„Penki kontinentai“ įgyvendino darbdavio įvaizdžio stiprinimo kampaniją „Viena komanda, viena įmonių grupė“. Jos metu įmonių grupės darbuotojai pristatė savo darbą ir laisvalaikio pomėgius.
Inovatyvių technologijų įmonių grupė „Penki kontinentai“ įgyvendino darbdavio įvaizdžio stiprinimo kampaniją „Viena komanda, viena įmonių grupė“. Jos metu įmonių grupės darbuotojai pristatė savo darbą ir laisvalaikio pomėgius.
„Įmonių grupėje dirba įdomūs, talentingi jauni ir vyresnio amžiaus žmonės, kurie savo trumpomis istorijomis ne tik prisistato patys, bet ir pristato įmonių grupės veiklą. Paprastai didžiosios įmonės daugeliui būna uždaros, jos mieliau komunikuoja per savo prekės ženklą ar reklaminius projektus. Šiuo projektu norėjome parodyti ne tik tai, kas esame, bet ir kokie esame“, – apie projekto idėją pasakojo įmonių grupės „Penki kontinentai“ komunikacijos vadovas Germanas Kavalskis.
Pagrindinis projekto tikslas – darbuotojų lūpomis pristatyti įmonių grupės veiklą, siekiant pritraukti naujų darbuotojų, kartu stiprinant darbdavio reputaciją.
Projekte „Viena komanda, viena įmonių grupė“ dalyvavo skirtingų „Penkių kontinentų“ grupės įmonių darbuotojai. G. Kavalskis priduria, kad didžiausias iššūkis – įkalbėti juos išdrįsti kalbėti prieš vaizdo kameras. „Nors reikėjo trumpai prisistatyti savais žodžiais, bet į žmogų nukreiptos kameros dažnai jį trikdo, tad praleidome nemažai laiko darydami dublius. Nepaisant to, tai buvo ir neįkainojama patirtis bei įdomus nuotykis“, – šyptelėjo. G. Kavalskis.
Projektas buvo įgyvendintas vien savo jėgomis, pasinaudojant įmonių grupėje veikiančios TV studijos galimybėmis.„Penki kontinentai“ specializuojasi bankinių technologijų ir mažmeninės prekybos, mokėjimo kortelių ir lojalumo programų kūrimo srityse, plėtoja ir Vilniaus miesto gyventojams teikia vieno sparčiausių šviesolaidinio interneto „Skynet“ paslaugas.