„Service Desk.iQ“ sėkmingai įsitvirtino tarptautinėje rinkoje

Publikuota: 2017 m. rugpjūčio 23 d. trečiadienis

„Penkių kontinentų“ grupei priklausančios įmonės BS/2 plėtojamo sprendimo „Service Desk.iQ“ privalumais įsitikino bankomatų tinklą prižiūrinčios ukrainiečių įmonės atstovai.

Augant verslui, plečiantis jo infrastruktūrai, ieškoma geriausio ir patogiausio būdo suvaldyti gausėjančius informacijos ir vykdomų užduočių srautus. Įmonė, prižiūrinti platų bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių tinklą, savo procesų valdymui pasirinko „Service Desk.iQ“ dėl jį sudarančių modulių specifikos, kai vienu sprendimu užtikrinamas daugelio svarbiausių verslo užduočių vykdymas ir įgyvendinimas. Tokiu būdu Ukrainos bendrovė pagerino ir visą bankomatų priežiūros paslaugų kokybę.

„Sprendimas skirtas bankams, mažmeninės prekybos ir kitoms įmonėms. Jo pritaikymo efektyvumu įsitikinta ne tik užsienio rinkoje, bet ir BS/2 įmonės viduje. Pritaikius „Service Desk.iQ“, užfiksuotas darbo našumo augimas“, – sako BS/2 Techninės priežiūros departamento vadovo pavaduotojas Andrej Smirnov. 

„Service Desk.iQ“ dėl inovatyvumo ir veiksmų aprėpties jau sėkmingai prigijo tarptautinėje rinkoje – Gruzijoje, Azerbaidžane, Kazachstane, Kirgizstane, Latvijoje ir Estijoje.

Tokį pripažinimą lėmė sprendimo daugiafunkcioniškumas – atskiri moduliai optimizuoja įmonės logistikos, resursų stebėjimą, apskaitos vedimą, gedimų registravimą, jų sprendimą ir padeda vykdyti kitas užduotis. Tai gerina darbo našumą, taupo išlaidas ir optimizuoja užduočių paskirstymą.

Daugiau apie produktą

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »

Bankomatų apsaugos sprendimas ypač aktualus Afrikos regione (8)

BS/2 programinis sprendimas „ATMeye.iQ“, skirtas užtikrinti bankomatų saugumą ir padedantis spręsti ginčus su klientais, ir toliau nepraranda aktualumo. skaityti »