„TransLink.iQ“ užtikrins darbą daugiau nei 250 tūkst. el. kortelių skaitytuvų Uzbekistane

Publikuota: 2018 m. spalio 16 d. antradienis

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „ASHBURN International“, diegianti elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklų stebėjimo ir valdymo programinius sprendimus, pasirašė ilgalaikę strateginę partnerystės sutartį su Uzbekistano bendruoju respublikiniu duomenų centru.

Šis centras šalyje kontroliuoja beveik 250 tūkst. EKS ir yra atsakingas finansinių duomenų perdavimą. Susitarta dėl specializuoto EKS tinklų valdymo programinio sprendimo  „TransLink.iQ“, kuris leidžia per nuotolį kontroliuoti EKS darbą, atnaujinti funkcijas bei programinę įrangą, licencijų pardavimo ir eksploatavimo.

Remiantis pasirašytu susitarimu, „ASHBURN International“ diegs savo plėtojamą ir Uzbekistano rinkai pritaikytą programinį sprendimą „TransLink.iQ“ bei teiks jo priežiūros paslaugas mažiausiai dešimt metų. Sutarta dėl 250 tūkstančių šio sprendimo licencijų, kurios bus įdiegtos į duomenų centro prižiūrimus EKS, kurie priklauso 28-iems Uzbekistano bankams. Prognozuojama, kad per ateinančius metus prie „TransLink.iQ“ platformos kasmet papildomai bus prijungiama apie 50 tūkstančių EKS.

„Uzbekistano elektroninių atsiskaitymų rinka sparčiai auga. Vien mūsų administruojamos nacionalinės mokėjimo sistemos UZCARD kortelių šalyje naudojama apie 22 mln., neskaičiuojant „Mastercard“, „UnionPay International“ ir kt. sistemų, kurias taip pat prižiūrime. Nuolatos diegiame pažangius sprendimus, kurie užtikrintų tinkamą mūsų teikiamų paslaugų kokybę. „ASHBURN International“ pasirinkome savo partneriais, nes jų pasiūlyta platforma „TransLink.iQ“ yra ypač funkcionali, padeda apdoroti didelius duomenų srautus. Ši partnerystė garantuoja Uzbekistano bankinio sektoriaus plėtros stabilumą ir  efektyvumą“,  – sako Uzbekistano bendrojo respublikinio duomenų centro generalinis direktorius Achror Abramovič Machmudov.

„ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius pasidžiaugė, kad sutarties detalių derinimas su stambiausiu Uzbekistano EKS tinklo valdytoju vyko sklandžiai, kadangi abiejų pusių vizijos dėl būsimo projekto įgyvendinimo sutapo. Derybų metu buvo vykdomi ir bandomieji sistemų integracijos darbai, atlikti bandymai, galiausiai, rastas optimaliausias sprendimas, labiausiai tinkantis Uzbekistano rinkai.

„Vienas iš esminių „TransLink.iQ“ privalumų  – didelis jo funkcionalumas. Sistema leidžia dirbant prie vieno terminalo valdyti visas įvairių mokėjimų sistemų ir lojalumo korteles, veikiančias Uzbekistane (UZCARD, „Mastercard“ ir kt.). Toks funkcionalumas patogus tiek Uzbekistano bendrajam respublikiniam duomenų centrui, tiek bankams, tiek prekybininkams, kurie skirtingų mokėjimų sistemų atsiskaitymus galės priimti per vieną EKS.

Įdiegus „TransLink.iQ“, prekybininkai nepajus jokių darbo veiklos pokyčių, nes nereikia jokių EKS pakeitimų, nereikia ir papildomų mokymų, – sako „ASHBURN International“ vykdomasis direktorius. 

„TransLink.iQ“ yra ne tik suderinamas su įvairių tiekėjų EKS, bet ir optimizuoja tinklo valdymo procesus,  padeda mažinti išlaidas, atlikti programinius atnaujinimas nuotoliniu būdu ir valdyti platų EKS tinklą, atliekant mokėjimų stebėseną realiuoju laiku.  Platforma leidžia automatizuoti kriptografijos raktų valdymą ir vykdyti skirtingų gamintojų EKS tinklo veiklos stebėseną, fiksuoti bei nuotoliniu būdu reaguoti į galimus gedimus. „TransLink.iQ“ sprendimas sukurtas ir plėtojamas, atsižvelgiant į tarptautinių mokėjimo sistemų reikalavimus, atitinka EMV ir naujausius PCI saugumo standartus, todėl užtikrina patikimą kortelių savininkų duomenų apsaugą. 

