8-asis „Hacker Games“: nuo uodų naikinimo aparato iki išmaniųjų technologijų akliesiems

Publikuota: 2017 m. birželio 19 d. pirmadienis

Visą savaitgalį kūrybiškiausi programinės, techninės įrangos ir žaidimų kūrėjai varžėsi 8-ajame Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) „LinkMenų fabrike“ vykusiame hakatone „Hacker Games“. Po 48 val. nepertraukiamo darbo buvo pristatyti 24 projektai.

Programinės įrangos takelyje nugalėtojo laurus nuskynė ir „TeleSoftas“ įsteigtą 600 Eur prizą laimėjo komanda „HighlightMe“ sukūrusi įskiepį interneto svetainėms, paryškinantį norimą tekstą (žr. nuotrauką).

„Turėjome didžiulę diskusiją su komisijos nariais dėl laimėtojo, bet norime išryškinti vieną – „HighlightMe“, – kalbėjo programinės įrangos takelio prizą įsteigusios kompanijos „TeleSoftas“ komunikacijos vadovas Jonas Brazys.

Žaidimų kūrimo takelyje buvo pristatyti net du nugalėtojai. Antrą vietą užėmė ir 3 mėn. narystę žaidimų kūrimo platformoje „Unity“ laimėjo „Wendy and Me“ komanda, sukūrusi žaidimą, paremtą animuota istorija apie vilką, gelbėjantį merginą. Pirmąją vietą užėmė ir „Game Insight“ įsteigtą 1000 Eur vertės industrinę kelionę laimėjo komanda „VR barbershop“, sukūrusi virtualios realybės kirpyklos simuliatorių.

„Pirmąją vietą nusprendėme skirti smagiausiam projektui ir smagiausiam žaidimui, kuriuo tapo „VR barbershop“, – pranešė žaidimų takelio prizą įsteigusios kompanijos „Game Insight“ atstovas Arvydas Brazdeikis.

Techninės įrangos takelyje geriausiais tapo socialinį projektą vysčiusi komanda „Seeing is believing“, pristačiusi prietaisą, padedantį akliesiems orientuotis aplinkoje.

„Techninės įrangos takelyje turėjome 4 projektus, apie kuriuos ilgai diskutavome su komisijos nariais. Visos komandos pelnė mūsų simpatijas, tačiau turėjome pasirinkti vieną. 3 mėn. narystė VGTU „LinkMenų fabrike“ sukurto prototipo vystymui atitenka „Seeing is believing“, – pranešė viena iš renginio organizatorių bei šio takelio prizą įsteigusio VGTU „LinkMenų fabriko“ direktoriaus pavaduotoja Eglė Girdzijauskaitė.

Iš viso 8-ajame „Hacker Games“ renginyje buvo pristatyti 24 projektai. Iš jų 8 programinės įrangos, 12 žaidimų ir 4 techninės įrangos prietaisai. Šiame hakatone dalyvavo beveik 200 žmonių ne tik iš Lietuvos, bet ir Italijos, Ispanijos bei Baltarusijos.

Šį kartą programinės įrangos takelio dalyviai didelį dėmesį kreipė modernioms edukacinėms platformoms – nuo anglų kalbos iki geografijos ar net žinių pasikeitimui adaptuotos „Tinder“ programėlės versijos. Žaidimų kūrėjai išsiskyrė didele animuotų žaidimų gausa, o techninės įrangos takelio atstovai pristatė originalius projektus, tokius kaip balsu reguliuojamas žaliuzių pakėlėjas bei, šiuo sezonu itin paklausus, uodų naikinimo prietaisas.

Nuo 2013 metų Lietuvoje vykstančios kūrybinės dirbtuvės, kitaip vadinamos hakatonais (angl. hackathon) trunka 48 val. be pertraukos.

VšĮ „Verslios Lietuvos“ startuolių ekosistemos komanda „Startup Lithuania“ per metus organizuoja keturis „Hacker Games“ renginius. Jau antrą kartą „Hacker Games“ organizuojami kartu su VGTU „LinkMenų fabriku“. Šių renginių tikslas – suburti įvairiausiomis technologijomis besidominčius ir technologijų srityje dirbančius profesionalus ir skatinti naujų technologinių sprendimų kūrimą. Kitas hakatonas rudenį vyks Klaipėdoje.

Šaltinis: VGTU
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Bankai kviečia į finansinio švietimo renginius

Kovo 27 d. prasideda jau tradicine tapusi Europos pinigų savaitė, kurios tikslas – stiprinti finansinio raštingumo žinias, gerinti bei populiarinti finansinį švietimą ypač tarp vaikų ir jaunuolių. skaityti »

Vaikai raginami išmokti taupyti ir užsidirbti

Kovo 27 d.–balandžio 2 d. Lietuvoje ir kitose šalyse minima Vaikų finansinio švietimo savaitė. skaityti »

Moksleiviai vis labiau įsitraukia į verslo skatinimui skirtus renginius

Jau trečius metus iš eilės Lietuvos moksleivius draugėn suburia verslumo skatinimui skirtas renginys „MEKA 2017“. skaityti »

Mokslininkai „Robotiadoje“ nagrinės Visatos klausimus

„Robotiadoje“ pirmą kartą Lietuvoje Europos branduolinių mokslinių tyrimų organizacijos (CERN) ir Europos kosmoso agentūros (ESA) mokslininkai kartu bandys atsakyti į klausimą – kokie iššūkiai laukia, norint pažinti Visatą. skaityti »

Lietuva rengiasi prisistatymui parodoje „EXPO 2017“ Kazachstane

Šiandien Vilniuje pristatoma Kazachstane vyksianti pasaulinė paroda „EXPO 2017“. Kartu minimas Lietuvos ir Kazachstano diplomatinių santykių užmezgimo 25-metis. skaityti »

Artėja didžiausia IT paroda „CeBIT 2017“

Kasmet pavasarį Vokietijoje, Hanoveryje, organizuojama tarptautinė informacinių technologijų ir telekomunikacijų paroda „CeBIT“. Šiemet ji vyks kovo 20-24 dienomis. skaityti »

Baltijos šalys draugiškai prisistatys Londono knygų mugėje

Kovo 14-16 dienomis vykstančiame didžiuliame leidybos profesionalų iš viso pasaulio susibūrime Londone Lietuva, Latvija ir Estija toliau vystys trišalio dalyvavimo modelį. skaityti »

Vilniuje viešės Nobelio premijos laureatas

Kovo 14-17 d. Nacionaliniame fizinių ir technologijos mokslų centre vyks 60-oji tarptautinė fizikos ir gamtos mokslų studentų konferencija „Open Readings 2017“. skaityti »

Jungtinis Vilniaus dainorėlių choras kviečia į koncertą

Vilniaus miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigos ir Lietuvos edukologijos universitetas ir įgyvendina bendrą edukacinį projektą – „Dainuoju chore“. skaityti »

Baltarusijos bankas įsigijo Lietuvoje išleistą baltarusišką knygą

Baltarusijos bankas „Belgazprom“, pagarsėjęs savo meninėmis kolekcijomis, šių metų gegužę numato surengti Pranciškaus Skorinos knygų parodą įvairiose šalyse. skaityti »