Nauja „Cash Management.iQ“ versija – darbo procesams automatizuoti

Publikuota: 2018 m. spalio 18 d. ketvirtadienis

Bankinio ir mažmeninės prekybos sektoriaus rinka nestovi vietoje. Siekiant sustiprinti pozicijas šioje srityje programinės įrangos gamintojams būtina aktyviai tobulinti savo produktus.

Tarptautinėje rinkoje gerai žinoma Lietuvos bendrovė BS/2 aktyviai plėtoja ir nuolat tobulina savo grynųjų pinigų valdymo sistemą „Cash Management“.

Naujausia sistemos versija „Cash Management.iQ 1.08“ papildyta naujomis funkcijomis, atsižvelgus į rinkos poreikius ir reikalavimus, keliamus grynųjų pinigų valdymo sistemoms. 

Dauguma naujų funkcijų skirtos sumažinti rutininius vadybininkų, dirbančių su grynaisiais pinigais, darbus, išplėsti galimybes, didinti operatyviai priimamų sprendimų kokybę.

Aktyvi stebėsena

Viena iš naujovių – aktyvi grynųjų būklės stebėsena ir operatyvus informavimas apie gresiantį jų trūkumą bankomate. Atnaujintoje sistemos versijoje įgyvendinti du įspėjimų apie ekstremalias situacijas, kai pasiekiamas nustatytas grynųjų limitas, tipai.

  • Pasiektas grynųjų limitas bankomate. Sistema įspėja, kai pasiekiamas kritinis grynųjų skaičius bankomate.
  • Pasiektas grynųjų limitas kasetėje. Sistemaįspėja, kai pasiekiamas kritinis grynųjų skaičius vienoje iš bankomato kasečių.

Apie šias ekstremalias situacijas sistema informuoja ją prižiūrintį operatorių el. paštu arba mobiliuoju telefonu. Tai padeda nedelsiant reaguoti į situacijas ir operatyviai spręsti problemas grynųjų priėmimo ir išdavimo vietose.

Operatyvus reagavimas į minėtas situacijas užtikrina grynųjų prieinamumą visose jų priėmimo ir išdavimo vietose bei didina banko klientų pasitikėjimą.

Integracija su išorinėmis sistemomis

Integravus „Cash Management.iQ“ su išorinėmis sistemomis, įdiegtos šios naujos funkcijos:

  • Prognozavimo duomenų perdavimo funkcija. Ji leidžia sutikrinti prognozuojamus duomenis apie grynųjų priėmimą, išdavimą ir įkėlimą su faktiniais duomenimis konkrečioje grynųjų priėmimo ir išdavimo vietoje.

Tokio tipo duomenų sinchronizacija padeda greitai ir objektyviai įvertinti grynuosius tvarkančių vadybininkų darbą ir išsiaiškinti prognozės bei realios situacijos neatitikimus.

  • Automatinė limitų kontrolės funkcija. Ji padeda suderinti grynuosius tvarkančių vadybininkų ir banko darbuotojų, atsakingų už finansines operacijas bei banko ABS sistemas, darbą. Taip pasiekiamas didesnis grynųjų kontrolės lygis grynųjų priėmimo bei perdavimo ir jų inkasavimo metu. Ši funkcija sustiprina apyvartoje esančių piniginių lėšų kontrolę. 

Duomenų vizualizacija

Nauja „Cash Management.iQ“ versija papildyta vadybininkų, kontroliuojančių grynųjų srautus, darbo kokybės analizės funkcija. Ji suteikia galimybę nustatyti kiekvienos dienos grįžtamąją grynųjų srautų apimtį ir grynųjų poreikį.

Informacija pateikiama vaizdiniais grafikais, kurie padeda įvertinti situaciją greitai ir objektyviai.

Pateikiami šie nauji grafikai:

  • Bankomatų segmentavimo lentelė pagal kriterijų „Inkasavimo periodas“.
  • Stulpelinė diagrama, vaizduojanti inkasacijų  pasiskirstymą pagal sugrįžtančių lėšų procentą.
  • Linijinė diagrama, vaizduojanti per dieną iš konkretaus bankomato išimtų grynųjų  skaičių.

 

Iš viršaus kairėje: Bankomatų segmentavimas pagal inkasavimo periodą; Iš viršaus dešinėje: Sugrįžtančių lėšų pasiskirstymo grafikas; Apačioje: Grynųjų išėmimo paros statistika

 

„Cash Management.iQ“  – BS/2 sukurtos .iQ šeimos produktas, skirtas reguliuoti grynųjų paskirstymą jų priėmimo ir išdavimo vietose. Jį sėkmingai naudoja finansinės įstaigos  ir stambūs mažmeninės prekybos tinklai. Besinaudojantys sprendimu džiaugiasi, kad jis padeda  automatizuoti operacinius procesus, susijusius su grynųjų judėjimu, ir palaikyti optimalų grynųjų banknotų skaičių visose jų priėmimo ir išdavimo vietose.

Daugiau apie „Cash Management.iQ“ galite sužinoti produkto interneto svetainėje arba susisiekę su mūsų specialistais, kurie pakonsultuos, kaip sprendimas gali būti pritaikytas prie jūsų organizacijos infrastruktūros. 

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »