Šviesolaidinio interneto tiekėjas „Skynet“ keičia vardą į „Penki“

Publikuota: 2018 m. vasario 12 d. pirmadienis

„Penki“ – taip nuo šiol vadinsis jau 20 metų Vilniuje gyvuojantis šviesolaidinis interneto tinklas, šiuo metu jungiantis daugiau nei 120 tūkstančių butų daugelyje sostinės mikrorajonų.

Anot įmonių grupės „Penki kontinentai“ valdybos pirmininko Idrako Dadašovo, naujas vardas „Penki“ yra bendrovės puoselėjamų vertybių ir šiuolaikinių technologijų simbiozė. Jis pozicionuoja darnią visumą, užtikrinančią saugų, greitą ir patikimą ryšį su pasauliu. „Penki“ skirtas kūrybingiems žmonėms, kuriantiems naujus intelektinius produktus.

„Šviesolaidinis internetas „Penki“ šiais metais mini savo 20-metį. 1998 m. Vilniaus miesto gyventojams pasiūlėme tuo metu pažangiausią ir sparčiausią interneto technologiją, kuri pakeitė visų mūsų gyvenimą. Šiandien jau nebeaktualu ir neįdomu kalbėti vien tik apie interneto greitį ar tai būtų 100 Mb/s, ar 10 Gb/s. Internetas šiandien – tai terpė, kuri skatina žmogų nuolat tobulėti, kurti ir įgyvendinti savo idėjas“, – sako I. Dadašovas.

„Penkių kontinentų“ valdybos pirmininkas pastebi, kad „Skynet“ labiau atliko anoniminio paslaugos teikėjo vaidmenį. Daugelis vilniečių žinojo apie paslaugą, tačiau ne dažnas galėjo pasakyti pavadinimą įmonės, kuri paslaugą teikia. Tad šiuo atveju tai buvo sąmoningas pasirinkimas – susieti „Penki“ su įmonių grupe „Penki kontinentai“, kad naujasis prekės ženklas būtų labiau atpažįstamas rinkoje.

„Pavadinimas „Penki“ pasirinktas neatsitiktinai – viena vertus, tai yra sąsaja su įmonių grupe „Penki kontinentai“, kita vertus – skaičius penki yra siejamas su sėkmės siekiu, kuris skatina judėti, tobulėti ir keistis“, – teigia I. Dadašovas.

Pokyčius taip pat lėmė racionalios priežastys, susijusios su keičiama vidinės įmonės veiklos strategija, tačiau pagrindinis dalykas – dar didesnis dėmesys vartotojui. Taip tvirtina „Penkių kontinentų komunikacijų centro“, valdančio prekės ženklą „Penki“, direktorius Romas Rimgaila.

„Stengiamės nestovėti vietoje, keičiamės ir nuolatos reaguojame į technologijų pažangą, verslo aplinką, klientų elgesį ir lūkesčius. Pažįstame savo klientus ir žinome, kad jie yra modernūs, jaunatviški, koja kojon žengiantys su naujausiomis tendencijomis, tad tokie privalome būti ir mes“, – sako R. Rimgaila.

Jo teigimu, svarbu neprarasti per daugybę metų žmonių galvose susikūrusių stiprių asociacijų. Vis dėlto pavadinimo keitimas didelių nepatogumų vartotojams neturėtų sukelti – todėl pradiniame etape keičiamas tik įvaizdis ir prekės ženklo pavadinimas.

1998 m. „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ pirmasis Lietuvoje pasiekė didžiausią interneto spartą, prieinamą šviesolaidinio interneto „Skynet“ klientams. 2008 m. buvo pasiūlyta 100 Mb/s sparta, 2012 m. – 1 Gb/s sparta, o 2017-ųjų lapkritį pirmą kartą šalyje įdiegtas 10 Gb/s greičio internetas Socialinių mokslų kolegijoje. Šiandien „Skynet“ tinklu Vilniaus miesto gyventojams teikiamas spartusis interneto ryšys ir išmaniosios televizijos paslaugos.

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ priklauso įmonių grupei „Penki kontinentai“. Tai 1992 m. įkurta įmonių grupė, dirbanti bankinių technologijų, inovatyvių mokėjimo sprendimų, šviesolaidinio interneto, išmaniosios televizijos, nekilnojamojo turto srityse. Įmonių grupės produktai ir paslaugos žinomi ir naudojami daugiau nei 78-iose pasaulio šalyse.



Šaltinis: Penki
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

susiję straipsniai

Kovas – Klientų mėnuo!

