Socialiniai tinklai išstumia SMS

Norvegai vis dažniau griebiasi mobiliojo telefono naršydami internetą, tačiau vis rečiau naudojasi tradicinėmis mobiliojo ryšio paslaugomis. Kam kalbėtis, jeigu yra „Twitter“?

Nepaisant sumažintų mobiliojo ryšio ir mobiliojo interneto tarifų Norvegijoje, per paskutiniuosius metus ryšio operatorių apyvarta išaugo 2,5 proc. Įplaukos daugiausia auga dėl to, kad norvegai ėmė dažniau naudotis mobiliuoju internetu.

„Klientai mieliau renkasi ne bendravimą balsu ar trumposiomis žinutėmis, o mobilųjį internetą“, – patvirtino vieno iš operatorių Ekonominės statistikos departamento vadovas Vilis Jensenas.

Pirmą kartą Norvegijos istorijoje sumažėjo išsiustų SMS žinučių skaičius. Pirmąjį 2010 metų pusmetį norvegai išsiuntė apie 4,2 mlrd. trumpųjų pranešimų (Norvegijos gyventojų skaičius 4,7 mln.).

„Nepaisant to, jog daugiau nei 4 milijardai pranešimų – tai tikrai nemažas skaičius, norvegai išsiuntė 82 mln. SMS mažiau nei tuo pačiu 2009 metų laikotarpiu“, – pabrėžė V. Jensenas.

Jis mažėjantį susidomėjimą trumposiomis žinutėmis aiškina vis labiau populiarėjančiais socialiniais tinklais: „Labiausiai tikėtina, jog taip atsitiko dėl naujų komunikacijų formų atsiradimo bei socialinių tinklų „Twitter“ ir „Facebook“.