Uzbekistano bendrasis respublikinis duomenų centras diegia Uzbekistane bankines technologijas ir elektronines atsiskaitymo priemones; užtikrina perduodamų duomenų saugumą ir sėkmingą kitų funkcijų, susijusių su finansinėmis operacijomis, veiklą. Organizacija atsakinga už nacionalinės sistemos UZCARD, kuriai šiuo metu priklauso 28 šalies bankai, duomenų apdorojimą. 

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 tieks „ССL Tech“ prekybos įrangą (5)

BS/2 pasirašė partnerystės sutartį su stambia mažmeninės prekybos sprendimų gamintoja „CCL Tech“. skaityti »

Stovint ant 2021-ųjų slenksčio: septynios 2020-aisiais išmoktos pamokos (5)

2020 m. pasaulį užklupusi pandemija paveikė visas gyvenimo sritis, ne išimtis ir mažmeninė bankininkystė. Būtinybė riboti tiesioginius kontaktus paskatino bekontakčių atsiskaitymų, biometrijos technologijų naudojimą ne tik bankuose, bet ir parduotuvėse, viešajame transporte. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ prisijungė prie „Švaraus interneto“ iniciatyvos (4)

Sprendimas prisijungti prie memorandumo yra svarbus prevencinis žingsnis, kovojant su netinkama informacija internete. skaityti »

„Vynamic Security“ saugo „Victoriabank“ bankomatus (3)

Bankinės infrastruktūros saugumas – vienas iš šiuo metu svarbiausių daugumos finansų įstaigų prioritetų. „DAAC Systems Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 ir „Diebold Nixdorf“, įgyvendino Moldovos banko „Victoriabank“ bankomatų tinklo apsaugos nuo loginių atakų projektą. Bankinių įrenginių apsaugai užtikrinti naudojamas „Diebold Nixdorf“ programinės įrangos „Vynamic Security“ modulis „Intrusion Protection“. skaityti »

BS/2 atidarė interneto svetainę apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą (3)

BS/2 sukūrė naują interneto svetainę СashManagementiQ.com, skirtą informuoti apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą jų išdavimo ir priėmimo vietose. skaityti »

Planuoti grynųjų poreikį bankomatuose „BasisBank“ padeda „Cash Management.iQ“ (2)

Sakartvelo bankas „BasisBank“ įsidiegė BS/2 sukurtą grynųjų pinigų srauto prognozavimo ir jų paskirstymo išdavimo-priėmimo vietose sprendimą „Cash Management.iQ“. skaityti »

„Penki“ ir ­5 faktai apie televiziją (3)

Pasaulinės televizijos dienos proga - 5 įdomūs faktai apie televiziją. skaityti »

Pandemijos akivaizdoje rekordiškai išaugo interneto srauto vartojimas (6)

Koronavirusas, dar pavasarį uždaręs namuose daugybę žmonių, vėl negailestingai siautėja. Įvedus karantino sąlygas, interneto srauto apkrova muša naujus rekordus. skaityti »

Žvilgsnis į praeitį: nuo kasininko Ritty iki savitarnos kasų (5)

1879 m. lapkričio 4 d. minima kaip kasos aparato gimtadienis. Praėjus 141-eriems metams, šiuolaikinės prekybos jau nebegalime įsivaizduoti be kasų. Jos visur: parduotuvėse, kavinėse, degalinėse ir pašto skyriuose. Kas sugalvojo šį įrenginį, padedantį apskaityti pinigines įplaukas? skaityti »

„Vynamic Marketing“. Klientų pritraukimas ir personalizuota reklama bankomato ekrane (3)

Dėl COVID-19 pandemijos įvesti ribojimai įnešė esminių permainų finansinių įstaigų klientų aptarnavimo srityje. Tradicinį klientų aptarnavimą bankų skyriuose vis dažniau keičia bankomatai ir kiti savitarnos įrenginiai. skaityti »