Mažmeninės prekybos sektoriaus prioritetas – klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Publikuota: 2017 m. balandžio 7 d. penktadienis


Iš kairės pirmoje eilėje: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, „Symphony EYC“ Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz ir Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau su „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininku Idraku Dadašovu. Antroje eilėje: „ASHBURN International“ Verslo vystymo departamento direktorius Dominykas Mertinas, vykdomasis direktorius Žoržas Šarafinovičius ir pardavimų vadovas Darius Kontvainas, BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson

Tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai kovo pabaigoje lankėsi Lietuvos įmonių grupėje „Penki kontinentai“. Pasaulinių kanalų viceprezidentas Didier Jumeau ir Europos–Vidurio Rytų bei Afrikos regionų vadybininkas Janusz Moroz su bendrovių „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „Ashburn International“ atstovais diskutavo apie šiuolaikinės mažmeninės prekybos rinkos tendencijas ir aktualijas, aptarė bendradarbiavimo galimybes.

„Symphony EYC“, įkurta 2012 m. susijungus „Aldata“ ir EYC, kuria mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Įmonė turi per 1000 klientų, dirba su daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje.

Ilgą laiką prekybos ir finansų sektorius daugiausia dėmesio skyrė technologiniams sprendimams, personalo darbui organizuoti, tačiau pernelyg mažai gilinosi į klientų poreikius. Pastaruoju metu visas dėmesys nukreiptas į prekybininkų ir klientų santykių kokybę.  Siekiant gerinti santykius su klientais, visų pirma, svarbi jų  elgsenos ir poreikių analizė. „Symphony EYC“ kuria priemones, skirtas atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

„Symphony EYC“ kuriama programinė įranga padeda optimizuoti prekybos procesus: strategiją, rinkodaros planavimą, likučių valdymą ir naujų prekių užpirkimą. Bendrovės sprendimai leidžia įgyvendinti šiuo metu itin svarbų bendro aptarnavimo kanalo (Omni-channel) principą.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„EcoVadis“ sidabro statusas – BS/2 kokybės ženklas

„Penkių kontinentų“ grupės įmonei UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) suteiktas „EcoVadis“ sidabrinis statusas už efektyvią socialinės atsakomybės veiklą. Šis reitingas patvirtina, kad įmonė atitinka aukštus tarptautinius tvarios plėtros ir socialinės atsakomybės standartus. skaityti »

„ASHBURN International“ ir „E21 PARTNERS“ sinergija

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė partnerystės sutartį su tarptautine grupe „E21 PARTNERS“. skaityti »

„Cash Management.iQ“ evoliucija. BS/2 atnaujina sistemų pagrindą (2)

Pastaruoju metu BS/2 aktyviai įgyvendina savo programinių produktų perkėlimą į naują šiuolaikinę IT sistemą. .iQ šeimos sprendimai perkeliami į kitą sistemą, siekiant padidinti jų našumą, darbinių sistemų stabilumą, konfidencialių duomenų apdorojimo ir laikymo saugumą, taip pat didinant jų patogumą naudotojams. skaityti »

BS/2 bankiniai sprendimai garsina Lietuvos vardą užsienyje daugiau nei 20 metų (1)

Balandžio 24 d. Lietuvos įmonei „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) oficialiai sukanka 20 metų. Tiesa, įmonių grupės „Penki kontinentai“, kuriai priklauso ši bendrovė, veikla bankinių technologijų srityje prasidėjo gerokai anksčiau. skaityti »

Kas lemia interneto spartą? (2)

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys, reikalauja stabilaus ir spartaus interneto. Kai gyvas bendravimas vis dar ribojamas, norisi su draugu per internetą susirungti ir naujausiame kompiuteriniame žaidime, per internetą žiūrėti televiziją, klausytis muzikos. Visai šiai veiklai taip pat reikia didesnės interneto spartos. skaityti »

BS/2 dalyvaus 12-ajame tarptautiniame PLUS-forume Maskvoje (8)

Balandžio 26-27 dienomis BS/2 rengiasi dalyvauti Maskvoje vyksiančiame 12-ajame tarptautiniame PLUS-forume „Bankinė savitarna, mažmeninė prekyba ir grynųjų pinigų judėjimas 2021“. skaityti »

Malyje bankomatus saugos „ATMeye.iQ“ (3)

Bendradarbiaudama su regioniniu partneriu, BS/2 pradėjo platinti Malyje savo programinį sprendimą „ATMeye.iQ“, kartu palaikydama vietinių finansų įstaigų bankinės savitarnos optimizacijos iniciatyvą. skaityti »

Nauja verslo realybė ‒ virtualūs renginiai (4)

COVID-19 pandemijai užvaldžius visą pasaulį, vis daugiau bendrovių nuotoliniu būdu ėmė organizuoti ne tik savo veiklą, bet ir savo seminarus bei tarptautinius renginius. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė pelnė metų bendruomeniškiausios įmonės vardą (3)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė ‒ 2020-ųjų metų bendruomeniškiausia įmonė. Tokį įvertinimą grupė pelnė LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos kasmet organizuojamuose Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose didelių įmonių kategorijoje. Minėtoje kategorijoje varžėsi – 11 įmonių. skaityti »

Mokėjimo kortelių evoliucija: nuo popierinių iki virtualių ir medinių? (1)

Mokėjimo kortelės vis sparčiau konkuruoja su grynaisiais pinigais, o koronaviruso pandemijos metu paraginus visuomenę vengti grynųjų, ši konkurencija dar sparčiau išaugo. Tačiau, kokia jų ateitis? Ar kortelės pakeis grynuosius pinigus, o gal visai išnyks, taps virtualiomis? Pažvelkime į jų istoriją. skaityti »