„TransLink.iQ“ užtikrins darbą daugiau nei 250 tūkst. el. kortelių skaitytuvų Uzbekistane

Publikuota: 2018 m. spalio 16 d. antradienis

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „ASHBURN International“, diegianti elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklų stebėjimo ir valdymo programinius sprendimus, pasirašė ilgalaikę strateginę partnerystės sutartį su Uzbekistano bendruoju respublikiniu duomenų centru.

Šis centras šalyje kontroliuoja beveik 250 tūkst. EKS ir yra atsakingas finansinių duomenų perdavimą. Susitarta dėl specializuoto EKS tinklų valdymo programinio sprendimo  „TransLink.iQ“, kuris leidžia per nuotolį kontroliuoti EKS darbą, atnaujinti funkcijas bei programinę įrangą, licencijų pardavimo ir eksploatavimo.

Remiantis pasirašytu susitarimu, „ASHBURN International“ diegs savo plėtojamą ir Uzbekistano rinkai pritaikytą programinį sprendimą „TransLink.iQ“ bei teiks jo priežiūros paslaugas mažiausiai dešimt metų. Sutarta dėl 250 tūkstančių šio sprendimo licencijų, kurios bus įdiegtos į duomenų centro prižiūrimus EKS, kurie priklauso 28-iems Uzbekistano bankams. Prognozuojama, kad per ateinančius metus prie „TransLink.iQ“ platformos kasmet papildomai bus prijungiama apie 50 tūkstančių EKS.

„Uzbekistano elektroninių atsiskaitymų rinka sparčiai auga. Vien mūsų administruojamos nacionalinės mokėjimo sistemos UZCARD kortelių šalyje naudojama apie 22 mln., neskaičiuojant „Mastercard“, „UnionPay International“ ir kt. sistemų, kurias taip pat prižiūrime. Nuolatos diegiame pažangius sprendimus, kurie užtikrintų tinkamą mūsų teikiamų paslaugų kokybę. „ASHBURN International“ pasirinkome savo partneriais, nes jų pasiūlyta platforma „TransLink.iQ“ yra ypač funkcionali, padeda apdoroti didelius duomenų srautus. Ši partnerystė garantuoja Uzbekistano bankinio sektoriaus plėtros stabilumą ir  efektyvumą“,  – sako Uzbekistano bendrojo respublikinio duomenų centro generalinis direktorius Achror Abramovič Machmudov.

„ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius pasidžiaugė, kad sutarties detalių derinimas su stambiausiu Uzbekistano EKS tinklo valdytoju vyko sklandžiai, kadangi abiejų pusių vizijos dėl būsimo projekto įgyvendinimo sutapo. Derybų metu buvo vykdomi ir bandomieji sistemų integracijos darbai, atlikti bandymai, galiausiai, rastas optimaliausias sprendimas, labiausiai tinkantis Uzbekistano rinkai.

„Vienas iš esminių „TransLink.iQ“ privalumų  – didelis jo funkcionalumas. Sistema leidžia dirbant prie vieno terminalo valdyti visas įvairių mokėjimų sistemų ir lojalumo korteles, veikiančias Uzbekistane (UZCARD, „Mastercard“ ir kt.). Toks funkcionalumas patogus tiek Uzbekistano bendrajam respublikiniam duomenų centrui, tiek bankams, tiek prekybininkams, kurie skirtingų mokėjimų sistemų atsiskaitymus galės priimti per vieną EKS.

Įdiegus „TransLink.iQ“, prekybininkai nepajus jokių darbo veiklos pokyčių, nes nereikia jokių EKS pakeitimų, nereikia ir papildomų mokymų, – sako „ASHBURN International“ vykdomasis direktorius. 

„TransLink.iQ“ yra ne tik suderinamas su įvairių tiekėjų EKS, bet ir optimizuoja tinklo valdymo procesus,  padeda mažinti išlaidas, atlikti programinius atnaujinimas nuotoliniu būdu ir valdyti platų EKS tinklą, atliekant mokėjimų stebėseną realiuoju laiku.  Platforma leidžia automatizuoti kriptografijos raktų valdymą ir vykdyti skirtingų gamintojų EKS tinklo veiklos stebėseną, fiksuoti bei nuotoliniu būdu reaguoti į galimus gedimus. „TransLink.iQ“ sprendimas sukurtas ir plėtojamas, atsižvelgiant į tarptautinių mokėjimo sistemų reikalavimus, atitinka EMV ir naujausius PCI saugumo standartus, todėl užtikrina patikimą kortelių savininkų duomenų apsaugą. 

Uzbekistano bendrasis respublikinis duomenų centras diegia Uzbekistane bankines technologijas ir elektronines atsiskaitymo priemones; užtikrina perduodamų duomenų saugumą ir sėkmingą kitų funkcijų, susijusių su finansinėmis operacijomis, veiklą. Organizacija atsakinga už nacionalinės sistemos UZCARD, kuriai šiuo metu priklauso 28 šalies bankai, duomenų apdorojimą. 

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »