8-asis „Hacker Games“: nuo uodų naikinimo aparato iki išmaniųjų technologijų akliesiems

Publikuota: 2017 m. birželio 19 d. pirmadienis

Visą savaitgalį kūrybiškiausi programinės, techninės įrangos ir žaidimų kūrėjai varžėsi 8-ajame Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) „LinkMenų fabrike“ vykusiame hakatone „Hacker Games“. Po 48 val. nepertraukiamo darbo buvo pristatyti 24 projektai.

Programinės įrangos takelyje nugalėtojo laurus nuskynė ir „TeleSoftas“ įsteigtą 600 Eur prizą laimėjo komanda „HighlightMe“ sukūrusi įskiepį interneto svetainėms, paryškinantį norimą tekstą (žr. nuotrauką).

„Turėjome didžiulę diskusiją su komisijos nariais dėl laimėtojo, bet norime išryškinti vieną – „HighlightMe“, – kalbėjo programinės įrangos takelio prizą įsteigusios kompanijos „TeleSoftas“ komunikacijos vadovas Jonas Brazys.

Žaidimų kūrimo takelyje buvo pristatyti net du nugalėtojai. Antrą vietą užėmė ir 3 mėn. narystę žaidimų kūrimo platformoje „Unity“ laimėjo „Wendy and Me“ komanda, sukūrusi žaidimą, paremtą animuota istorija apie vilką, gelbėjantį merginą. Pirmąją vietą užėmė ir „Game Insight“ įsteigtą 1000 Eur vertės industrinę kelionę laimėjo komanda „VR barbershop“, sukūrusi virtualios realybės kirpyklos simuliatorių.

„Pirmąją vietą nusprendėme skirti smagiausiam projektui ir smagiausiam žaidimui, kuriuo tapo „VR barbershop“, – pranešė žaidimų takelio prizą įsteigusios kompanijos „Game Insight“ atstovas Arvydas Brazdeikis.

Techninės įrangos takelyje geriausiais tapo socialinį projektą vysčiusi komanda „Seeing is believing“, pristačiusi prietaisą, padedantį akliesiems orientuotis aplinkoje.

„Techninės įrangos takelyje turėjome 4 projektus, apie kuriuos ilgai diskutavome su komisijos nariais. Visos komandos pelnė mūsų simpatijas, tačiau turėjome pasirinkti vieną. 3 mėn. narystė VGTU „LinkMenų fabrike“ sukurto prototipo vystymui atitenka „Seeing is believing“, – pranešė viena iš renginio organizatorių bei šio takelio prizą įsteigusio VGTU „LinkMenų fabriko“ direktoriaus pavaduotoja Eglė Girdzijauskaitė.

Iš viso 8-ajame „Hacker Games“ renginyje buvo pristatyti 24 projektai. Iš jų 8 programinės įrangos, 12 žaidimų ir 4 techninės įrangos prietaisai. Šiame hakatone dalyvavo beveik 200 žmonių ne tik iš Lietuvos, bet ir Italijos, Ispanijos bei Baltarusijos.

Šį kartą programinės įrangos takelio dalyviai didelį dėmesį kreipė modernioms edukacinėms platformoms – nuo anglų kalbos iki geografijos ar net žinių pasikeitimui adaptuotos „Tinder“ programėlės versijos. Žaidimų kūrėjai išsiskyrė didele animuotų žaidimų gausa, o techninės įrangos takelio atstovai pristatė originalius projektus, tokius kaip balsu reguliuojamas žaliuzių pakėlėjas bei, šiuo sezonu itin paklausus, uodų naikinimo prietaisas.

Nuo 2013 metų Lietuvoje vykstančios kūrybinės dirbtuvės, kitaip vadinamos hakatonais (angl. hackathon) trunka 48 val. be pertraukos.

