Stiprinama partnerystė su mažmeninės prekybos sprendimų bendrove „Symphony EYC“

Publikuota: 2017 m. liepos 20 d. ketvirtadienis

Iš kairės: Konstantin Butrimovič ir Aleksej Gordin (BS/2), Raphael Potvin ir Piotr Jelinovski (Symphony EYC), Idrakas Dadašovas („Penkių kontinentų“ grupė), Daniel Fukson (BS/2), Januš Moroz („Symphony EYC“), Jurij Mikuckij ir Emil Musayev (BS/2).

Įmonių grupėje „Penki kontinentai“ su darbo vizitu lankėsi tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai. Tai daugiau nei 30 metų patirties turinti įmonė, kurianti šiuolaikiškus daugiakanalės mažmeninės prekybos sprendimus, skirtus atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, palaikyti kokybiškai komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

Šių metų pavasarį „Symphony EYC“ ir „Penkiems kontinentams“ priklausanti bendrovė BS/2 pasirašė bendradarbiavimo susitarimą, kuriuo remiantis BS/2 tampa „Symphony EYC“ kuriamos programinės įrangos platintoja Baltijos, NVS ir Vidurio Azijos šalyse.

Apie šio bendradarbiavimo reikšmę ir „Symphony EYC“ siūlomas naujoves kalbamės su Janušu Morozu, „Symphony EYC“ Rytų ir Vidurio Europos regiono vadovu.

Kokia yra pagrindinė „Symphony EYC“ veiklos kryptis?

Įmonė specializuojasi mažmeninės prekybos sprendimų srityje, kuriame mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Mūsų klientų ratą sudaro per 1 000 įmonių, aptarnaujame daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje. Siekiame būti specializuota bendrovė, kad galėtume geriausiai įsigilinti ir profesionaliai išdirbti vienos srities sprendimus.

„Symphony EYC“ turi atstovybių visame pasaulyje, tačiau pagrindinis mūsų biuras įsikūręs Paryžiuje. Čia vyksta visas kūrybinis gamybinis darbas, dirba apie 10 proc. įmonės darbuotojų (150 žmonių). Be to, įmonė  turi biurus Maskvoje (Rusijoje), Liublianoje (Slovėnijoje), Londone (Didžiojoje Britanijoje), Kasablankoje (Maroke), Atlantoje (JAV) ir Bengalūre (Indijoje). Bendradarbiaujame su 42 partneriais visame pasaulyje. Džiaugiamės, kad BS/2 papildė jų gretas.

Kokį produktą siūlote mažmeninei rinkai?

Vienas iš pagrindinių mūsų siūlomų produktų – „Symphony GOLD“. Tai kompleksas, sudarytas iš trijų dalių: Lojalumo programų, Prekybos ir kategorijų valdymo ir Tiekimo grandinės valdymo.

Lojalumo programos – tai anaiptol ne vien lojalumo kortelės nuolatiniams pirkėjams. Tai asmeninis priėjimas prie kiekvieno pirkėjo, analizuojant kada, kur, kaip ir ką jis perka. Tai pagalba prekybininkams, siekiant pritraukti pirkėjų, efektyviai sinchronizuoti strategiją, analizuoti informaciją apie pirkėjus, kad būtų galima pasiūlyti jiems tinkamiausią apsipirkimo kanalą, būdą, laiką ir vietą.

Prekybos ir kategorijų valdymas (angl. Merchandising and Category Management) apima parduodamų prekių kategorizavimą, sprendžiant, kurioje parduotuvės vietoje, kurioje lentynoje, kokiame aukštyje padėta prekė pritrauktų daugiausia pirkėjų. Neretai gamintojai, perduodami savo prekes prekybininkams, nori nusipirkti prekei tam tikrą vietą, kuri, jų nuomone, yra paklausiausia. Tačiau tai yra klaidingas požiūris. Spręsti apie prekės vietą turi prekybininkai, jie geriausiai žino pirkėjų polinkius.

Tiekimo grandinės valdymas – tai prekių tvarkymas sandėliuose ir jų paskirstymas po parduotuves. Ypač svarbu suplanuoti viską taip, kad produktai neužsistovėtų sandėliuose, nesugestų, kad nuolat vyktų jų cirkuliacija. Skirtingos taisyklės taikomos skirtingų kategorijų produktams (pvz., šviežiems). Galimi du sprendimai – kai žmogus fiziškai skirsto prekes ir duoda užsakymus, ir, kai užsakymai, paskirstymai įgyvendinami automatizuotai, pvz., informuojant sandėlių darbuotojus apie prekių trūkumą per išmanųjį telefoną. Per nutolusį įrenginį galima stebėti, kas parduotuvėje turi paklausą, kas neturi ir pan. Taip pat galima prisijungti prie statistikos sistemos ir palyginti tų prekių kelerių metų pardavimo statistiką.

Dar viena iš populiarėjančių mūsų teikiamų paslaugų – „Symphony Retail Cloud“ – debesų paslaugos mažmeninei prekybai. Ši technologija padeda mažmenininkams ir gamintojams taupyti laiką bei sąnaudas. Skaičiuojame, kad naudojantis debesų paslaugomis galima uždirbti net 2 proc. papildomų pajamų.

Ką jums reiškia partnerystė su Lietuvos bendrove BS/2?

„Symphony EYC“ daugiausia veikia Vakarų Europoje, o Rytų Europa, Baltijos ir NVS šalys mažiau aprėptos. BS/2 vertiname kaip solidžią, didelę IT ir mažmeninės prekybos srities technologijų patirtį turinčią įmonę, kuri yra gerai įsitvirtinusi mus dominančiuose regionuose. Esame suinteresuoti abipusiai naudinga partneryste, todėl dedame visas pastangas, kad šios įmonės darbuotojai kuo geriau išmanytų mūsų diegiamas technologijas, organizuojame  jiems mokymus.

Dėkojame už pokalbį. Sėkmės plečiant verslą. 

„Symphony EYC“ vizito metu BS/2 specialistams buvo surengti „Symphony GOLD“ produkto mokymai – išsamiai pristatyta produkto paskirtis ir veikimo principai. Įmonės aptarė mažmeninės prekybos sektoriaus tendencijas ir artimiausius bendradarbiavimo planus.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Taškente vyksta seminaras apie grynųjų pinigų сirkuliaciją

BS/2 rengia seminarą „Grynųjų pinigų cirkuliavimo optimizavimas. Bankinė savitarna“. skaityti »

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »