„Symphony RetailAI“ suvažiavimas: prekybos plėtros iššūkiai ir tendencijos 2025 metams

Publikuota: 2018 m. lapkričio 20 d. antradienis

Mažmeninės prekybos laukia kardinalūs pokyčiai. Inovatyvūs sprendimai, daugiakanališkumas, individualizuota rinkodara – tai nauja šio sektoriaus realybė.

Naujausi prekybos sektoriaus tyrimų rezultatai, tendencijos ir novatoriški sprendimai buvo pristatyti lapkričio pradžioje Londone vykusiame „Symphony RetailAI“ partnerių suvažiavime. Jame dalyvavo ir įmonių grupės „Penki kontinentai“ bendrovės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev.

„Kasmetinių „Symphony RetailAI“ partnerių susitikimų tikslas– aptarti bendradarbiavimą ir pristatyti įmonės bei jos siūlomų produktų plėtros tendencijas. Šiais metais daugiausia dėmesio buvo skirta aptarti naujausioms rinkos tendencijoms ir būdams, kaip pagerinti prekybininkų sąveiką su klientais. Įmonė prognozuoja, kad mažmeninė prekyba iki 2025 m. visiškai pasikeis“, – pasakoja Emil Musayev.

Anot BS/2 atstovo, pirmieji šio sektoriaus evoliucijos rodikliai – nuolat didėjantis apsipirkimo per internetą mastas ir elektroninės komercijos populiarumas.

Tradicinės parduotuvės vis labiau praranda pirkėjus. Sezoninių svyravimų dažnis kasmet didėja. Prekybininkai siūlo vis naujų akcijų klientams pritraukti ir išlaikyti. Labiausiai padeda orientavimasis į pirkėją, gebėjimas nuspėti jo poreikius ir visiškai juos patenkinti.

Pagrindinis „Symphony RetailAI“ tyrimų uždavinys – klientų elgsenos analizė. Įmonės atstovų teigimu, daugiakanališkumas ir individualizuota rinkodara yra pagrindiniai veiksniai, galintys padidinti plataus vartojimo  prekių populiarumą ir pardavimo efektyvumą.

Tarp būtiniausių sėkmės sąlygų – funkcionalūs inovaciniai sprendimai, naujų aukštos kokybės produktų ir rinkos specifikos išmanymas. Šiuolaikiniai tiksliniai, individualizuoti rinkodaros veiksmai padeda padidinti mažmeninę prekybą iki 60 proc.

„Symphony RetailAI“ suvažiavime, kurio metu vyko seminarai ir produktų pristatymai, dalyvavo 19-os  įmonių iš Lietuvos, Lenkijos, Italijos, Ispanijos, Olandijos, Rumunijos, Rusijos, Ukrainos ir kitų šalių atstovai. Renginio metu bendrovei BS/2 įteiktas „Symphony RetailAI“ partnerio statuso patvirtinimas, aptarti tolimesni bendradarbiavimo planai.

„Bendradarbiavimas su „Symphony RetailAI“ suteikia galimybę klientams pasiūlyti visą kompleksą mažmeninės prekybos automatizavimo paslaugų. Iš savo pusės klientams siūlome kasos aparatus, prekių duomenų skenerius, svarstykles ir pan. O „Symphony“ siūlo funkcinę, intelektinę sprendimų dalį. Vertiname šią partnerystę, kuri atveria naujus verslo plėtros horizontus“, – sako Emil Musayev.

„Symphony RetailAI“ – pasaulinė įmonė, kurianti sprendimus ir į klientus orientuotas, dirbtiniu intelektu paremtas analitikos sistemas, padedančias auginti plataus vartojimo prekių gamintojų ir prekybininkų pardavimo rezultatus. Įmonė buvo įsteigta 2018 m. pradžioje, sujungus iki tol veikusius du atskirus skyrius „Symphony GOLD“ ir „Symphony EYC“.

