„TransLink.iQ“ užtikrins darbą daugiau nei 250 tūkst. el. kortelių skaitytuvų Uzbekistane

Publikuota: 2018 m. spalio 16 d. antradienis

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „ASHBURN International“, diegianti elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklų stebėjimo ir valdymo programinius sprendimus, pasirašė ilgalaikę strateginę partnerystės sutartį su Uzbekistano bendruoju respublikiniu duomenų centru.

Šis centras šalyje kontroliuoja beveik 250 tūkst. EKS ir yra atsakingas finansinių duomenų perdavimą. Susitarta dėl specializuoto EKS tinklų valdymo programinio sprendimo  „TransLink.iQ“, kuris leidžia per nuotolį kontroliuoti EKS darbą, atnaujinti funkcijas bei programinę įrangą, licencijų pardavimo ir eksploatavimo.

Remiantis pasirašytu susitarimu, „ASHBURN International“ diegs savo plėtojamą ir Uzbekistano rinkai pritaikytą programinį sprendimą „TransLink.iQ“ bei teiks jo priežiūros paslaugas mažiausiai dešimt metų. Sutarta dėl 250 tūkstančių šio sprendimo licencijų, kurios bus įdiegtos į duomenų centro prižiūrimus EKS, kurie priklauso 28-iems Uzbekistano bankams. Prognozuojama, kad per ateinančius metus prie „TransLink.iQ“ platformos kasmet papildomai bus prijungiama apie 50 tūkstančių EKS.

„Uzbekistano elektroninių atsiskaitymų rinka sparčiai auga. Vien mūsų administruojamos nacionalinės mokėjimo sistemos UZCARD kortelių šalyje naudojama apie 22 mln., neskaičiuojant „Mastercard“, „UnionPay International“ ir kt. sistemų, kurias taip pat prižiūrime. Nuolatos diegiame pažangius sprendimus, kurie užtikrintų tinkamą mūsų teikiamų paslaugų kokybę. „ASHBURN International“ pasirinkome savo partneriais, nes jų pasiūlyta platforma „TransLink.iQ“ yra ypač funkcionali, padeda apdoroti didelius duomenų srautus. Ši partnerystė garantuoja Uzbekistano bankinio sektoriaus plėtros stabilumą ir  efektyvumą“,  – sako Uzbekistano bendrojo respublikinio duomenų centro generalinis direktorius Achror Abramovič Machmudov.

„ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius pasidžiaugė, kad sutarties detalių derinimas su stambiausiu Uzbekistano EKS tinklo valdytoju vyko sklandžiai, kadangi abiejų pusių vizijos dėl būsimo projekto įgyvendinimo sutapo. Derybų metu buvo vykdomi ir bandomieji sistemų integracijos darbai, atlikti bandymai, galiausiai, rastas optimaliausias sprendimas, labiausiai tinkantis Uzbekistano rinkai.

„Vienas iš esminių „TransLink.iQ“ privalumų  – didelis jo funkcionalumas. Sistema leidžia dirbant prie vieno terminalo valdyti visas įvairių mokėjimų sistemų ir lojalumo korteles, veikiančias Uzbekistane (UZCARD, „Mastercard“ ir kt.). Toks funkcionalumas patogus tiek Uzbekistano bendrajam respublikiniam duomenų centrui, tiek bankams, tiek prekybininkams, kurie skirtingų mokėjimų sistemų atsiskaitymus galės priimti per vieną EKS.

Įdiegus „TransLink.iQ“, prekybininkai nepajus jokių darbo veiklos pokyčių, nes nereikia jokių EKS pakeitimų, nereikia ir papildomų mokymų, – sako „ASHBURN International“ vykdomasis direktorius. 

„TransLink.iQ“ yra ne tik suderinamas su įvairių tiekėjų EKS, bet ir optimizuoja tinklo valdymo procesus,  padeda mažinti išlaidas, atlikti programinius atnaujinimas nuotoliniu būdu ir valdyti platų EKS tinklą, atliekant mokėjimų stebėseną realiuoju laiku.  Platforma leidžia automatizuoti kriptografijos raktų valdymą ir vykdyti skirtingų gamintojų EKS tinklo veiklos stebėseną, fiksuoti bei nuotoliniu būdu reaguoti į galimus gedimus. „TransLink.iQ“ sprendimas sukurtas ir plėtojamas, atsižvelgiant į tarptautinių mokėjimo sistemų reikalavimus, atitinka EMV ir naujausius PCI saugumo standartus, todėl užtikrina patikimą kortelių savininkų duomenų apsaugą. 

Uzbekistano bendrasis respublikinis duomenų centras diegia Uzbekistane bankines technologijas ir elektronines atsiskaitymo priemones; užtikrina perduodamų duomenų saugumą ir sėkmingą kitų funkcijų, susijusių su finansinėmis operacijomis, veiklą. Organizacija atsakinga už nacionalinės sistemos UZCARD, kuriai šiuo metu priklauso 28 šalies bankai, duomenų apdorojimą. 

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »

Bankomatų apsaugos sprendimas ypač aktualus Afrikos regione (8)

BS/2 programinis sprendimas „ATMeye.iQ“, skirtas užtikrinti bankomatų saugumą ir padedantis spręsti ginčus su klientais, ir toliau nepraranda aktualumo. skaityti »