Saugiai apsipirkti padės „MasterCard“ programa „Identity Check“

Publikuota: 2015 m. spalio 7 d. trečiadienis

Kompanija „MasterCard“ pristatė technologinių sprendimų komplektą „Identity Check“. Jis užtikrina apsipirkimo internete saugumą.

„Identity Check“ pirkėjo atpažinimui naudos biometrines technologijas ir vienkartinius SMS kodus. Kompanija nusprendė maksimaliai supaprastinti klientų identfikavimo procedūras ir orientuotis į tai, ką jis žino ir turi: savo slaptažodį, įrenginį, kuriuo naudojasi ir biometrinius duomenis.

„MasterCard“ apklausė 10 tūkst. savo klientų 17-oje skirtingų rinkų ir išsiaiškino, kad 53 proc. naudotojų bent kartą per savaitę pamiršta kokį nors savo slaptažodį ir sugaišta apie 10 minučių jam prisiminti ar surasti. Trečdalis tokių užmaršuolių dėl to išvis atsisako pirkinio internete.

6 iš 10 respondentų pabrėžė, kad tokie atsitikimai turi neigiamų pasekmių. Pavyzdžiui, kartais bilietai į renginį išparduodami per keletą minučių. Be to, daugiau nei pusė apklaustų klientų prisipažino, kad norėtų kitokios apsaugos nei slaptažodžiai. Tačiau pageidauja, kad saugumo lygis dėl to nenukentėtų.

JAV finansų institucijos galės naudoti programą „Identity Check“ jau 2016 metų viduryje. Visuotinis programos paleidimas planuojamas 2017-aisiais.

 

Šaltinis: banks.eu
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Baltijos šalių ir partnerių atstovai stiprino bendradarbiavimą sprendžiant pavojingus kibernetinius incidentus

Praėjusią savaitę Krašto apsaugos ministerijos ir Nacionalinio kibernetinio saugumo centro atstovai dalyvavo JAV pajėgų Europoje vadavietės organizuotuose kibernetinio saugumo pratybose „Baltic Ghost 2017“ Štutgarte. skaityti »

50 slaptažodžių per valandą: kaip galima sukompromituoti verslo tinklą su 20 JAV dolerių kainuojančiu įrenginiu

„Kaspersky Lab“ ekspertai nustatė, kad galingą įsilaužimo įrankį per kelias valandas galima sukurti už maždaug 20 JAV dolerių. skaityti »

„Petya“ – ne virusas, o galingas naikinimo ginklas

Pradeda aiškėti, kad Ukrainą atakavęs virusas „Petya“ buvo sukurtas atrodyti kaip išpirkos reikalaujantis kenkėjas, bet pagrindinis jo tikslas buvo naikinti tam tikrų sistemų duomenis, į kurias programišiai nusitaikė tikslingai. skaityti »

Išpirkos reikalaujantys virusai pavojų kelia išsivysčiusioms rinkoms

Išpirkos reikalaujančių virusų platintojai daugiausia dėmesio skiria turtingoms šalims. Išsivysčiusiose rinkose ne tik aukštesnis pajamų lygis, bet ir pažangesnė mobiliojo ir elektroninio mokėjimo infrastruktūra. Pagal skaityti »

Paaiškėjo kompiuterinio viruso „Petya“ plitimo būdas Ukrainoje

Programišiai atakai panaudojo buhalterinės apskaitos programą „M.E.Doc“, kuri yra gana populiari Ukrainoje, naudojama skirtingose industrijose, įskaitant finansines institucijas. skaityti »

Pasaulį atakuoja virusas „Petya“

Birželio 27 d. pasaulį vėl atakavo „WannaCry“ tipo virusas – „Petya“. skaityti »

Gimtadienių priminimo programa veikė kaip reklaminis virusas

Iš pažiūros nekenksminga „Windows“ operacinėje sistemoje veikianti programa „Birthday Reminder” buvo naudojama „pakabinti“ DNS ir rodyti vartotojams reklamas. skaityti »

Kibernetiniams įsilaužėliams rūpi ne tik pinigai

Internete kasdien pasirodo tūkstančiai naujų virusų atmainų, o didžioji jų dalis išnaudoja jau žinomus, tačiau vartotojų taip ir nepašalintus pažeidžiamumus. skaityti »

Gali pasikartoti „WannaCry“ atakų scenarijus: šįkart taikinyje – „Linux“

Saugumo ekspertai įspėja, kad po globalios „WannaCry“ atakos galime sulaukti dar vienos kenkėjų bangos. skaityti »

Programišiai pasitelkė „Instagram“ savo aukų šnipinėjimui

Kenksminga programa „Turla“ socialiniame tinkle „Instagram“ šnipinėja savo potencialias aukas. skaityti »