Įmonė kuria priemones, skirtas išsamiai klientų duomenų analizei, individualizuotai rinkodarai, prekių tvarkymo valdymui, kompleksiniam tiekimo grandinės ir mažmeninės prekybos operacijų planavimui.


„Symphony RetailAI“ partnerių suvažiavimas 2018 Londone

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„BankExpo 2019“: pažangūs IT sprendimai ir savitarnos kanalų plėtra

Uzbekistano sostinėje Taškente neseniai šurmuliavo paroda „BankExpo 2019“, kurioje aktyviai dalyvavo „Penkių kontinentų“ grupės įmonės BS/2 ir „ASHBURN International“. skaityti »

Svarbus bankomatų apsaugos žingsnis: BS/2 stiprina partnerystę su S&G

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) pasirašė partnerystės susitarimą su pasauline seifų sistemų gamintoja „Sargent and Greenleaf“ (S&G). skaityti »

„Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas: atsiskaitymų grynaisiais pinigais augimas ir išskirtinis dėmesys klientui

2018 m. atsiskaitymas grynaisiais pinigais pasaulyje išaugo 0,7 proc. – labiausiai Europoje (3,2 proc.) ir Amerikos kontinentuose (2,9 proc.). skaityti »

Įmonė BS/2 apdovanota už pasiekimus Uzbekistane

„Penkių kontinentų“ grupei priklausanti įmonė BS/2, kurianti ir diegianti bankinių technologijų sprendimus, įvertinta už verslo pasiekimus Uzbekistano rinkoje. skaityti »

Bankinių paslaugų pokyčiai. BS/2 ir „ASHBURN International“ parodoje „BankExpo 2019“

Bankinių paslaugų, įrangos ir technologijų paroda „BankExpo 2019“ – svarbus įvykis ne tik Uzbekistano valstybiniams ir komerciniams bankams, draudimo bei lizingo bendrovėms, bet ir tarptautinėms įmonėms, besidominčioms šios šalies rinka. skaityti »

Kodėl įmonės nesiryžta atlikti duomenų migracijos?

Kiekviena įmonė turi kur nors saugoti daugybę įvairiausių sistemų ir jose esančių svarbių duomenų: tai interneto svetainės su daugybe informacijos, el. pašto sistema su visomis darbuotojų pašto dėžutėmis ir jose saugomais laiškais, apskaitos ir kitokios verslo valdymo sistemos su jose apdorojamais duomenimis ir kt. skaityti »

BS/2 įtraukta į Lietuvos technologijų lyderių TOP 20

Bankinių technologijų sprendimus kurianti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei, pateko į „Verslo žinių“ sudarytą Lietuvos verslo lyderių sąrašą. Jame – 500 stipriausių Lietuvos įmonių. skaityti »

„TransLink.iQ“ - ieškantiems efektyvaus el. kortelių skaitytuvų tinklų valdymo sprendimo

Lietuva, Latvija, Estija, Sakartvelas (Gruzija), Azerbaidžanas, Kazachstanas, Turkmėnistanas, Uzbekistanas – tai tik kelios šalys, kuriose elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) valdymo programinės įrangos kūrimu, pardavimu ir priežiūra užsiimanti „ASHBURN International“ įgyvendina savo projektus. skaityti »

Klientų lojalumui išlaikyti vien akcijų nepakanka

Kovo 19-ąją daugiau nei 20-yje šalių švenčiama Tarptautinė kliento diena. Ji įtraukta į minėtinų dienų sąrašą, siekiant gerinti klientų aptarnavimo kultūrą, paskatinti kokybiškesnių ir įvairesnių prekių bei paslaugų pasiūlą, plačiau informuoti visuomenę apie įmonių veiklą, jų darbo specifiką. skaityti »

„Penki kontinentai“ pristato atnaujintą įmonių grupės interneto svetainę

Pasaulinio žiniatinklio trisdešimtmečio proga „Penki kontinentai“pristato atnaujintą savo interneto svetainę. skaityti »