„PayLo“ naudotojams komunikuoti su klientais dar paprasčiau

Publikuota: 2012 m. gegužės 14 d. pirmadienis

 

Vienas iš būdų pasiekti savo klientus ir didinti jų lojalumą – jiems skirtų naujienų siuntimas SMS ar elektroniniu paštu. „Ashburn International“ klientai, besinaudojantys mokėjimo-lojalumo sistema „PayLo“, tokiu būdu jau gali komunikuoti su savo pirkėjais – jiems bendrovė pasiūlė papildomą universalų modulį, leidžiantį siųsti įvairius naujienlaiškius.

Tai galimybė patogiai ir greitai informuoti keliolika tūkstančių adresatų – juk kiekvienas klientas turi teisę pirmas sužinoti apie svetainės ar įmonės naujienas, naujas rubrikas, akcijas, naujus komercinius pasiūlymus arba, pavyzdžiui, sulaukti spalvingo sveikinimo gimtadienio proga.

Tuo pačiu tai patogus rinkodaros įrankis, garantuojantis, kad įmonės žinutės pasieks reikiamus klientus, ir leidžiantis nesudėtingai bei efektyviai su jais komunikuoti. Naudojantis šiuo sprendimu tereikia susikurti naujienlaiškio šabloną, o profesionalūs „Ashburn International“ programuotojai įdiegs jį į sistemą. Kiekvienam klientui sudarytos galimybės kurti naujienlaiškį pačiam ir jį nuolat keisti (t. y. susidėti kokius nori paveiksliukus, tekstus ar kitą tikslinę informaciją). Parengtas naujienlaiškis gali būti siunčiamas tikslinėms gavėjų grupėms arba konkrečiam asmeniui.

Naujasis modulis leidžia siųsti laiškus be jokių apribojimų ir reikiamu laiku (laiško išsiuntimo data ir valanda nustatoma). Be to, „PayLo“ sistema palaiko automatinio laiškų siuntimo funkciją. Jos nereikia valdyti, ji tiesiog išrenka pirkėjus, pavyzdžiui, švenčiančius konkrečią dieną gimtadienį ar kitą svarbų įvykį, ir išsiunčia jiems laiškus automatiškai.

Verta pabrėžti ir naujos paslaugos suteikiamą galimybę sekti bei analizuoti naujienlaiškių išsiuntimą. Kiekvienas programos naudotojas gauna išsamias ataskaitas apie tai, kiek laiškų per tam tikrą laikotarpį buvo išsiųsta, kiek jų nepasiekė vartotojo, kiek klientų laiškų atsisakė ir kitus analitinius duomenis. Tai leidžia analizuoti įmonės veiksmus ir planuoti tolesnius žingsnius. Beje, jei klientas pageidauja, „Ashburn International“ klientų aptarnavimo skyrius gali apsiimti administruoti visus siunčiamus laiškus ir teikti klientui šiuos darbus kaip paslaugą.

Apie „Ashburn International“

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „Ashburn International“ EMV standartus atitinkančias elektroninių mokėjimų ir lojalumo sistemas kuria ir diegia nuo 1998 metų. Įmonė sėkmingai įgyvendina įvairaus dydžio bendrus projektus su komerciniais bankais, didžiausiomis mažmeninės prekybos, mobiliojo ryšio bendrovėmis, degalinių operatoriais.

Daugiau informacijos

Apie bendrovę „Ashburn International“ – www.ashburn.lt.

Apie „PayLo“ sistemą – www.paylo.lt.

Apie įmonių grupę „Penki kontinentai“ – www.5ci.lt.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 padėjo išsipildyti ukrainietės svajonei

Tarp Europos rungtynių šokių čempionių – penkiolikmetė mergina iš Ukrainos. skaityti »

Lenkijos rinkai „ASHBURN International“ siūlo iškart du produktus

XI-ajame skaitmeninės eros be grynųjų pinigų kongrese Varšuvoje „ASHBURN International“ pristatė atsiskaitymo technologijų ir mokėjimo terminalų valdymo sprendimus. skaityti »

BS/2 ir „Modern Expo“ plečia veiklą Baltijos šalyse

BS/2 teikia kompleksines mažmeninės prekybos įrangos tiekimo paslaugas. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė trečius metus dalyvavo „DUOday“

Įmonių grupė siekia kuo dažniau prisidėti prie neįgalių asmenų integracijos į visuomenę. skaityti »

BS/2 atstovai dalyvavo Lietuvos-Azerbaidžano verslo forume

2023 m. gegužės 22 d. Vilniuje vyko Lietuvos-Azerbaidžano verslo forumas. skaityti »

Bėgimo į „Europą“ iššūkį įveikė 20-imt „Penki kontinentai“ grupės darbuotojų!

„Penki kontinentai“ darbuotojų komanda trečius metus pelnė Gausiausios komandos vardą. skaityti »

Pirmasis Lietuvoje „Baltic Payment Forum“: kas nustebino ir įkvėpė

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė rėmė tarptautinį forumą „Baltic Payment Forum“. skaityti »

Lietuviai kavinėse ir restoranuose išleidžia vis daugiau, didėja ir arbatpinigių sumos 

Iki šių metų pirmojo ketvirčio pabaigos prie „MyTips“ prisijungė beveik 1 tūkst. Lietuvos padavėjų ir barmenų. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė Sakartvele įgyvendina naują nestandartinį mokėjimų sprendimą

„BS/2 Georgia“ ir „ASHBURN International“ kartu su vienu didžiausių Sakartvelo bankų „TBC Bank“ sukūrė naują nestandartinį mokėjimo sprendimą kavos kapsulių gamintojai „Meama“. skaityti »

Sakartvelo bankai vertina lietuvišką mokėjimo terminalų valdymo sprendimą

Dar vieno Sakartvelo banko mokėjimo kortelių skaitytuvų veiklą padeda užtikrinti „ASHBURN International“ programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »