„Rinkis priekę lietuvišką“ šiemet nustebins net pačius išrankiausius

Publikuota: 2017 m. rugsėjo 26 d. antradienis

Jau rugsėjo 29 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje startuos kasmetinė 9-oji Lietuvos gamintojų paroda „Rinkis prekę lietuvišką“, tampanti ne tik šventiška tradicija, bet ir savotišku lakmuso popierėliu naujiems produktams. Malonių staigmenų sulauks ir įnoringiausias lankytojas: nuo debatų aktualia tema, verslo inovacijų, skonio ar mados naujienų, iki pirmosios Lietuvoje šokolado meninių fotografijų ekspozicijos.

Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ šį rudenį stebina savo didžiausiu iki šiol dalyvių skaičiumi. Puikia proga tiesiogiai susitikti su vartotojais ir verslo partneriais ketina pasinaudoti net 280 gamintojų! Renginyje dalyvaus inovatyvių sprendimų namams kūrėjai, bus galima išvysti modulinių pastatų, pažangių statybinių ir interjero konstrukcijų ir kitų praktiškų gaminių. O štai parodos gurmanai atras ir klasikinių, ir egzotiškų skonių: nuo naminės karamelės iki džiovinto šamo šokolade. Vertinantys estetiką ir meną taip pat turės ką pamatyti – pirmą kartą Lietuvoje bus galima išvysti šokolado fotografijų parodą „Daugiau nei šokoladas“. O pernai itin didelės sėkmės sulaukusi išskirtinė ekspozicija „Mados pasažas“, skirta naujiems, jauniems, šiuolaikiškiems mados kūrėjams pristatyti savo vardą plačiai visuomenei, šį kartą pateiks lankytojams per 120 lietuviškų prekių ženklų.

Puoselėjant tradicijas, rengiamas kasmetinis lietuviškų produktų konkursas dėl geriausiųjų vardo. Parodos atidarymo metu laimėtojai bus apdovanojami aukso medaliais ir galės naudotis neįkainojama privilegija vadinti savo gaminį aukščiausios kokybės standartu.

Renginio organizatorius „Ekspozicijų centras“ ne tik atkreipia dėmesį į pristatomas naujienas ar parodos naudą vietiniams verslininkams, bet ir skatina pažvelgti į laukiančius iššūkius. Todėl ruošiamasi šalies vadovų ir pramonės lyderių debatams kontraversiška tema: „Verslo ateitis skaitmenizacija. Kaip verslas tam pasirengęs ir kaip valstybė jam gali padėti“. Tai pat nemaža parodos dalis bus skiriama atviriems seminarams apie lietuviškų prekių ženklų kūrimą, rinkodaros subtilybes, produkcijos pakuočių tendencijas, pardavimų skatinimo strategijas.

Rinkis prekę lietuvišką“ sėkmė yra puikus įrodymas, kad lietuvių skonis keičiasi, nuolat atrandami įdomesni produktai, alternatyvos. Apskritai, pastebima, jog vis dažnesnis pilietis renkasi lietuvišką prekę ne tik dėl noro palaikyti šalies ekonomiką, bet ir dėl augančio pasitikėjimo vietiniais gamintojais ir nenuviliančia kokybe.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »