Virtualūs serveriai – duomenų saugumo garantija

Publikuota: 2016 m. gruodžio 9 d. penktadienis

Tarptautinės rinkos tyrimų ir analizės bendrovės „International Data Corporation“ (IDC) duomenimis, iki 2020 metų skaitmeninių duomenų kiekis išaugs iki 40 trilijonų GB. Didėjant duomenų kiekiui, verslas susiduria su milžinišku iššūkiu – kur ir kaip saugoti šią informaciją.

Saugumu besirūpinančioms įmonėms IT ekspertai siūlo išsinuomoti virtualius serverius. Tai galimybė naudotis aukščiausio patikimumo kompiuteriniais resursais už nustatytą abonementinį mokestį.

Patogu

Kodėl vertėtų atsisakyti turimų serverių? UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ Pardavimo departamento vadovas Romas Rimgaila sako, kad tai įranga, reikalaujanti nuolatinės priežiūros, vadinasi, – pinigų ir laiko. „Prižiūrint serverius, tenka investuoti į būrį kvalifikuotų specialistų, sugedusių įrenginių taisymą, pasenusių serverių keitimą naujais. Be to, augant verslui ir didėjant kaupiamų duomenų kiekiui, serverių tinklą tenka plėsti. O tai ir vėl papildomos investicijos“, – teigia įmonės atstovas.

Užsisakius virtualų serverį, nebereikia sukti galvos dėl įrenginių remonto, atnaujinimo, įsigijimo, taip pat dėl darbuotojų išlaikymo ir jų kvalifikacijos kėlimo. Visu tuo pasirūpina įmonė, nuomojanti serverius. Klientui tereikia nepamiršti kas mėnesį sumokėti abonementinį mokestį, kuris priklauso nuo sunaudojamų resursų.

Ekonomiška

Užsisakius virtualaus serverio nuomos paslaugą, mažėja ne tik išlaidos, skiriamos įrangą prižiūrinčiam personalui ir įrangai atnaujinti. Gerokai mažiau išleidžiama ir mokesčiams už elektros energiją.

Duomenų serveriai veikdami naudoja elektros energiją ir kaista, todėl juos būtina vėsinti, o tam reikalingi įrenginiai, kurie taip pat naudoja elektros energiją. Dėl šios priežasties elektros energijos sąnaudos padvigubėja. Atsisakius nuosavų serverių, nebereikia investuoti į aušinimo įrenginius, o mokestis už sunaudojamą elektrą įskaičiuojamas į paslaugos kainą.

Saugu

Įprastame biure saugomi serveriai sukelia riziką prarasti vertingus duomenis. Pasak R. Rimgailos, optimaliam ir nepertraukiamam serverių bei jų programinės įrangos darbo režimui palaikyti reikalinga nepriekaištinga aplinka, kurią gali užtikrinti tik specializuoti duomenų centrai. „Tokie centrai įrengti specialius saugumo reikalavimus atitinkančiose teritorijose, kurios nuolat stebimos ir prižiūrimos. Duomenų centruose nuolat palaikoma tinkama drėgmė ir temperatūra, o serverių talpinimo patalpos izoliuotos ir saugomos. Čia taip pat įrengtas rezervinis elektros energijos tiekimas – įrengti atskirti elektros įvadai, dyzeliniai generatoriai. Nuo gaisro pastatus apsaugo automatinė gaisro gesinimo sistema“, – duomenų centrų privalumus vardija R. Rimgaila.

Dar didesniam kliento duomenų saugumui užtikrinti daromos atsarginės duomenų kopijos (angl. backup). Tai reiškia, kad duomenys kasdien automatiškai kopijuojami į atsarginių duomenų saugyklą, o tai suteikia galimybę atkurti duomenis įvykus kliento IT įrangos gedimui, netyčiniam ar tyčiniam duomenų ištrynimui. Be to, atsarginėms kopijoms kurti ir administruoti naudojama speciali programinė įranga, tad klaidų galimybė labai maža.

Lankstu

Užsisakius virtualų serverį, lengvai išsprendžiama ir resursų trūkumo problema. Visų pirma duomenų saugojimo sprendimai parenkami ir suprojektuojami pagal individualius verslo poreikius. Taip pat suteikiama galimybė virtualų serverį išsinuomoti trumpam laikui, pvz., mėnesiui ar dviem.

Patogi klientams ir galimybė greitai išplėsti išsinuomotus ir iki šiol naudotus serverio resursus. Pavyzdžiui, suaktyvėjus prekybai ar tam tikro sezono metu.

Remiantis globaliu „Ponemon“ instituto tyrimu, 2016 metais bendra duomenų praradimo kaina vidutiniškai išaugo nuo 3,8 mln. iki 4 mln. JAV dolerių. Taigi, įvertinus turimos informacijos svarbą ir naudojamų serverių galimybes, verslui tereikia nuspręsti – rizikuoti ar pasirūpinti tinkamais duomenų saugumo mechanizmais.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »