Praneškite apie savo renginį visam pasauliui: I dalis, pasiruošimas renginiui

Publikuota: 2015 m. balandžio 13 d. pirmadienis

Kiekvienas organizatorius tikisi, kad jo renginyje dalyvaus kuo daugiau žmonių. O ar įmanoma, kad apie renginį sužinotų ne tik esantys salėje, bet ir už jos ribų? Šiais laikais nieko nėra neįmanomo!

Internetas, mobilusis ryšys leidžia dalyvauti renginyje fiziškai būnant toli. O atsiradus išmaniesiems telefonams, atsirado ir visiška laisvė – norint stebėti renginį, nebereikia nei sėdėti prie televizoriaus, nei prie kompiuterio ekrano. Taigi, tereikia tinkamai išnaudoti ir pasinaudoti visomis šiomis priemonėmis.

Visų pirma kruopščiai susiplanuokite – kas, kur ir kaip vyks. Numatykite savo auditoriją – kam renginys skirtas ir kodėl. Tuomet informuokite apie tai savo auditoriją. Galite rašyti reklaminius straipsnius, gaminti ir platinti skrajutes, kabinti reklaminius plakatus. Tačiau efektyviausias renginio pristatymas – reklaminis vaizdo filmas. Jis paveiks būsimą renginio lankytoją per klausą, regą ir kalbą. Užteks dviejų minučių filmuko, kad lankytojas būtų sudomintas.

Kai kursite pristatomąjį renginio filmuką, atkreipkite dėmesį į šiuos veiksnius:

  • koks renginio faktas galėtų labiausiai atkreipti būsimo lankytojo dėmesį, kas bus renginio „vinis“;
  • kokia erdvė labiausiai tiktų pristatyti renginį;
  • koks įdomus / garsus žmogus galėtų pakviesti į renginį.

Kai pristatomasis filmukas bus sukurtas, patogiausia jį įkelti į socialinį tinklą ir „YouTube“, o tuomet platinti įkeliant jo kodą į savo ir partnerių interneto svetaines. Nuotaikingas filmukas „Facebook“ erdvėje gali paplisti kaip virusas, jei susidomėję asmenys perpublikuos jį ant savo sienos, parekomenduos draugams, o šie – savo draugams ir t. t.  

Prieš renginį verta nufilmuoti ir tuščią salę. Renginio metu nufilmavus ateinančius lankytojus, o vėliau – sausakimšą salę ir sujungus visus tris kadrus į vieną, galima gauti įspūdingą vaizdą. Kontrastai sukelia išties didelį įspūdį.

Vis dėlto kiekvienam, net įdomiausiam renginiui reikia patyrusių specialistų. Kreipkitės į profesionalią „Penki TV“ prodiuserių, operatorių, korespondentų komandą, kuri pasirūpins viskuo: išsiaiškins renginio idėją ir tikslus, pasiūlys pristatomojo filmuko scenarijų ir imsis jį gaminti. Studijos korespondentai pakalbins renginio organizatorius, patars, kaip kreiptis į būsimus lankytojus, ką akcentuoti. Nufilmuota medžiaga bus montuojama TV studijoje, o ją pagyvins naudojama animacija ir kitokia grafika.

Taigi, nesvarbu, kokį renginį organizuojate – nedidelę sporto šventę savo mieste ar didžiulę tarptautinę konferenciją – „Penki TV“ siūlomos paslaugos atitiks net išrankiausio kliento poreikius ir reikalavimus.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Intersect 2022“: bankininkystės tendencijų analizė ir technologinės naujovės (4)

2022 m. birželio 13–15 d. BS/2 atstovai dalyvavo konferencijoje „Intersect“. skaityti »

PLUS forumo „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“ atgarsiai (5)

Žiūrėkite vaizdo reportažą iš PLUS forumo „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Kavos galia“ suteikia galių jaustis reikšmingu (4)

Prie įmonių grupės „Penki kontinentai“ biuro Vilniuje ir vėl viešėjo iniciatyvos „Kavos galia“ automobilis. skaityti »

„DUOday 2022“ įmonių grupėje „Penki kontinentai“ (5)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė jau antrus metus dalyvavo socialinės įdarbinimo agentūros SOPA iniciatyvoje „DUOday“. skaityti »

Už „Penkis kontinentus“ – beveik 100 km. bėgte (3)

17-ika įmonių grupės darbuotojų bėgo varžybose „We Run Vilnius“. skaityti »

Taškente vyksta seminaras apie grynųjų pinigų сirkuliaciją

BS/2 rengia seminarą „Grynųjų pinigų cirkuliavimo optimizavimas. Bankinė savitarna“. skaityti »

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »