„PayLo“ naudotojams komunikuoti su klientais dar paprasčiau

Publikuota: 2012 m. gegužės 14 d. pirmadienis

 

Vienas iš būdų pasiekti savo klientus ir didinti jų lojalumą – jiems skirtų naujienų siuntimas SMS ar elektroniniu paštu. „Ashburn International“ klientai, besinaudojantys mokėjimo-lojalumo sistema „PayLo“, tokiu būdu jau gali komunikuoti su savo pirkėjais – jiems bendrovė pasiūlė papildomą universalų modulį, leidžiantį siųsti įvairius naujienlaiškius.

Tai galimybė patogiai ir greitai informuoti keliolika tūkstančių adresatų – juk kiekvienas klientas turi teisę pirmas sužinoti apie svetainės ar įmonės naujienas, naujas rubrikas, akcijas, naujus komercinius pasiūlymus arba, pavyzdžiui, sulaukti spalvingo sveikinimo gimtadienio proga.

Tuo pačiu tai patogus rinkodaros įrankis, garantuojantis, kad įmonės žinutės pasieks reikiamus klientus, ir leidžiantis nesudėtingai bei efektyviai su jais komunikuoti. Naudojantis šiuo sprendimu tereikia susikurti naujienlaiškio šabloną, o profesionalūs „Ashburn International“ programuotojai įdiegs jį į sistemą. Kiekvienam klientui sudarytos galimybės kurti naujienlaiškį pačiam ir jį nuolat keisti (t. y. susidėti kokius nori paveiksliukus, tekstus ar kitą tikslinę informaciją). Parengtas naujienlaiškis gali būti siunčiamas tikslinėms gavėjų grupėms arba konkrečiam asmeniui.

Naujasis modulis leidžia siųsti laiškus be jokių apribojimų ir reikiamu laiku (laiško išsiuntimo data ir valanda nustatoma). Be to, „PayLo“ sistema palaiko automatinio laiškų siuntimo funkciją. Jos nereikia valdyti, ji tiesiog išrenka pirkėjus, pavyzdžiui, švenčiančius konkrečią dieną gimtadienį ar kitą svarbų įvykį, ir išsiunčia jiems laiškus automatiškai.

Verta pabrėžti ir naujos paslaugos suteikiamą galimybę sekti bei analizuoti naujienlaiškių išsiuntimą. Kiekvienas programos naudotojas gauna išsamias ataskaitas apie tai, kiek laiškų per tam tikrą laikotarpį buvo išsiųsta, kiek jų nepasiekė vartotojo, kiek klientų laiškų atsisakė ir kitus analitinius duomenis. Tai leidžia analizuoti įmonės veiksmus ir planuoti tolesnius žingsnius. Beje, jei klientas pageidauja, „Ashburn International“ klientų aptarnavimo skyrius gali apsiimti administruoti visus siunčiamus laiškus ir teikti klientui šiuos darbus kaip paslaugą.

Apie „Ashburn International“

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „Ashburn International“ EMV standartus atitinkančias elektroninių mokėjimų ir lojalumo sistemas kuria ir diegia nuo 1998 metų. Įmonė sėkmingai įgyvendina įvairaus dydžio bendrus projektus su komerciniais bankais, didžiausiomis mažmeninės prekybos, mobiliojo ryšio bendrovėmis, degalinių operatoriais.

Daugiau informacijos

Apie bendrovę „Ashburn International“ – www.ashburn.lt.

Apie „PayLo“ sistemą – www.paylo.lt.

Apie įmonių grupę „Penki kontinentai“ – www.5ci.lt.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Už „Penkis kontinentus“ – beveik 100 km. bėgte (3)

17-ika įmonių grupės darbuotojų bėgo varžybose „We Run Vilnius“. skaityti »

Taškente vyksta seminaras apie grynųjų pinigų сirkuliaciją

BS/2 rengia seminarą „Grynųjų pinigų cirkuliavimo optimizavimas. Bankinė savitarna“. skaityti »

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »