Žaidimų entuziastams: kas naujo virtualioje realybėje?

Publikuota: 2017 m. balandžio 13 d. ketvirtadienis

Pastaruoju metu atsiranda vis daugiau naujų žaidimų ir jų platformų, specialiai pritaikytų virtualiai realybei. Žaidimų entuziastams, mainais į personažo valdymą pelytės pagalba, technologijų gamintojai siūlo atsidurti įvykių sūkuryje ir į žaidimą žvelgti iš pagrindinio personažo perspektyvos. Virtualios realybės žaidimų jau pasirodė ne viena dešimtis, bet į kuriuos iš jų šiandien turėtume atkreipti didžiausią dėmesį?

„Minecraft: Gear VR Edition“

„Minecraft“ neabejotinai yra vienas populiariausių žaidimų pasaulyje, prie kurio milijonai žaidėjų kasdien praleidžia ne vieną valandą. Specialiai jam yra sukurta daugybė skirtingų versijų įvairioms platformoms – nuo personalinio kompiuterio iki „PlayStation 3“ ar „Xbox“. Būtent pastarajai „Xbox“ konsolei neseniai buvo pristatyta speciali virtualios realybės žaidimo versija, kurią išbandyti galima  su „Samsung Gear VR“ akiniais. Tokiu būdu  žaidėjai gali į viską žvelgti ne iš šono kaip įprasta, bet iš personažo perspektyvos. Vaikštant po žemėlapį, kuriant įvairias konstrukcijas, ieškant resursų ir bandant išgyventi, nusikeliama į virtualų, vaizduotę išlaisvinantį, „Minecraft“ pasaulį, o žvelgiant į žaidimą iš arti, susitelkiama į mažiausias jo detales. 

Vaizdo įrašas apie jį

„Herobound Gladiators“

Vis dėlto, ne tik senieji, visų širdis užkariavę žaidimai keliasi į virtualybę. Didžiulis dėmesys skiriamas ir naujų virtualios realybės žaidimų kūrimui. Vienas iš jų – „Herobound Gladiators“. Šis žaidimas žaidžiamas komandomis, kuriose žaidėjai kovoja prieš goblinus, pabaisas ar kitus mistinius herojus. Norint įveikti milžiniškas blogiukų pajėgas, reikalingi geri įgūdžiai valdant personažo ginklų arsenalą, būtinas ir geras komandinis taktinis pasiruošimas. Kartu su „Xbox“ konsole sujungti „Gear VR“ akiniai, žaidėjui leidžia geriau įsitraukti į žaidimą bei matyti visą kovos lauką, kas, parenkant komandos taktinę schemą ir siekiant pergalės, yra be galo svarbu.

Vaizdo įrašas apie jį

Žaidimų transliacijų platforma „SLIVER.tv“ 

Sparčiai populiarėjant „eSporto“ kultūrai, demonstruoti savo įgūdžius ir dalintis pasiekimais tapo populiaru specialiose internetinėse platformose, kuriose galima transliuoti savo žaidimą. Bene populiariausia tokia platforma yra tinklalapis „twitch.tv“. Čia galima stebėti populiariausių žaidimų, tokių kaip, „CS:GO“ ar „League of Legends“ pasaulinius čempionatus, bei mokytis iš geriausių savo srities profesionalų, kurie aktyviai dalija patarimus. Kita vertus, kaip inovatyvi alternatyva šiam tinklalapiui šiandien siūloma  „SLIVER.tv“ platforma. Čia, naudojant virtualios realybės akinius, vartotojai gali mėgautis 360 laipsnių žaidimų patirtimi ir iš dar arčiau žvelgti į savo eSporto dievaičius, kurie neabejotinai išmokys įvairių gudrybių, kad ir žaidžiant vieną populiariausių pasaulyje online žaidimų „League of Legends“.

Vaizdo įrašas apie jį

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Dar daugiau „Samsung“ įrenginių bus galima suderinti su „Galaxy Gear“

„Samsung Electronics“ pranešė apie operacinės sistemos „Android 4.3“ („Jelly Bean“) atnaujinimą, leidžiantį išmanųjį laikrodį „Galaxy Gear“ naudoti ne tik su „Galaxy Note 3“, bet ir su „Galaxy S4“, „Galaxy S 3“ bei „Galaxy Note 2“ išmaniaisiais telefonais. skaityti »

Išmaniųjų programėlių kūrėjai kviečiami euro iššūkiui

Finansų ministerija skelbia konkursą mobiliųjų programėlių kūrėjams „Mobilusis euro gidas“. skaityti »

Naujoji „Samsung“ mobilioji programėlė – dovana futbolo sirgaliams

„Samsung Electronics“ pristatė KICK – šiuolaikišką mobiliąją programėlę futbolo fanams, kurioje pateikiama futbolo statistika, duomenys bei su šia sporto šaka susijusios naujienos esamuoju laiku. skaityti »

Išmanioji programėlė KTU studentams padės ir mokytis, ir skaičiuoti kalorijas

Kauno technologijos universitetas (KTU) žengė dar vieną žingsnį į priekį, tobulindamas studijų procesą. skaityti »

Mobiliąsias programėles naudoja pusė išmaniųjų telefonų savininkų

Kas antras išmanaus telefono savininkas siunčiasi ir naudoja nemokamas mobiliųjų telefonų programėles, o mokamas įsigyja 7 proc. išmaniuosius telefonus turinčių šalies gyventojų. skaityti »

Sukūriau mobiliąją programėlę: ar tikrai esu jos savininkas?

Intelektinės nuosavybės teisės į mobiliąją programą ir jos elementus lemia, kas turi teisę ja naudotis ir gauti pajamų. Šių teisių turėtojas gali uždrausti kitiems asmenims nesąžiningai nukopijuoti ar kitaip neteisėtai naudoti mobiliąją programą ar jos elementus be jo sutikimo. skaityti »

„Microsoft“ atnaujino „Windows Phone“ programinę įrangą

Neseniai bendrovė „Microsoft“ paskelbė apie programinės įrangos „Windows Phone 8“ atnaujinimą, kurio su nekantrumu laukė mobiliųjų įrenginių savininkai. skaityti »

Sudėtingi virtualūs eksperimentai – VGTU studento programėlėje

Siekdamas palengvinti statybos inžinerijos studentų mokymąsi, Vilniaus Gedimino technikos universiteto technomatematikos studentas Tadas Vysockis sukūrė mokomąją-skaičiuojamąją programėlę, kuri padės praplėsti žinias medžiagų mechanikos srityje. skaityti »

„FlexPod“ atnešė „Cisco“ ir „NetApp“ daugiau nei 3 mlrd. dol. pelno

Kompanijos „Cisco“ ir „NetApp“ pranešė, kad bendrai jų kuriamas infrastruktūrinis sprendimas „FlexPod“ nuo 2010 metų jau atnešė 3 mlrd. JAV dolerių pelną. skaityti »

„Microsoft“ žada, kad naujasis „Internet Explorer“ taps labiau standartizuotas

Korporacija „Microsoft“ pranešė dirbanti su naująja naršyklės „Internet Explorer“ versija. skaityti »

Visame pasaulyje vartotojai gali užsisakyti naująjį „Office 365 Personal“ programų paketą

„Microsoft“ pranešė, kad nuo balandžio 15 dienos visame pasaulyje gyventojai gali pradėti naudotis biuro programų paketu „Office 365 Personal“. skaityti »