Kovo 19-oji paskelbta Tarptautine kliento diena. Šiemet ji minima 10-ąjį kartą. Ar žinote, kad šios šventės iniciatoriai – Lietuvos verslininkai? Būtent iš Lietuvos šventė paplito po visą pasaulį. Jos tikslas – parodyti dar didesnį dėmesį klientams, padėkoti jiems. skaityti »

BS/2 dalyvaus virtualioje parodoje „Self-Service Banking Asia 2020“

Rugsėjo 23–24 dienomis vyks tarptautinė konferencija „Self-Service Banking Asia 2020“. Renginį organizuoja garsi pasaulinė bendrovė RBR, teikianti strateginių tyrimų ir konsultavimo paslaugas organizacijoms, dirbančioms mažmeninės prekybos bankininkystės, bankinės veiklos automatizavimo, mažmeninės prekybos technologijų, mokėjimo kortelių ir atsiskaitymo paslaugų srityje. skaityti »

Kaip technologijos padeda prekybos sektoriui pandemijos metu

Koronaviruso pandemija gerokai pakeitė ir vis dar tebekeičia pirkėjų įpročius visame pasaulyje. skaityti »

„Penki kontinentai“ siūlo vilniečiams išbandyti išmanųjį termovizorių

Vilniaus gyventojai, įvairiais klausimais besilankantys miesto savivaldybės Klientų aptarnavimo centre, gali pirmieji išbandyti „Penkių kontinentų“ įmonių grupės siūlomą naują produktą – stacionarų termovizorių, skirtą pasimatuoti temperatūrą, siekiant valdyti žmonių srautus per koronaviruso pandemiją. skaityti »

„Penki kontinentai“ kviečia dalintis šypsena

Mūsų akcijos tikslas – atkreipti dėmesį į intelekto negalią turinčių žmonių socialinę izoliaciją ir pakeisti visuomenės požiūrį į juos. skaityti »

„TransLink.iQ“ sujungs kortelių skaitytuvus su viešbučių verslo valdymo sistemomis (1)

„ASHBURN International“ integravo savo plėtojamą mokėjimo kortelių skaitytuvų valdymo bei mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“ su viešbučių valdymo sistemomis „Oracle Hospitality OPERA“ ir „Oracle Hospitality Suite8“. Projektas įgyvendintas bendradarbiaujant su „HRS Hospitality & Retail Systems”. skaityti »

„ASHBURN International“ prižiūrės SEB banko elektroninių kortelių skaitytuvų tinklą visose Baltijos valstybėse

Lietuvos bendrovė „ASHBURN International“, kurianti specializuotą programinę įrangą, skirtą mokėjimo kortelių skaitytuvams valdyti ir jais atliekamoms mokėjimo operacijoms paskirstyti, plečia bendradarbiavimą su SEB banku. skaityti »

Nauja į bankomatus nukreiptų atakų lavina: ko galime pasimokyti iš Belgijos patirties

Šių metų birželį ir liepą įsilaužėliai pasikėsino į Belgijos banko „Argenta“ bankomatus. Naudodami specialią programinę įrangą nusikaltėliai užvaldė savitarnos įrenginių pinigų modulį ir išvogė visus bankomatuose buvusius pinigus. Bankas ne tik patyrė finansinį nuostolį, prarado gerą reputaciją, bet ir buvo priverstas visiškai išimti iš naudojimo 143 bankomatus, į kuriuos buvo įdiegta sudėtinga, padedanti į juos įsilaužti, programa. Tik tai galėjo išgelbėti nuo pakartotinų atakų. skaityti »

Bankomatų istorija: vakar, šiandien ir rytoj

Pirmąjį įrenginį, išduodantį grynuosius pinigus, sukūrė armėnų kilmės amerikietis Liuteris Džordžas Simdžianas dar 1939 m. Šią datą galima laikyti bankinės savitarnos gimimo diena, tačiau, ne veltui sakoma – „pirmas blynas visuomet prisvilęs“. Bankomatas buvo pasiūlytas išbandyti bankui „City Bank of New York“, tačiau po pusmečio bankas grąžino jį kūrėjui dėl pernelyg sudėtingo naudojimo. skaityti »

Penki TV: pandemija ir artėjantis ruduo grąžina žiūrovus prie ekranų

Pandemija ir saviizoliacija pakeitė daugumos mūsų įpročius. Staiga prievarta įstrigę namuose, vaikai ir suaugusieji, kaip ir buvo galima nuspėti, pradėjo dažniau žiūrėti televizorių. Šviesolaidinio interneto ir IPTV tinklo „Penki“ duomenimis, laikas, praleidžiamas prie televizoriaus ekranų, nuo 2020 metų pavasario išaugo 30 procentų, palyginti su atitinkamu pernai metų laikotarpiu. skaityti »

Koronaviruso pandemija skatina pasaulį investuoti į bekontaktes technologijas (1)

Visą pasaulį užvaldžiusi „COVID-19“ pandemija padarė didžiulę įtaką visuomenės įpročiams ir bankiniam sektoriui. Siekdami sustabdyti viruso plitimą, pradėjome vengti artimo kontakto ir sąlyčio su viešosiose erdvėse esančiais paviršiais. Dėl šios priežasties daugybės šalių bankai, bendradarbiaudami su mokėjimo sistemomis, padidino bekontakčio atsiskaitymo be būtinybės įvesti PIN kodą limitą. skaityti »