimo mechanizmą. Sistema padės nustatyti kiekvieno banko skyriaus, kiekvienos prekybos vietos, kiekvieno savitarnos įrenginio grynųjų poreikį 10–20 proc. tiksliau. skaityti »

Mažmeninės prekybos sektoriaus potencialas ir ateitis Azerbaidžane

Per pastaruosius 10 metų mažmeninė prekyba Azerbaidžane tapo viena iš dinamiškiausiai besirutuliojančių ekonomikos sričių. skaityti »