VšĮ „Verslios Lietuvos“ startuolių ekosistemos komanda „Startup Lithuania“ per metus organizuoja keturis „Hacker Games“ renginius. Jau antrą kartą „Hacker Games“ organizuojami kartu su VGTU „LinkMenų fabriku“. Šių renginių tikslas – suburti įvairiausiomis technologijomis besidominčius ir technologijų srityje dirbančius profesionalus ir skatinti naujų technologinių sprendimų kūrimą. Kitas hakatonas rudenį vyks Klaipėdoje.

Šaltinis: VGTU
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kartu mes galime daugiau – padėkime keturkojams draugams

„Jei gerus darbus darysime tyliai, neperduosime „gerumo estafetės“ – juk gėris užkrečiamas!“, – tokią mintį puoselėdama socialiai atsakinga šviesolaidinio tinklo „Skynet“ komanda rengia gerumo akciją, kurios tikslas – prisidėti prie likimo nuskriaustų keturkojų. skaityti »

Vilniuje – Lietuvos kabelinės televizijos asociacijos konferencija

Š. m. birželio 7–8 dienomis Vilniuje, viešbutyje „Crowne Plaza“, Lietuvos kabelinės televizijos asociacija (LKTA) rengia XXI-ąją metinę tarptautinę konferenciją „Elektroninių ryšių tinklais teikiamų paslaugų konvergencija ir reguliavimas“. skaityti »

Verslas ir valstybės institucijos aptars nelegalaus televizijos programų platinimo problemą

Elektroninių ryšių, audiovizualinės žiniasklaidos ir informacinės visuomenės paslaugos technologiškai vis labiau susisieja, todėl ir valstybės reguliuojančioms institucijoms ir verslui būtinas kompleksinis požiūris ir koordinuoti veiksmai. skaityti »

Kaune vyksta XIII-asis Lietuvos–Baltarusijos ekonomikos forumas

2017 m. gegužės 30–31 d. Kaune, Kauno technologijos universiteto Santakos slėnyje, vyksta XIII-asis Lietuvos - Baltarusijos ekonomikos forumas, kurį surengė Lietuvos pramonininkų konfederacija kartu su Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacija. skaityti »

Garsūs terminologai diskutuos ir tyrėjams, ir visuomenei aktualiais klausimais

Lietuvių kalbos institute organizuojama tarptautinė terminologijos tyrėjų konferencija. skaityti »

Kaip Lietuva prisistatys pasaulinėje parodoje „EXPO 2017“

Vilniaus rotušėje bus pristatytas pasaulinės parodos „EXPO 2017“, kuri po dviejų savaičių prasidės Kazachstano sostinėje Astanoje, Lietuvos paviljonas ir jame vyksiantys renginiai. skaityti »

Rengiamas XIII-asis Lietuvos–Baltarusijos ekonomikos forumas

Gegužės 30–31 d. Kaune, Kauno technologijos universiteto Santakos slėnyje, vyks XIII-asis Lietuvos - Baltarusijos ekonomikos forumas, kurį organizuoja Lietuvos pramonininkų konfederacija kartu su Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacija. skaityti »

Paskelbti konkurso „Metų paslauga 2017” laimėtojai

„Metų paslaugos” konkurse sulaukta net pusė šimto Lietuvos ir užsienio įmonių paraiškų, o geriausiu komisija pripažino Estijoje įsikūrusios įmonės „SK ID Solutions” paslaugą. skaityti »

Jaunimą kurti ateitį kviečia motyvacinis forumas „Kūrėjų karta“

Vilniuje pirmą kartą organizuojamas motyvacinis forumas jaunimui „Tavo ateities vizija“. skaityti »

Las Vegase pristatomos technologijų naujovės ateities verslui

Las Vegase vykstanti IT milžinės „Dell Technologies“ konferencija „Dell EMC World“ kasmet skiria išskirtinį dėmesį verslui ir bendrovių pasirengimui skaitmeniniam amžiui. skaityti »